Boas:

Miguel Bouzada escribiu:

2009/10/30 Leandro Regueiro <leandro.regue...@gmail.com <mailto:leandro.regue...@gmail.com>>

    2009/10/30 Miguel Branco <mgl.bra...@gmail.com
    <mailto:mgl.bra...@gmail.com>>:
     > Discutide aquí as cuestión relativas ás maquinas
     >
     > Leandro dixit:
     >
     > Nese caso hai que facelo pola vía legal solicitándolle á UDC
    permiso. En canto
     > existan máquinas para poñer alí, recordádemo e xestionamos o
    papeleo disto.

    Iso pode levar moito tempo se é que nolo conceden. Sempre queda a
    posibilidade do servidor virtual, ou como se chame. O importante agora
    é: de onde sacamos as máquinas?

Hai máquinas en Vigo

A miña opinión ao respecto é que trasno teño o seu própio servidor físico e se non pode optaría por integar os servizos cos de outro colectivo (estou pensando nos glug que, se non me erro xa están a facer algo similar, unificar servizos) Aimda que esta segunda opción non me atrae tanto.