2009/10/31 damufo <dam...@gmail.com>

> Boas:
>
> Miguel Bouzada escribiu:

> e se non pode optaría por integar os servizos cos de outro colectivo (estou
> pensando nos glug que, se non me erro xa están a facer algo similar,
> unificar servizos) Aimda que esta segunda opción non me atrae tanto.

Xa comentei na xuntanza que eu teño máquinas ao dispor da comunidade, de tal
xeito que se poden artellar dúas máquinas (espelladas) en dúas ubicación,
por exemplo unha en Vigo e outra en A Coruña ou en Santiago. Máquinas
"adicadas" a P.Trasno.

A opción de compartir é algo que está en estudo. Neste momento o GLUG está a
empregar as máquinas de GALPon para algúns servizos.

O que se está a estudar é a posibilidade de que a "federación", chegado o
momento (que no ha acontecer antes de 6-8 meses) poida dispor de
recursos/máquinas con 500, 600, os que sexa GB e que as asocs. e grupos
federados poidan utilizar esas máquinas/recursos, o que suporá un mellor
servizo e moito máis económico que a contratación dun servizo por cada ente
federado.

Xa que as cousas hai que ilas facendo con tino, a federación ainda é un
proxecto, Trasno non ten cuartos, etc... A única solución viable e tratar de
aproveitar as máquinas que hai e conectalas onde temos (ou nos poidan
deixar) unha IP pública con boas condicións de velocidade (caso das
universidades).