> Polo que comento na resposta a ifreiria é preferíbel que agardes á
> publicación de 4.4, e nese intre facer de novo a operación desde o
> principio.
>
> O de «desde o principio», é que non estou a seguir o teu índice, senón
> que o que fixen foi votarlle un ollo e ver que tipo de fallos era o
> que había, para ir a polos que máis ruído meten nesa listaxe.

Parécheme boa idea. Son tantos que igual era boa idea facer unha
revisión de baixo nivel (cadea a cadea e con tino).

A veces o problema da revisión é que como aínda non hai unha
terminoloxía completa, aceptada e aínda menos asentada, entón non se
pode facer a revisión completa. Senón ata me apuntaba a revisar eu...

Responderlle a