Se a Federación suma como principio e obxectivos activos (debe notarse) a
normalización da nosa lingua no software libre entón perfecto. Non o digo de
rutina, senón que a experiencia me leva a previrme sobre falsas
contradicións entre promover o soft. libre e lingua - non falo de usos
exclusivos nin de vetos nin nada diso-. Para Trasno é vital que a Federación
promova o uso do soft. en galego.