bos días,
sei certamente que había un tema aberto sobre este asunto, pero non o atopo para leélo e ver cómo iba a "traducción" ó galego do Chromium (navegador de internet no que se inspira o Chrome de google).

eu mirei na páxina do proxecto e non me entero de cómo colaborar. Certo que son algo torpe nestos temas, pero é un navegador que me está resultando moi útil e efectivo (case coma Opera) e gustaríame poder contribuír ó seu espallamento. Neste senso fixen a localización dunha das súas extensións máis útiles (gmail checker plus).

http://dev.chromium.org/developers/design-documents/ui-localization

--

Responderlle a