> coincido con Adrián, sinceramente quédome co primeiro que presentou denís, é
> formal, dá moito xogo e é sinxelo. É altamente recoñecíbel e pódese imprimir
> en monocromo ou dúas cores sen decir "e que carallo é iso?".

Non é por desmerecer o traballo da moza esa (perdoa pero non vin o teu
nome por ningures) pero prefiro a idea de Denís aínda que tampouco é
que se adaptara moito a todos os contextos (pola súa forma). A idea é
boa e ten imaxinación, eu nunca tería visto a un trasno cun chapeu :)

Sería boa idea ir actualizando algo isto http://trasno.net/logo que xa
non me lembro como era exactamente o logo proposto por Denís.

Responderlle a