2010/2/28 Adrián Chaves Fernández <adriyeticha...@gmail.com>

> xa

> cun

> A min o tres tamén foi o que máis me chamou a atención.

Penso que son moi bonitiños para unha tenda de "trangalladas" para unha
empresa de xoguetes, para portada dun comic, para moitisimas cousas, pero
faltalle "seriedade". sigo apostando pola proposta de Denís... comunica máis
"profesionalidade", as propostas de swena comunican moitisima informalidade,
creo que dan unha vision moi "comuna" de Trasno :)