En 2010/02/28 22:26, Miguel Branco escribiu:

Non é por desmerecer o traballo da moza esa (perdoa pero non vin o teu
nome por ningures) pero prefiro a idea de Denís aínda que tampouco é
que se adaptara moito a todos os contextos (pola súa forma). A idea é
boa e ten imaxinación, eu nunca tería visto a un trasno cun chapeu :)

Sería boa idea ir actualizando algo isto http://trasno.net/logo que xa
non me lembro como era exactamente o logo proposto por Denís.

o logo que estamos usando era o que fixera eu btw, :)

Mira, remítovos máis ideas que me pasa esta rapaza, Sweena.
Tou pensando en pedirlle que nos faga unha mascotiña e manter un logo cun
aspecto máis profesional. Parécevos?.

Boas
A min gústame o logotipo da opción 3 coa fonte do teu (faiseme máis alegre).