En 2010/03/03 10:21, Miguel Bouzada escribiu:

2010/3/3 damufo <dam...@gmail.com <mailto:dam...@gmail.com>>

    En 2010/03/02 20:55, Leandro Regueiro escribiu:

            Por favor, ide confirmando asistencia e se preferides outra
            data ou lugar.

            Tamén, os que non sedes socios ou que non vos vaiades
            asociar antes da
            asemblea, pola miña parte non hai inconveniente en que
            asistades. Iso si, e
            obviamente, non poderedes votar.

        Eu asistirei. Tampouco me quedaba outra, terei que facer a acta :)

    Debin perder algún correo, para que día é a proposta?

No primeiro correo deste fio, do Sr. Presi, di:
convoco unha primeira Asemblea Xeral Ordinaria para o 10 de Abril na
Cidade d'A Coruña.
Grazas Miguel!
Pois se non xorde nada raro aí estrarei.