A partir de aquí

http://i18n.debian.net/compendia/po/gl/

Conseguín facer un tmx de Debian, non sen problemas porque o ficheiro
que se descarga está estragado e deume moito a lata. É raro que Debian
faga isto mal pero, en fin, conseguino.

Vouna publicar pero hai que recoñecer que aí está na súa plena
expresión, sen ningunha dúbida, o problema da calidade das nosas
traducións.

Hai absolutamente de todo, desde traducións que non seguen a normativa
e utilizan un modelo de lingua que se utiliza de forma totalmente
marxinal ata castelanismos a tutiplén, erros ortográficos múltiples,
inventos "desesperados e apresarados" e por suposto anglicismos,
carencias e unha ampla falta de coherencia e harmonización de
terminoloxía e estilo acumuladas durante tantos anos.

Estou pensando nunha solución pero só é viábel se nos comprometemos a
facer algo ao respecto. Pola miña parte, se Ubuntu deixa de ser a nosa
distribución de referencia e dado que de Debian bebemos todos,
usuarios e Administracións, podemos apoiarnos neste esforzo para sacar
adiante unha versión moi mellorada da localización e a Guía de
localización de Trasno, definitivamente. Ademais acaba de producirse o
"frozen" creo da nova versión.

Un saúdo,

Antón