Boas,

a min marcoume como spam os correos sobre a palabra «Premium», probablemente
por ter só esa palabra como asunto. Polo demais penso que non me filtrou ningún
outro correo de trasno. Tamén teño un filtro que lle pon unha etiqueta ó que
ven da lista, e non evitou iso, pero proba de todas formas.

Saúdos.

O Martes, 10 de Xullo de 2012 03:59:21 Enrique Estévez Fernández escribiu: