Boas.

Isto é un pesadelo. Hoxe volveron a chegar todos ao spam, menos mal
que xa teño preparado o correo para visibilizar o corre que vai ao
spam. O que non entendo é porque non aprende o maldito filtro que
usan.

Xa me asegurei de crear nos contactos a conta de Trasno e a de maior
parte de vos, tamén están engadidas nos contactos e nin así.

Acabo de crear un filtro para os correos que levan o enderezo
proxecto@trasno.net, como destinatario no campo para, que é o que
soemos facer, é díxenlle que non o marque como spam nunca, así debería
funcionar coa maior parte dos correos que veñan de Trasno.

Grazas polos apuntes.