Anotado
http://wiki.trasno.net/Conversa:Corrector_Hunspell

Pero algunhas das propostas son non correctas e outras de dubidosa
utilidade. Comento abaixo

2012/9/4 Xosé <xoseca...@gmail.com>:
> Hoxe collín un feixe de documentos (programacións docentes) e atopei este
> vocabulario que o corrector dá como incorrecto. Algúns casos supoño que
> teñen alternativa por seren castelanismos, outros que son termos de
> especialidade.

É moi interesante o que fixeches. Sería moi útil conseguir un corpus
de textos da ESO en formato txt e facer unha extracción de termos non
recoñecidos. Algúns deberían pasar ao corrector ortográfico, outros
para autocorrección e mesmo poderían iluminar a creación de
correctores gramaticais, etc.

Podedes incorporar os que si cumpra incluír no corrector e
> sinalar os que non?

Comento

> Xosé
>

> interdisciplinar
>
> interactuar
>
> interrelacionar
>
> autoestima
>
> argumentativo
>
> contextualización
>
> inquedanza

Xa está

> temporalización
>
> xeosfera
>
> eucariota
>
> biodiversidade
>
> platelminto
>
> nemátodo

Correcto : nematodo

> adaptativo
>
> protista

hiperespecializado pero xa está

> cianobacteria

hiperespecializado

> potabilizar
>
> temporalización

Repetido

> autótrofo

hiperespecializado

> gravitatorio
>
> secuenciación
>
> subxacer
>
> autoconfianza
>
> temporalización

Tripitido :-)

> multimedia
>
> im/predicíbel

? Sen esa barra xa está recollido

> grupal / grupais
>
> intercultural -ais
>
> fotocopiábel
>
> plantexar

O correcto depende do contexto: suscitar, enfrontar, indicar, etc.

> redondeo
>
> tríada
>
> tímbrico
>
> vocalmente

Temos vocal / vogal.  Os adv. -mente son demasiados e o único criterio
podería ser a frecuencia de uso

> percusivo
>
> impostar / impostación
>
> síncopa
>
> psicomotora (si psicomotor)
>
> plantexar

Repetido

> curricular -es

Xa está

> vencellado

Desafortunadamente a RAG non a admite como sinónimo de vínculo (só de ligadura)

> priorizar
>
> participativo
>
> interrelacionado
>
> disruptivo
>
> aeróbico

hiperespecializado

> anaeróbico

hiperespecializado

> postural / posturais
>
> cabullaría

Non teño nin idea de por que non a recolle o DRAG e forma parte do
currículo de ESO

> vial
>
> acrítico
>
> poboacional
>
> interpersoal -ais
>
> homofobia
>
> islamofobia
>
> aporofobia

hiperespecializado

> etnocentrismo
>
> multiculturalidade
>
> dialogante
>
> conector
>
> extraescolar -es
>
> cohesionado
>
> extraído ?? (extraido é válido)

O correcto é extraído. A versión beta xa o ten corrixido