Boas!
Chámome María Fosado e acabo de unirme a este proxecto tan interesante e tan
preciso. En maio rematei a Licenciatura en Tradución e Interpretación na
Universidade de Vigo e recentemente estou cursando o Máster para Profesorado na
mesma Universidade. Teño competencia en seis linguas: galego, español, inglés,
francés, portugués e alemán e as miñas ramas favoritas no campo da tradución
son a tradución multimedia, a localización web e a tradución musical.
Como podedes intuír, son unha afeccionada ás linguas e ás TIC e agora tamén a
este proxecto, que é unha síntese de ámbalas dúas. Por outra banda, apaixóname
a música, a quen lle adico gran parte do meu tempo de lecer desde que teño uso
de memoria. Canto e toco diversos instrumentos. Recentemente, tomei a decisión
de formar parte do mundo profesional como tradutora, intérprete e redactora
freelance.
E así, en síntese, esta son eu! Calquera dúbida, non dubidedes en contactar
comigo! ;)
Boa noite!