O 18 setembro 2014 16:55, Fran Dieguez <fran.dieg...@mabishu.com> escribiu:

> Todo o software de GNOME evita o uso de contraccións desde fai varios anos.
> Entendo que estas regras non cambiaron. Para manter consistencia co resto de
> aplicativos non cambiaremos isto ate ter consenso desta regra e cando menos
> a seguinte publicación.

O_O

Non é correcto o que dis. A dificultade non son as contraccións en
xeral senón algúns casos en que intervén "CON" . Desde o punto de
vista da corrección lingüística non son opcionais senón absolutamente
obrigatorias as contraccións co artigo (ollo que "un" pode que non
sexa artigo senón número ou indefinido - por tanto un adxectivo ou
substantivo -  ou que sendo artigo non forme parte da mesma frase que
a preposión "con")

Pagáronlle con un millón // Con un millón ser abondo, pedía máis
(=Sendo abondo un millón)

Éche o mesmo caso que co artigo determinado "o". En GNOME non se
escribe "en a xanela", "de o botón", ....

Non se contrae "con + un" cando é indefinido ou pronome

Abondou con un.

http://www.realacademiagalega.org/dicionario_rag/searchNoun.do?nounTitle=un

O mesmo pasa en "DE + outras", é obrigatoria a contracción

Se queredes fago unha explicación algo máis didáctica porque me quedou
un pouco envurullada. É un punto un pouco escuro da Normativa.