Assalamualaikum wr.wb
Ambo malahan indak mangarati dasarnyo angku basri
hasan manyabuik ptsp marugi taruih.Mungkin angku basri
hasan kurang mangarati jo ekonomi..maaf kato2 ambo
manyingguang perasaan angku basri...angku basri ndak
pernah memangnyo mambaco berita tentang hasil audit
PTSP?Angku basri lai pernah mambaco tentang biro
auditor yang mang audit PTSP?
Tapi ambo yakin kalau angku basri mangarati mengenai
cartel dan angku basri tau kalau cemex bergerak di
cartel.
Maaf kalau ambo menggurui angku disiko,ambo sakali lai
minta maaf..bukan maksud ambo untuak manggurui angku
disiko..ambo hanyo nio mampajaleh masalah disiko..Ambo
caliak urang2 dimilis iko sangat tertarik jo msalah
PTSP dari segi ekonominyo,bukan histori nyo..Ambo
basikap bantuak sanaka-sanak juo...
Partamo ambo nio mampajaleh tentang cartel..Ambo hanyo
mampasingkek sajo..Yang pasti cartel itu memaksimalkan
producer surplus dan meminimalkan consumer
surplus...Kalau angku nio jalehnyo,tolong baco buku
cetak ekonomi micro..Ambo indak nio manjalehan panjang
lebar disiko doh..Nah,kalau ambo disisi producer,tentu
sahajo ambo akan mandukuang sekali cartel...Tapi kalau
disegi consumer??Kini ko,sia nan manjadi
consumer??Jawabannyo alah jaleh samo angku kalau pasar
PTSP itu adalah Indonesia dan Sumbar..Memang PTSP
sudah meng ekspor semen ka lua nagari alias
ekspor...Angku nio kalau urang awak mambangun rumah
dari kayu??samo jo di jaman balando dulu??angku nio
kalau semen jadi bahan yang "luxury" di Sumbar??Baa
kalau harago semen di Indonesia awak samoan seh samo
harago semen di filipina atau di nagari2 lain alias
standar internasional?Lai tabali samo angku??
PTSP memang sebuah BUMN yang bertujuan untuak meraih
keuntungan.Tapi selain itu,perusahaan ini masih dan
harus memperhatikan keadaan sosial di RI amupun
Sumbar..Angku buliah seh urang kayo nan banyak
pitih,tapi tolong angku pikirkan urang nan pitihnyo
pas-pas an..Dan walaupun PTSP masih memikirkan keadaan
sosial,tapi PTSP masih bisa meraih profit yang
tinggi.Hehehe profit PTSG bisa saya bilang tidak ada
apa-apanya dengan profit yang diraih PTSP..Zaman sudah
berubah angku..Sekarang semuanya bisa dibuktikan
diatas kertas..Yang tidak menyadari perubahan jaman
hanyalah orang2 pusat..Tolonglah nanti kalau
pemilu,angku bersedia memilih orang2 yang
berpendidikan dan menyadari keadaan bangsanya...
Satulagi mengenai cartel sebelum saya lupa
angku,cartel sangat punya potensi dan keinginan untuk
"cheat"...Kalau angku nio tahu lebih jelas,baca buku
micro ekonomi,teori nash yang lebih dikenal dengan
"prisoner dilemma"...
Itu saja dari saya..Saya mohon maaf kalau ada
kata-kata saya yang salah..Maafkan kalau kata2 saya
sangatlah keras..Saya hanya tidak ingin saudara2 saya
orang minang punya pikiran pendek dan dibodohi oleh
orang2 lain...
Wassalam...

=== message truncated ===

HotJobs - Search Thousands of New Jobs