Assalamu'alaikum Wr..Wb

     Apak basri hasan sia nan mangeceian apak tuh alah gaek ?ambo danga
suaronyo lewat telpon sei dan ambo kiro2 masih baumua 40th :) kudian
katiko dicaliek langsuang urangnyo saroman ba umua 30th. Tapi nan
mandugo apak basri hasan orang nan samo jo rarach picayo lah ka ambo
bukan liau do urangnyo, Bukan baitu apak oh iyo apak tanang-tanang sei
lah stek bakomentar ijan bagageh-gageh bana indak ka salasai kini do
sado permasalahan minang.

     Tapi ado satu nan ambo ka tanyo ka apak tu mah. Baa koq apak
mengatokan Rarach saroman dibawah iko : Walaupun bahasa minangnya si
rarachm nggak begitu lancar, tapi saya melihat alur pikir minang
mengalir sangat deras yaitu "alue jo patuik basandi nan bana, nan bana
badiri sandirinyo". ??? biso senyum2 siang malam si rarach ditampeknyo
dikatokan saroman itu. Rarach mangeceik bahaso aceh baa awak rach ?
Ronal bisa juo stek bahaso aceh rach tapi indak pandai bana dek dulu
wakatu diajakan oleh kakek guru alun salasai tapi liau alah dipanggil ke
tempat yang mulia oleh pemiliknyo :)

     Apak untuk urang nan akan bagabuang jo biliek [EMAIL PROTECTED]
kirimkan email japri dan dato pribadi ka email ambo dan insya allah akan
ambo daftarkan. Iyolah itu dulu email ambo kini ko dan ijan mangaku gaek
yo apak dek masih mudo :)

Wassalam
Ronal Chandra