Server mailing list RantauNet berjalan atas sumbangan para anggota, simpatisan dan
semua pihak yang bersedia membantu. Ingin menyumbang silahkan klik:
http://www.rantaunet.com/sumbangan.php

Assalamualaikum ww

Maaf ambo check back (kembali mancogok)

Kecek kawan ambo nan ustadz ba-titel Lc tu bahwa Islam ko adolah sebuah
sistem yang padu (integral) dan diyakini sanggup mamapah umaik nan banyak ko
manuju kehidupan sejahtera lahir dan batin, duniyawi wal akhirati, antah kok
indak picayo awak tu?

Baa lo cagho'e tu ustadz tanyo ambo ka ustadz nan ughang "Mangga Dua" (Pauah
Kamba) Piaman tu

"Kesejahteraan itu hanya bisa diwujud-kan hanya melalui 2 kemenangan

Mukasuik ustadz?

Pertama yang disebut FUTUH KHASAH artinya kemenangan pribadi, artinya
hendaklah kita mengikuti jalan yang lurus sebagaimana yang telah
diperintahkan Allah , lihat (QS, al-An'am: 153)

"Dan bahwa (yang Kami perintahkan) ini adalah jalan-Ku yang lurus, maka
ikutilah dia; dan janganlah kamu mengikuti jalan-jalan (yang lain), karena
jalan-jalan itu mencerai-beraikan kamu dari jalan-Nya. Yang demikian itu
diperintahkan Allah kepadamu agar kamu bertakwa"

Ambo nan indak ustadz ko tantu angguak2 sajo, kalau-lah kecek Tuhan,  kito
kan mutlak yaqin

"Nan kaduo a lai ustadz" tanyo ambo baliak

Yang kedua disebut FUTUH 'AMMAH artinya kemenangan politik

Kemenangan pribadi diraih dengan ketaqwaan yang bersifat individu, sedangkan
kemenangan politik diraih dengan ketaqwaan kolektif, oleh karena itu DA'WAH"
yang sistemik dan terus-menerus adalah satu-satunya jalan menuju dua
kemenangan tersebut

(Iyyo santiang ustadz rang kampuang si Iraf ko kecek ambo dalam ati)

Realitas masyarakat Indonesia saat ini menunjuk kan tengah terjadinya
deviasi sistemik kehidupan ber-masyarakat dari sendi-sendi tuntunan ilahiyah
dalam hampir semua sendi kehidupan, baik politik, ekonomi, sosial, maupun
budaya dan akibat itu semua terjadilah berbagai malapetaka yang menimpa
bangsa ini dalam berbagai sisi kehidupan

(Dalam ati tabayang dek ambo adiak ipa ambo nan kepsek tu panen raya kutiko
para ortu basilingkik mamasuak anak2nyo ka sikola nan dipimpin-nyo, ehh ....
indak tangguang2 ciek murik kanai 6 juta rupiah untuak panyogok agar
ditarimo jadi murik smu disitu, padohal kecek adiak ipa ambo tu, itu indak
uang sogok doh, tapi uang pambangunan plus administrasi dll, untuang anak
ambo lah bi tamaik smu sado'e, nan jaleh adiak ipa ambo tu kini lah lah
batuka oto-nyo jo kijang terbaru 2003)

Yaqinlah bahwa suatu bangsa akan terbebas dari segala bentuk malapetaka yang
menakutkan apabila bangsa tersebut memurnikan keimanannya kepada Allah dan
secara konsisten merealisasikan seluruh hukum-hukum-Nya, lihat (QS.6 :
81-82) kecek ustadz bersemangat

Dan untuk mengembalikan masyarakat kepada tuntunan Allah diperlukan gerakan
dakwah, yang pada hakikatnya merupakan proses tahawwul wa taghayyur
(transformasi dan perubahan) menuju tatanan kehidupan yang islami, baik pada
level perorangan maupun pada level kemasyarakatan dan kenegaraan

("bernegara"? tanyo ambo dalam ati, apo lah buliah kini agamo masuak
kaplingan negara ? Kok lah buliah kini, ondeh.... tantu rancak bana tu, bisa
jatuah miskin para pejabat dan petinggi pemerintah, soalnyo kecek tetangga
ambo nan batak medan tu "Ise na mangatur nagara on? Heppeng bah" kecek'e,
mau lancar urusan harus adong heppeng, mau agar kapal bisa sandar duluan
nggak usah masuk daftar tunggu, harus adong heppeng, mau jadi pak fulisi,
heppeng dimintak duluan, mau ikut SECAPA harus adong heppeng, nio jadi PNS
sadiokan kepeang, eh... kabanyo nio jadi anggota dewan pun harus ba-kepeang
juo yeeh, nio naiak haji sajo ka Makkah banyok lo kepeang'e nan indak2, bak
kecek urang di DEPAG ko eh "inikan panen rutin sekali setahun, para calhaj
itu biasanya kan ikhlas2 aja kok)

Ustadz tu malanjuik-an "Gerakan da'wah akan efektif apabila didukung oleh
manhaj, uslub dan wasilan yang jelas serta tanpa ragu terjun ke sektor
kehidupan, termasuk wilayah politik"

(Ehh.. poniang palo ambo dek nyo, labiah2 awak salamo ko alergi jo politik,
begitu ustadz manyabuik politik tabayang dek ambo kecek urang kecek bagalau
"Disini nggak boleh bicara soal politik, politik itu kejam" jadi ambo pun
ikut2an kanai panyakik alergi politik sahinggo indak takana dek ambo
mananyo-an apo lo arati'e  manhaj, uslub jo wasilan tu, mudah2an cek gu awak
Rahima nan di Cairo tu namuah manjalehkan nyo, sasudah ustad tu pai,
tabayang lo dek ambo seorang ustadz nan simpatik urang awak Lubuak Sikapiang
Pasaman nan kabatulan sasuku jo ambo Piliang, baliau ko ka di-ajukan pulo
jadi caleg, jo apo ko lah ka-dicari-an-nyo kepeang Rp.250 juta, sadang
penghasilan-nyo sabagai guru SMU swasta cukuik untuak balanjo anak bini sajo
dari bulan ka-bulan, kok rumah nan ditampek-i baseo tiok bulan indak buliah
talaik dari tanggal 10, kok lai bana manarimo honor rp.35.000 sakali tagak
dalam acara wirid itupun indak tatap doh, antaaaaah .... laaaaaah, dunia
wale dunia ba-tele2)

wasalam
abp