Wayoi Sur................
Namo kak tangah Sur Nurlisma juo. Waktu di Jakarta inyo tulih
namonyo LIES juo. Sampai di Amrik tapakso diganti jo LIS, karno
Lies itukan artinyo samo jo DUTO. Nan baru baraja bahasa Minang
manyabuik nama ajo Duta jo Duto. Jadi cocoklah Duto bininyo
Lies...he...he...
Bilo ado kesempatan ka Amrik, mampir ka pondok ajo yo Sur.............

ajoduta

melalui jalur pribadi
dibanned