Ren, ambo ikuik “QUIZ” Reni ciek yo. Dek karano ambo laki2 Minang, mudah2an
jawaban ambo lai  taetong:

Jawaban ambo langsuang di bawah pertanyaan/ statement Renny:

1.  apo ado laki2 minang wakatu istri melahirkan mencucikan kain atau bekas
melahirkan istrinya?

Kalau iko ambo ndak tau, Ren.  Waktu istri ambo melahirkan, kebetulan kami
punyo pembantu dan ado mesin cuci di rumah ….

2.  apo ado laki2 minang yg mau mengasuh anaknya ( aku sering liat laki2 jawa
yg memberi makan anaknya di perkarangan rumah, atau dijalan sambil mengendong
anak dgn kain

I did it, Ren. Cuma bedanya ambo gendong anak ndak pakai kain do, ambo dulu
menggendong langsuang, atau kalau jauah didorong dalam trolley. Sampai kini pun
nan manta japuik anak ka tampek kosnyo di depok tetap ambo, ren

3.  apo ado laki2 minang yg makan dgn apa adanya ? seperti org jawa dan sunda
makan dgn tempe atau krupuk tetap nikmat....

Ambo baraja makan cuma dengan tempe tapi nikmat itu waktu kuliah Ren, di warteg
dan menikmati tuh … jadi untak ambo itu bukan suatu hal yang istimewa. Kalau
karupuak, dulu ambo acok makan karupuak baguak (emping) pakai kuah sajo, tapi
kini ndak lai, dek takuik asam urat.

Tapi, anyway, kalau memang gaji nan disarahkan ka rumah memang cuma cukuik
untuak tempe, mau nagih daging, ya ga bener donk …

sekali lagi mohon maaf. karna selama saya hidup dan melihat sekeliling saya,
saya rasa laki2 minang lebih beruntung menikahi wanita minang,

Kiro2 pandapek Renny itu valid ga … kalau valid mungkin beko buliah lo ambo
bapikia untuak menikahi wanita minang …J

sepahit2 apapun hidup, wanita minang tetap tegar, tidak ada istilah ado piti
uda disayang tak ado piti uda ditendang di wanita minang,beda dgn wanita2
lainya ....

Kalau iko mungkin ga valid, atau setidaknyo ga 100% valid. Kalau ambo indak
bapitih Alhamdulillah lai ndak ditendangnyo dek istri ambo nan urang
Solo-Sangir do, tapi disuruah ambiaknyo dari dompetnyo, atau kartu ATM nyo
dipinjamkannyo ka ambo sambia ma-sms no PIN nyo J

Riri

Bekasi, l, 47

renny,ancol

www.renisy.blogspot.com