Coses que passen a alguns llocs que aconsegueixen massa clients gratis:
http://www.gizmodo.com/gadgets/software/hotmail-removes-free-outlook-access-025939.php
Gratis amb Hotmail... sisí. Per això jo em grato amb el que vull.
Per cert, en obrir el screenshot... però que lleigs els fonts del
El Dijous 25 Novembre 2004 15:27, Segons va escriure:
Està molt bé, l'extensió, però pels que no som de les ciutats afortunades
amb estació meteoròlogica oficial, la previsió no és gaire precisa; si
posem Sabadell, per exemple, es basa en l'estació meteorològica de
Girona. Si es posa
Interessant:
http://c2.com/cgi/wiki?MicrosoftOutlookExpress
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
pgpM3W9uxjyGj.pgp
Description: PGP signature
___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
El Divendres 26 Novembre 2004 05:53, Pere va escriure:
Com puc navegar anonimament per la xarxa?
http://www.anonymizer.com
--
Benjam
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
El Divendres 26 Novembre 2004 16:33, laura va escriure:
eeei, no em digues q el skin q més agrada es el q va fer un amic
meu?? :))) aquest mail se l'haig de passar segur q està super pagat! :)
Està el nº 1 aquí:
El Dissabte 27 Novembre 2004 02:59, joan va escriure:
Per analitzant-ho ara tot fredament i quan ja han passat unes quantes
hores, havent pogut reflexionar una mica sobre la situaci, i desprs de
veure lo que ha passat ms endavant a la tarda haig de dir per una vegada
que en Carod Rovira t ra;
El Dissabte 27 Novembre 2004 22:22, Josep Payo va escriure:
Qui no està fart del SPAM?
Qui té spamassassin :) Ahir només 2, sense spamassassin n'hagués rebut 217.
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
El Diumenge 28 Novembre 2004 11:18, Josep Payo va escriure:
Tot i l'Spam Assassin encara se'm colen missatges :(
Potser hauré de baixar el 'required_score' per sota de 5.
Ja l'entrenes?
En el meu cas, tot l'spam que passa, va a parar a una carpeta en format mbox
(*) del KMail.
Amb el cron
El Diumenge 28 Novembre 2004 13:22, Benjamí Villoslada va escriure:
(per fer un scp al cron cal que no demani contrasenya... aconseguir-ho és
trivial ;)
M'ho deixava:
man ssh-keygen
o
http://www.eos.ncsu.edu/remoteaccess/man/ssh-keygen.html
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
El Dilluns 29 Novembre 2004 09:45, Josep Payo va escriure:
Si no et fa res, seguiré emprant el CPanel ;P, cada cop hi veig pitjor.
Hauré de mirar de fer-me un cop de làser als ulls :)
Jo també tinc CPanel, però em donen accés al shell (bé, m'el dono jo perquè és
CPanel amb la part WHM que
El Dilluns 29 Novembre 2004 13:34, Benjamí Villoslada va escriure:
Les abstraccions gràfiques ho tenen això: sempre desaprofiten alguna cosa.
Aclariment :) Sempre que són abstraccions d'una altre realitat. En aquest
cas la realitat del spamassassin és text.
--
Benjamí
El Dimarts 30 Novembre 2004 09:32, Josep Payo va escriure:
En/na Jordi Manchn ha escrit:
Un amic meu que te el XP Profesional diu que li ha entrat un virus
Sembla que li surt una finestra (pop-up) que diu:
/Conexiones// de Red/
/Un programa ha solicitado informacin de x1.woopie.nl/
/Que
El Dimarts 30 Novembre 2004 02:35, joan va escriure:
Especulando con un bien de primera necesidad
Per si alg est interessant en la font (per si hi diuen ms coses que un
copipaste que pot ser parcial, per saber-ne l'autor i seguir-lo a la ret...)
Darrere els portals no sempre hi ha pessebres:
http://www.rebelion.org/noticia.php?id=7221
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
[EMAIL PROTECTED]
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
El Dimarts 30 Novembre 2004 13:57, Josep Payo va escriure:
Com diria en BonaFont, diga'm agosarat
Un altre agosarat:
http://mnm.uib.es/~gallir/index.php?p=12#more-12
--
Benjam
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
El Dimarts 30 Novembre 2004 14:57, Benjam Villoslada va escriure:
El Dimarts 30 Novembre 2004 13:57, Josep Payo va escriure:
Com diria en BonaFont, diga'm agosarat
Un altre agosarat:
http://mnm.uib.es/~gallir/index.php?p=12#more-12
Sense el #more-12 final es llegeix tot:
http://mnm.uib.es
El Dijous 02 Desembre 2004 19:57, Shin Chan va escriure:
Si fas servir Ad-Aware t'haurs fixat que ja no s'actualitza, tinguis el
pro, el plus o el que sigui. Ara hi ha el Ad-Aware SE www.lavasoft.de
http://www.lavasoft.de/ o sigui que a canviar.
D'adware? Per viure millor? Fes esport, home!
Per fi el Mozilla Firefox està preparat per l'administració! Té solitari i
cercamines:
http://extensionroom.mozdev.org/list.php/Firefox/games
Un navegador amb coses d'aquestes? Cosa del XUL. Ahir en vaig parlar a unes
jornades a l'UIB:
http://weblog.bitassa.net/arxiu/2004/12/04/77/
--
Nota de Premsa d'Europa Press:
http://breu.bulma.net/?l4001
-8---
Mataró reúne a los 60 mejores programadores del mundo del software libre para
ordenador GNU/Linux
MATARÓ (BARCELONA), 5 Dic. (EUROPA PRESS) -
Los 60 mejores
El Dilluns 13 Desembre 2004 12:41, Miquel Pujol va escriure:
Té algunes opcions
realment interessants (apart de moltes més que encara no conec prou bé) una
es la de poder obrir tots els enllaçons que tens a una carpeta de
Favoritos (ara no m?enrecordo com ho diu en català) de cop.
És una de
He rebut aix:
-- Missatge transms --
Subject: Els beneficis dels Estndards Web
Date: Divendres 17 Desembre 2004 13:06
From: Jordi Buf jbufianeuroticweb.com
To: jbufianeuroticweb.com
Hola,
em dic Jordi Buf i formo part de l'empresa Neurotic
( http://www.neuroticweb.com ),
El Divendres 17 Desembre 2004 04:33, joan va escriure:
Aquesta empresa de supermercats Dia, s d'un conegut grup francs
anomenat carrefour, on tamb controlen altres cadenes com son champion,
Ed, els supermercats anomenats hard discount, Picard i els de
productes congelats com Promocash, GB i
El Divendres 17 Desembre 2004 18:49, Lo Maki de Ponent va escriure:
Avui sc pessimista... aquesta nit m'emborratxo... per cert no trobeu
que l'alcohol ltimament est molt desnaturalitzat? s difcil trobar un
cubata bo! cony!
:D
Si per encetar un nou fil respons un missatge de la llista i li
Els webs que més m'han fet riure les darreres 24h:
http://www.vilaweb.com/especials/especial906744.html (està en forma, el de la
barba de La Trinca)
http://www.dc.fi.udc.es/os/~afyanez/Practicas/practicas.html (clic on diu si
es volen les pràctiques en format doc)
--
Benjamí
El Dilluns 20 Desembre 2004 15:43, subscripcions.falces.net va escriure:
Fins ara tothom ha parlat amb respecte. Tu no ho has fet.
La hipocresia i els eufemismes no estan prevists per qui exposa amb aquesta
insolncia arguments per carregar-se el catal, la meva llengua.
--
Benjam
El Dilluns 20 Desembre 2004 16:01, subscripcions.falces.net va escriure:
Si ho escribs en angls no hi hauria problema/polmica?
No has llegit aix, veritat?
http://weblog.bitassa.net/arxiu/2004/08/28/19/
Has vist vendre cos --que en el fons es renta i nou-- i ja est, oh! ah! uh!
ha dit vendre
(Aquesta es mereix una altre resposta de banda, sense trencar el pargraf amb
cap comentari de text)
El Dilluns 20 Desembre 2004 16:01, subscripcions.falces.net va escriure:
Si ho escribs en angls no hi hauria problema/polmica?
Aix s fanatisme... i amb el fanatisme (de cap mena) s que no hi
El Dilluns 20 Desembre 2004 17:33, subscripcions.falces.net va escriure:
Et repeteixo que t'ests passant...
No importava el compliment, ha estat un plaer escandalitzar-te!
--
Benjam
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
El Dimarts 21 Desembre 2004 01:02, scar Escuder va escriure:
-aix per una banda, i per l'altra -segons el meu criteri- l'angls no
representa cap amenaa al catal, l'espanyol i el francs s.
A Internet tamb l'angls i a Mallorca l'alemany. Per llenges com la
nostra,
que pengen d'un fil,
El Dijous 23 Desembre 2004 16:09, CIRBIAN, TXERRA (BCN-Agenda) va escriure:
Alg ha provat ja l'Ubuntu Linux?
Amb ell he recuperat un ThinkPad 380Z del 1998. Funciona des de fa 13 dies
sense aturar-lo --per veure si peta el disc o em puc refiar i usar-lo de
servidor d'alguna cosa poc important
Dos articles sobre Thunderbird:
http://www.lamalla.net/canal/digitalia/reflexions/
http://www.lamalla.net/canal/digitalia/reflexions/article.asp?id=161360
http://www.lamalla.net/canal/digitalia/reflexions/article.asp?id=161369
No m'agrada que el tractin d'alternativa, perquè significaria que la
El Divendres 24 Desembre 2004 15:29, Benjamí Villoslada va escriure:
No m'agrada que el tractin d'alternativa
Més comentat a http://weblog.bitassa.net/arxiu/2004/12/24/84/
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de
El Dimarts 28 Desembre 2004 22:15, Pere va escriure:
Segur que es el primer IMPOST que supera el preu del propi producte.
genial! I segueix sense passar res.
Parlant del tema amb advocats especialistes i contraris a la SGAE diuen que
tal com est la legislaci i els atacs al p2p, el malet canon
Blocaires varis:
http://www.lamalla.net/canal/digitalia/bitsel_lania/article.asp?id=161705
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
El Dimarts 04 Gener 2005 12:44, ETERIA,S.D. va escriure:
Ara alg em xafar la guitarra dient-me tots els defectes i problemes que
tindr quan ja sigui massa tard.
Amb HP s mal de fer: sn irregulars. s el que t ser una ink-based
corporation que fa de tot.
--
Benjam
http://weblog.bitassa.net
Inventar la sopa d'all, pensar-se haver fet un ou de dos vermells ... són
frases fetes per descriure-ho:
http://mnm.uib.es/gallir/posts/2005/01/01/62/
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
Inventar la sopa d'all, pensar-se haver fet un ou de dos vermells ... són
frases fetes per descriure-ho:
http://mnm.uib.es/gallir/posts/2005/01/01/62/
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
El Dijous 06 Gener 2005 12:57, Joan Riudavets va escriure:
hi ha una manera senzilla de fer-ho?
Primer instal·la el paquet lame, que és l'encodador del que sigui a mp3.
Posa el CD.
Després és tant fàcil com:
* Opció A
Escriu, al shell:
abcde -o mp3
Ell sol ho fa tot: et crearà un directori
El Dijous 06 Gener 2005 13:49, laura va escriure:
Clar que hi ha un fum d programes i maneres per fer això... des de la
més facil que es emprant el programa grip, fins a per comandes emprant
el cdparanoia o altres.
Sí, abcde usa cdparanoia, que és un ripejador fantàstic :)
Extreu música
(conyllons, s'ha escapat el send en fer el copipaste, tecla equivocada; ara
està sencer)
El Dijous 06 Gener 2005 13:49, laura va escriure:
Clar que hi ha un fum d programes i maneres per fer això... des de la
més facil que es emprant el programa grip, fins a per comandes emprant
el cdparanoia
Per aquí s'ha parlat de lame un parell de pics:
http://mnm.uib.es/gallir/posts/2005/01/10/86/
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
Un bloc d'encorbatats:
-- Missatge transms --
Subject: NP-AUI - Internet.info: Nueva bitacora sobre la Sociedad de la
Informacion e Internet
Date: Dilluns 10 Gener 2005 18:11
From: AUI Gabinete de Prensa [EMAIL PROTECTED]
To: [EMAIL PROTECTED]
Nota de Prensa
10 de enero de
El Dijous 13 Gener 2005 15:09, Benjam Villoslada va escriure:
Un bloc d'encorbatats:
Per cert, Laura... usen SPIP, per s'han carregat tota referncia a SPIP de
les planes. No s gaire elegant --com sempre, la corbata no fa al senyor.
--
Benjam
http://weblog.bitassa.net
El Dijous 13 Gener 2005 16:28, Josep Payo va escriure:
Aquesta associaci la va crear timofnica per a controlar ells mateixos
'l'oposici' :) Van posar de president alg d'una empresa que feia els
CDs d'infobirria.
http://weblog.bitassa.net/arxiu/2005/01/13/90/
;)
--
Benjam
El Dijous 13 Gener 2005 17:20, Josep Payo va escriure:
A mi em recordava aquella discogrfica que tenia de logo un gos
escoltant un gramfon o:-D
http://www.internautas.org/NOTICIAS/FEB99/04B.htm
http://breu.bulma.net/?l4192
Hstia, el Sol, ni el recordava. Per on deu trescar ara?
--
Benjam
Pot servir...
-- Missatge transms --
Subject: [Socios-HispaLinux] Lista blanca, lista negra
Date: Dilluns 17 Gener 2005 10:14
From: Miguel Quirs mquiros[ensamada]ugr.es
To: Hispalinux socios[ensamada]listas.hispalinux.es, Defensa SL
defensa-sl[ensamada]listas.hispalinux.es
El Dimarts 18 Gener 2005 09:16, bin ladilla va escriure:
Doncs b vull recordar o refrescar la memria a alguns, que aquesta
empresa que du per nom prosegur,
(...)
Ms coses:
http://www.google.com/search?q=prosegur+el+corte+ingles+site:nodo50.org
--
Benjam
http://weblog.bitassa.net
.
El Divendres 21 Gener 2005 19:14, Joaquim Vilarnau va escriure:
Payo, no t'ho prenguis malament, per et passes una mica amb els
links cap el teu blog personal. Ja s on el tens i si en tinc ganes ja
el visitar per para una mica, plis
No sn missatges gaire grans, els seus. les K no sn el
El Dissabte 22 Gener 2005 07:50, Joaquim Vilarnau va escriure:
Suposo que tens ra que hi ha gent
que n'envia ms, no ho dubto. Jo no llegeixo tots els mails de tothom
i precisament un dels que llegeixo perqu trobo que generalment sn
interessants sn els seus.
Entesos, si vius una llista
El Dissabte 22 Gener 2005 12:12, La Xicra Comunicaci va escriure:
A PC City l'he trobat per 2.099 euros, bon preu ?
Si ha d'estar en marxa moltes hores, per aquest preu pots trobar uns quants
ThinkPad de ms qualitat que els HP. En tenc un del 98 i encara s'aguanta
--i t Kms :)
--
Benjam
El Dissabte 22 Gener 2005 12:47, La Xicra Comunicaci va escriure:
Les srie G i T del ThinkPad semblen estar b, ronden els 1.500/2.000
euros
Les sries superiors de ThinkPad estan cuidades, i la T i X ho sn.
per no arriben en prestacions tcniques i pantalla (no supera les
15 i l'HP en t 17
Idò això, que n'hi ha que comencen a afluixar-se'n. I és que és un bon nyap,
això del Windows:
http://lvalverde.net/index.php/arxiu/2005/01/16/23/
http://lvalverde.net/index.php/arxiu/2005/01/27/28/
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
Avui parlarem amb en David Bravo, advocat. Viu a Sevilla, serà per telèfon.
http://lvalverde.net/index.php/arxiu/2004/12/20/14/
http://lvalverde.net/index.php/arxiu/2004/12/18/11/
http://filmica.com/david_bravo/
No fa gaire des de la SGAE han dit que fins i tot tenir discs copiats
(pirates,
Un article del tot recomanable:
http://www.terricabras-filosofia.info/cat/dialeg2.asp?ID=9080
D'en Llorenç Valverde.
(per subscriptors)
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
El Divendres 04 Febrer 2005 10:17, Ermengol Bota va escriure:
El més efectiu normalment és engegar l'ordinador des d'un
disquet de sistema
O una Knoppix :)
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
El Divendres 04 Febrer 2005 14:05, Ermengol Bota va escriure:
No sabia que des de la knoppix poguessis engegar l'antivirus de la
partició de windows ;-)
No ho fan, però no fa falta.
o potser les últimes knoppix porten un
antivirus per a windows... però les que jo havia provat no en duien
El Diumenge 06 Febrer 2005 16:15, [EMAIL PROTECTED] va escriure:
No m'agafaran viu.
Bé, sempre pots dissimular usant un Windows.
xD
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
El Diumenge 06 Febrer 2005 14:17, Pere Castells va escriure:
Com van dir fa temps per aquí (crec que va ser en Miquel Pujol), que mai
ningú tingui que justificar res ni donar explicacions de com som i que fem.
Almenys aquí.
Cony, que avisin al Tony King!
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
El Dilluns 07 Febrer 2005 10:33, XBATALLA va escriure:
Podeu dir-me algun client d'email que faci totes les funcions d'oulook
(Mail, agenda i compatible amb una Palm) i que funcioni un xic millor
que l'outlook?
Qualsevol altre, agafa el que vulguis.
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
El to està triomfant, enhorabona:
http://www.larazon.es/feyrazon/noti_rel33982.htm
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
El Dimarts 08 Febrer 2005 12:49, XBATALLA va escriure:
però d'entre tota la resta en recomanes /
recomaneu algun
Per Windows només hi ha lliure el Tunderbird, que per si fos poc està en
català: http://www.mozilla-europe.org/ca/
Thunderbird guarda els correus en el format universal mbox.
El Dimarts 08 Febrer 2005 12:07, Josep M Puig va escriure:
COMPTE AMB FNAC.ES!!! Que trobis un producte a la pàgina no vol dir
que estigui a la botiga, s'ha d'interpretar com que ho tenen en el seu
magatzem. Fins i tot m'he trobat que a la botiga m'han dit que no
tenen determinat producte i
El Dimarts 08 Febrer 2005 17:51, XBATALLA va escriure:
puc importar-hi els contactes i mails des d'Oulook?
Sí, i els missatges.
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
El Dimarts 08 Febrer 2005 19:16, Albert va escriure:
I activar el sistema de detecció de l'spam que va aprenent solet i te
l'envia directament al cove de la brossa.
Ja et funciona? L'has entrenat amb molts missatges?
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
El Dimarts 08 Febrer 2005 18:08, Josep M Puig va escriure:
no tenir en compte la diversitat de navegadors
existents suposa que el FNAC és perjudiqui a si mateix, ja que aquest
fet li pot provocar perdre vendes davant d'altres botigues que ho
tinguin en consideració, com ha estat el teu cas.
El Dimarts 08 Febrer 2005 20:19, Josep M Puig va escriure:
Si no els tens presents, és difícil que tinguin en consideració els
teus arguments.
No els tenc presents. Després de provar-ho de moltes formes, he aprés que hi
ha qui no té solució. Has vist qualque dictador que deixi la trona
El Dimarts 08 Febrer 2005 20:57, Benjamí Villoslada va escriure:
El Dimarts 08 Febrer 2005 20:19, Josep M Puig va escriure:
Si no els tens presents, és difícil que tinguin en consideració els
teus arguments.
No els tenc presents. Després de provar-ho de moltes formes, he aprés que
hi ha
El Dimarts 08 Febrer 2005 20:13, Jordi va escriure:
On Tue, 8 Feb 2005 18:49:43 +0100, Benjamí Villoslada
[EMAIL PROTECTED] wrote:
1er bis) Les visites de gent que no usa IE solen ser de més qualitat, de
gent inquieta amb la salut i diversitat a la Xarxa i no d'usuaris
desganats que usen
Perquè el codi privatiu és una dictadura per la Societat de la Informació i el
Coneixment: http://mnm.uib.es/gallir/posts/2005/02/06/120/
Les dictadures del S XXI a la nostra banda del món són més subtils. Es tracta
de controlar capes vitals perquè circuli l'or negre del futur: la informació.
El Dimarts 08 Febrer 2005 22:30, Jordi va escriure:
Si a ell avui li
agraden tant els ordinadors i pot fer tantes coses, és gràcies a
Microsoft i IBM que l'any 81, van crear l'ms-dos i el primer PC
respectivament. D'aquí el boom de la informàtica domèstica ...
El Dimarts 08 Febrer 2005 22:36, Jordi va escriure:
et fot que sigui cert eh ...
Sí, no podré dormir!
Si el Goebbels ressucités, pegaria bots d'alegria: com arriba a funcionar, la
seva escola, tants anys després, eh?
No vaig començar a usar PCs fins 5 anys després de fer el primer calaix
El Dimarts 08 Febrer 2005 22:33, Josep M Puig va escriure:
¿Estem tots equivocats? ¿Tens la veritat absoluta en aquest tema?
Bonic intent de cercar un loco, només un. Ets tu qui tens pretensions de
veritat, adjudicant al teu costat el tots. Ja n'estas segur?
Si és que hi ha una veritat,
El Dimecres 09 Febrer 2005 00:19, laura va escriure:
em sembla que triar un programari en funció de com et caiga de be o de
malament ningu no es el millor metode d'elecció.
Exacte, i que m'escollís segons qui, em faria dubtar de mi mimmo :)))
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
My speech yesterday was something I rarely do: a debate. The first speaker
was a patent lawyer. The organizers said it would be easier to set up the
event if they could invite him too, and this person wasn't a cunning orator,
so I took the risk --and I wiped the floor with him.
Cat365 és allò tot molt Windows --perquè no podien arriscar fent experiments
amb programari lliure, deien-- que no es podia visitar amb res més que IE,
que va costar vàries coses rodones del cos, i que portava incorporat acords
varis Gencat-Redmond signats entre Mas i Ballmer. Recordau vàries
El Diumenge 24 Abril 2005 21:09, Josep M Puig va escriure:
Hola,
2005/4/24, Benjam Villoslada [EMAIL PROTECTED]:
El fantstic mn de les privacions, defensat per tanta... gent :)
Ja t'ho he dit ms d'una vegada, amb les orelleres posades no hi ha manera
que t'assebentis del que passa al teu
El Diumenge 24 Abril 2005 21:59, Josep M Puig va escriure:
No caiguis en el mateix error, el problema no s el tipus de programari,
sin la defensa dogmtica que es fa del programari lliure, sense tenir en
compte les circumstncies personals dels qu utilitzem programari privatiu,
i perdent-nos el
A aix li tocava missatge de banda:
El Diumenge 24 Abril 2005 21:59, Josep M Puig va escriure:
constants insults insinuats
insults insinuats es mereix un lloc a la galeria dels oxmoron que usen els
que volen acusar fort i no et moguis a alg. Potser al costat de terrorisme
de baixa intensitat.
El Dilluns 25 Abril 2005 00:29, bado va escriure:
Estic convenut que tothom que pot fa servir programari lliure o si mes
no, gratut. Qui no pot passar-se a un altre tipus de programari que el
del monopoli microsoft i cia es perqu realment no pot .
per si de cas
insults insinuats
/per si de cas
El Diumenge 24 Abril 2005 22:40, Benjam Villoslada va escriure:
No dir pas qui sn, perqu tenen
ra: quan li vaig dir a un que ho demans en pblic i aix es beneficiava
tothom, em va dir que vol passar pel mateix mobbing a la llista que jo.
^
no
em va
(Coordinador de Softcatal)
Sebasti Vila (Ctedra Programari Lliure de la UPC)
17 de maig. Navegador dinternet (Firefox)
Professor: Benjam Villoslada, professor del Curs de Postgrau
d'Especialista en Programari Lliure per l'Universitat Illes Balears.
24 de maig. Correu electrnic i
El Dimecres 27 Abril 2005 14:23, Benjam Villoslada va escriure:
Sense anar ms enfora, aviat faran cursos molt barats a l'Omnium Cultural,
Barcelona, i justament per la cosa de la llengua.
Ms: http://www.lafarga.org/node/view/400
--
Benjam
http://weblog.bitassa.net
En Vicent Partal demà ve a Palma. Més detalls:
http://weblog.bitassa.net/arxiu/2005/04/27/161/
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
He modificat Jigl 2.0.1 per que les planes generades passin el validador de la
W3C. Tampoc carrega tipus de lletra no lliures i es limita amb les
«sans-serif» configurades al navegador del visitant de les planes.
http://weblog.bitassa.net/arxiu/2005/04/27/162/
Si l'usau i interessa, ja
El Dimecres 27 Abril 2005 21:05, Albert va escriure:
El programa que em feia falta!
Però suposo que no deu tenir pas versió per a windows, oi? O:)
És un Perl. Si tens intèrpret de Perl per Windows, cap problema. A la plana
del desenvolupament original en parlen.
--
Benjamí
Entrevista tipus xat a El Pais:
http://www.elpais.es/edigitales/cerrada.html?encuentro=1554ordenacion=ascdocPage=max
o
http://breu.bulma.net/?l4814
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
És divertit, això dels agregadors (lectors de RSS) que van carregant diferents
versions d'una notícia. Avui a Periodistadigital:
«Iberrail, el primer turoperador español que incorpora a Gibraltar como
destino turístico»
http://www.periodistadigital.com/goto_object.php?o=57151
a)
La oferta
El Diumenge 01 Maig 2005 18:35, Josep M Puig va escriure:
Dius que la utilitat prctica ve definida per la possibilitat de l'usuari
de poder modificar un treball determinat per poder satisfer les seves
diferents necesitats, i si es poden usar sense modificar parles de cosa
sense utilitat
El Dilluns 02 Maig 2005 04:55, Benjam Villoslada va escriure:
Nebula Device t la llicncia LGPL:
http://www.fsf.org/licensing/licenses/lgpl.html
Una traducci:
http://gugs.sindominio.net/licencias/lgpl-es.html
--
Benjam
http://weblog.bitassa.net
El Dilluns 02 Maig 2005 22:05, Josep M Puig va escriure:
En el dia d'avui, una de les persones que va participar activament en la
creaci del primer frum sobre el tema, que va ser un dels primers
dissenyadors de material, i defensor de la distribuci gratuta d'aquest
material com no hi ha en
El Dimarts 03 Maig 2005 12:49, Txerra va escriure:
Aquesta s una pregunta cap al Benjam i el companys ms experts en temes
linux: tinc un vell pentium 133 i 32 mb de ram, que ara funciona bastant
lent amb un w-98. Es factible posar-li alguna versi linux i que vagi ms
lleugeret o no t res a
El Dimecres 04 Maig 2005 10:17, Txerra va escriure:
Benjam: Quan deies all de servidor de correu, ho deies amb el w-98 que
tinc ara o sota alguna distro linux?
Linux. Pots posar un postfix + spamassassin + clamav i si tens un domini i
una ADSL, deixar-lo en marxa sempre i que gestioni tot el
El Dimecres 04 Maig 2005 20:33, Josep M Puig va escriure:
Alg hem pot explicar alguna cosa
d'aquesta plataforma i el significat de TIC?
http://www.manifesttic.com/
--
Benjam
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
El Dimecres 04 Maig 2005 21:16, Josep M Puig va escriure:
Grcies per l'enlla. En aquest moment no em funciona, suposo que deu ser
un problema del servidor. Anir probant.
s mal de fer dir funciona al navegador, aix que copipastejo com
descarrega
la plana el comandament wget :)
Com l'Institut d'Estudis Catalans, però Orientais:
http://www.cfh.ufsc.br/~oriente/
--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de l'Internauta
Internauta@internauta.net
http://zeus.internauta.net/mailman/listinfo/internauta
El Divendres 06 Maig 2005 19:59, Josep M Puig va escriure:
Crec que em vols dir que si no puc carregar la pgina s per culpa del
navegador. s aix?
No, poden ser moltes coses. He usat una eina (wget) que no s un navegador
permet fer una copipastada per mostrar que el lloc a l'hora que diu wget
El Dilluns 09 Maig 2005 18:59, Josep M Puig va escriure:
Alg m'ho pot explicar?
Amb Internet no fan falta intermediaris. Si aguanten s perqu l's de la
Ret
encara s anecdtic.
--
Benjam
http://weblog.bitassa.net
.
___
llista de correu de
El Diumenge 15 Maig 2005 22:04, Josep Payo va escriure:
I que el sistema de 'correo eectrnico no deseado' t tendncia a
engullir -per defecte- missatges en els que l'adrea del remitent s
d'un domini d'una altre creena
http://blog.solucio.com/arxiu/2005/02/11/125/
Vols dir? Aix no ho feien
«o con un escritorio más limitado y menos intuitivo que el de Windows»
http://www.noticiasdot.com/publicaciones/2005/0505/1905/noticias/noticias_190505-08.htm
Cal publicar moltes coses com aquesta:
http://weblog.bitassa.net/arxiu/2005/05/01/164/ perquè sovint tenc la sensació
de que tota feina
- Posar aquest bookmark (o adreça d'interès o punt de web):
http://www.google.com/search?q=patata
- Editar l'adreça d'interès (Adreces d'interès, botó secundari damunt i opció
Propietats)
- A 'Paraula clau' posar g
- A l'adreça posar un %s on diu patata
- Podeu canviar el nom, si voleu.
Ara
1 - 100 dels 139 matches
Mail list logo