Re: [protest-ro] Basescu si UNGUREANU vand Complexul Energetic Strategic OLTENIA. La oferta.

2012-02-26 Fir de Conversatie dan G


Hahaha!
Tocmai am citit ieri despre Ungureanu la Antena3.
Ma tot intrebam de ce studii evreiesti, si de ce lumba maghiara.
Dan G
On 2/8/2012 3:17 PM, Arhitectura wrote:


http://feedproxy.google.com/~r/ioncoja/~3/Vn0AmwiXIeI/?utm_source=feedburnerutm_medium=email 
http://feedproxy.google.com/%7Er/ioncoja/%7E3/Vn0AmwiXIeI/?utm_source=feedburnerutm_medium=email


Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://secsidelacapat.blogspot.com

- Original Message -
From: Ionas Adrian hydropower...@yahoo.com 
mailto:hydropower314%40yahoo.com

To: protest-ro@yahoogroups.com mailto:protest-ro%40yahoogroups.com
Sent: Thursday, February 09, 2012 1:14 AM
Subject: [protest-ro] Basescu si UNGUREANU vand Complexul Energetic
Strategic OLTENIA. La oferta.

 Basescu si UNGUREANU vand Complexul Energetic Strategic OLTENIA, 
complex
 ce functioneaza pe lignit extras de la suprafata.(Nu pe huila 
extrasa din

 minele subterane din Valea Jiului.)

 Uitati-va ca un procent de peste 40% din energia electrica produsa in
 Romania provine din Complexul Energetic Oltenia!!!


 http://www.transelectrica.ro/4OperareSEN/functionare.php






Re: [protest-ro] Basescu si UNGUREANU vand “Complexul Energetic Strategic OLTENIA”. La oferta.

2012-02-26 Fir de Conversatie dan G

Mishto!
Deci mai este ceva de vanzare!
Cat cere? $1 ca la flota?
Dan G
On 2/8/2012 3:14 PM, Ionas Adrian wrote:


Basescu si UNGUREANU vand Complexul Energetic Strategic OLTENIA, 
complex ce functioneaza pe lignit extras de la suprafata.(Nu pe huila 
extrasa din minele subterane din Valea Jiului.)


Uitati-va ca un procent de peste 40% din energia electrica produsa in 
Romania provine din Complexul Energetic Oltenia!!!


http://www.transelectrica.ro/4OperareSEN/functionare.php






[protest-ro] Ura!!!! Victorie!

2012-02-26 Fir de Conversatie dan G

Bravo bah, arhitecturica!
Vezi, nu ti-au inrosit jandarmii bucile pe degeaba in Piata Uniuversitatii!
Ati dat jos guvernul lu' Boc, si v-a dat baseasca un guvern pe gustul 
vostru!

Am auzit ca asta nou' este un jidan comunist spion tanar!  Tu l-ai propus?
Ai baut o sampanie pa cestia asta? Te-ai imbatat da bucurie?
Dan G


Re: [protest-ro] animalele - creatia lui Dumnezeu?

2012-02-26 Fir de Conversatie dan G

Catolicii binecuvanteaza  animalele  inclusiv pisici
Ca sa ne punem in locul bisericii, inchipuieste-ti ce distractie va fi 
in biserica daca pisica incepe sa miaune!

Dan G
On 2/18/2012 2:10 PM, arininfo wrote:


Buna, tuturor,
Am sa va povestesc acum o chestiutza care m-a pus pe ganduri (ref. la 
cat de absurde sunt unele persoane / institutii).
Pisica mea are o viroza asa ca o duc zilnic la veterinar, la injectii. 
De multe ori intalnesc aceleasi persoane.
Zilele trecute, stand la coada, am re-gasit o doamna, destul de in 
varsta, genul decent dar modest (e clar ca doamna nu are f. multi 
bani iar o parte din ei ii da pe tratamentul pisicii sale). Doamna era 
f. preocupata sa gaseasca o geanta / cutie destul de mica, in care 
sa transporte pisica, bine camuflata.

Am aflat cu timpul si de ce.
Doamna respectiva este credincioasa. Merge zilnic la biserica sa se 
roage (apartine de un anumit cult pe care n-am sa-l precizez, ca nu 
conteaza; este crestin, in orice caz) pentru ca are un juramant. 
Orasul nostru este troienit si e destul de frig. Din cauza ca trebuie 
sa mearga cu pisica si la veterinar, o ia cu ea la biserica, deoarece, 
mai ales printre troiene, i-ar fi extrem de greu sa se intoarca de la 
biserica acasa ca sa isi ia pisica, dupa rugaciune (in plus, ar risca 
sa gaseasca inchis la cabinet, din cauza timpului pierdut pe drum).
Dupa cum am spus, doamna este destul de in varsta si genul modest, 
SIGUR nu e genul care ar avea bani si de taxi zilnic. Este, ca orice 
persoana in varsta, atasata de animalutzul sau (pisica e ea insasi in 
varsta si destul de bolnavioara).
Ei, bine! cei de la biserica i-au INTERZIS sa mai vina cu pisica 
acolo!! Cica biserica e pentru oameni, nu pentru pisici.
Mie personal pozitia asta mi se pare extrem de bizara! In fond, doamna 
nu merge acolo cu pisica sa o boteze, sa o casatoreasca, sa o 
spovedeasca! In contextul mersului la biserica, pisica e un bagaj, 
nu un enorias (parerea mea).
Daca nu ar fi ATAT de frig afara, probabil pisica ar putea fi lasata 
afara - dar acum, asa, asta ar insemna SIGUR alta boala (sau agravarea 
celei vechi). Pisica mea e o maidaneza vioaie si tot s-a imbolnavit!
Desigur, in mod normal, eu i-as fi recomandat sa renunte la rugaciuni, 
pe termen scurt, in favoarea tratamentului pisicii - dar D-na nu 
poate, pt. ca e vorba despre un juramant.
Intrebarea mea este urmatoarea: animalele SUNT sau NU SUNT creatia 
lui Dumnezeu? CE are o amarata de pisica, de nu poate fi acceptata 
prezenta ei in biserica (mai ales ca e intr-un cosuletz acoperit)?

Sau, cu alte cuvinte: ESTE inima in biserica aceea?
???
Codruta
___
De ce sa va lasati banii la Stat, cand 2% din impozit i-ati putea 
redirectiona in combaterea despaduririlor? Detalii cont, aici: 
www.arin.ro http://www.arin.ro






Re: [protest-ro] poanta secolului :)))))))))))))))))

2012-02-26 Fir de Conversatie dan G

Nu v-a organizat el Zorabul arab serviciul de urgenta, ca tot nu aveati?
Serviciul de urgenta are nevoie de o gramada de sange.
Videoul mi s-a parut foarte bun si la obiect.
Sa inteleg ca romanii sunt prea egoisti ca sa doneze sange?
Nu mai exista Crucea Rosie in Romania?
Aia in video era Udrea?
Lozinca aleasa (indiferenta omoara suflete) este tare bine aleasa, 
dovada reactiile pe lista asta.

Dan G
On 2/16/2012 5:42 AM, arininfo wrote:


Udrea, impreuna cu tineretul pedist, s-a apucat sa convinga lumea sa 
dea sange!!!
De rasu' lumii, s-o vezi pe Udrea asociata cu un text precum 
indiferenta omoara suflete!!! :))
http://www.youtube.com/watch?v=5psBPzNWZdMfeature=player_embedded 
http://www.youtube.com/watch?v=5psBPzNWZdMfeature=player_embedded

Eu nu stiu: mai au nevoie inca de sange, de la noi?
Eu zic... daca vor sa dea, sa dea! foarte bine!!!
Ca, la cat au supt de la noi, chiar AU de unde!!! :)
Codruta
___
De ce sa va lasati banii la Stat, cand 2% din impozit i-ati putea 
redirectiona in combaterea despaduririlor? Detalii cont, aici: 
www.arin.ro http://www.arin.ro






[protest-ro] Re: TVA LA ALIMENTE?

2012-02-26 Fir de Conversatie dan G

Probanil ca mai trebuie sa treaca timp pana se aseaza noul tip de relatii.
Apropos, obiectiv, si cu riscul de a fi luat in shuturi, stii care 
este problema romanilor, inca de pe vremea lui Herodot? Dezbinarea!
Nu este un adevarat spirit de echipa . Era putin pe vremuri, dar acum 
s-a dus si bruma care era. Cand eram acolo, eram obisnuit, am realizat 
asta  de-abia aici

Sa inteleg ca stai undeva in zona Armeneasca Mantuleasa?
Dan G.
On 2/4/2012 3:50 AM, Cristian Ioan wrote:

Sigur ca da, stiam de renumele vinarilor de la vechiul Pod Grant.
Iar prin 1970, cand s-a dat voie la “mandatari”, in vacanta de vara 
mergeam la restaurantul Istria din mamaia, unde era f. bine
Un exemplu minor, dar negativ, il aveam la sfarsitul anilor ‘80, 
inainte de demolare: centrul de paine cel mai apropiat, la Hala 
Tarina, avea todeauna paine veche.
Asa ca ma duceam un pic mai departe, la Sf. Gheorghe pe Calarasi, unde 
era si coada, insa avea clar paine mai buna!
Desi erau ambele unitati de Stat, iar gama de produse de panificatie 
era mai restransa ca in anii  60, cand exista paine intermediara, 
neagra, etc.

*From:* dan G mailto:d...@ghiocel.com
*Sent:* Saturday, February 04, 2012 10:36 AM
*Subject:* Re: TVA LA ALIMENTE?
Altfel sistemul se aplica pe vremuri, prin anii 60 si 70
Stiai unde sunt locurile bune te duceai si data viitoare.
Exemple? Vanzatorii de vin de la Podul Grant au facut milioane cu 
vinurile  lor. Tot omu' se ducea din nou si din nou.
Atellierul de raparat auto de la Baneasa era stiut ca e cel mai bun 
din Bucuresti si te duceai din nou si din nou.
(Acolo imi refaceam motorul de la Dacie in fiecare an Uneori stateam 
peste noapte cu mecanicii acolo.)

La fel cu alte locuri. Asa, incet incet companiile se cern.




[protest-ro] Re: TVA LA ALIMENTE?

2012-02-26 Fir de Conversatie dan G
Da, am inteles ca nu se aplica, doar incerc sa explic sistemul de aici. 
Evident este  alt popor, alta cultura , nu se potrivesc aceleasi lucruri.
Da, am auzit de cei 2 %, coana proprietareasa (de lista) pomeneste mereu 
de asta.

Dan G
On 2/3/2012 11:33 PM, Cristian Ioan wrote:

de asta am auzit dupa 1990, insa la noi nu se aplica
doar 2% din impozitul pe venit poti sa il redirectionezi catre 
asociatia sau fundatia pe care vrei sa o sprijini ...

*From:* dan G mailto:d...@ghiocel.com
*Sent:* Saturday, February 04, 2012 1:57 AM
*To:* Cristian Ioan mailto:cristian.i...@gmail.com ; 
protest-ro@yahoogroups.com mailto:protest-ro@yahoogroups.com ; 
Arhitectura mailto:d...@dsclex.ro

*Subject:* Re: TVA LA ALIMENTE?

Poti sa auzi de unii bogati care nu platesc taxe dar asta pentru ca 
isi folosesc banii pentru activitati economice si salarii si beneficii 
pentru  salariati, sau donatii de binefacere.
Sistemul este foarte echitabil dar bineinteles sunt protestatari care 
nu vor sa plateasca taxe. Sistemul de taxe pe venit a fost stabilit in 
1916, cam prin frauda, dar asta este alta poveste.




[protest-ro] Re: TVA LA ALIMENTE?

2012-02-26 Fir de Conversatie dan G

Este cultura turco-fanariota de vanzatori ambulanti in bazar.
Altfel sistemul se aplica pe vremuri, prin anii 60 si 70
Stiai unde sunt locurile bune te duceai si data viitoare.
Exemple? Vanzatorii de vin de la Podul Grant au facut milioane cu 
vinurile  lor. Tot omu' se ducea din nou si din nou.
Atellierul de raparat auto de la Baneasa era stiut ca e cel mai bun din 
Bucuresti si te duceai din nou si din nou.
(Acolo imi refaceam motorul de la Dacie in fiecare an Uneori stateam 
peste noapte cu mecanicii acolo.)

La fel cu alte locuri. Asa, incet incet companiile se cern.
Acum nu se aplica probabil din cauza la  lipsa de obisnuinta si adaptare 
la noul regim burghezo-mosieresc.

Dan G



On 2/4/2012 12:05 AM, Cristian Ioan wrote:
Eu nu am plecat in State de 50 de ani, traiesc aici, dar tot nu pot sa 
inteleg unele lucruri!
Sogur ca da, in cei 22 de ani de dupa “lovilutie” nu se puteau da 
atatea tunuri si trage atatea tzepe, mai mari sau mai mici, daca nu ar 
fi existat mentalitatea corespunzatoare!
Hai, ai luta plasa o data, un escorc abil  reuseste sa te pacaleasca 
si a doua oara, dar chiar la nesfarsit?

ceva nu e in regula!
Romanii fie au memoria extrem de scurta, ca gainile (pisica are 
memorie buna, cainele tine minte jumatate de ora, dar gaina uita de 
ceva de indata ce obiectul i-a iesit din campul vizual), fie sunt 
msochisti, le place sa fie pacaliti, fie au ADMIRATIE pentru hotz, 
mare sau mic, is inchipuie ca maine vor reusi ei sa il insele, si isi 
recupereaza paguba ...
Nu stiu de ce, aici nu prea se aplica chestia asta cu incredere, cu 
clientul multumit care mai vine si data viitoare, si mai spune si la 
altii ...

*From:* dan G mailto:d...@ghiocel.com
*Sent:* Saturday, February 04, 2012 9:18 AM
*Subject:* Re: TVA LA ALIMENTE?
Foarte rar ca cineva sa dea tsapa Motivul este simplu : ca sa faci 
bani ai nevoie de clienti care sa cumpere din nou si din nou.
Numai mexicanii (aici) si probabil tsiganii (acolo) pun taraba la 
coltul strazii, vand ce si cat pot, si dupa acea nu ii mai vezi.
Telefonul fara fir, merge al dracului de bine, si se afla repede unde 
este hotul de la care nu mai cumperi a doua oara, si unde este 
serviciu bun la care te duci cu incredere ca nu te fura sau incearca 
sa te pacaleasca.
De exemlu eu sunt client de peste 20-25 de ani la atelierul de 
reparatii de masini, la magazinul si atelierul de cauciucuri pentru 
masina, la  cam toate.
Cand ai o problema stii unde sa te duci cu incredere. La fel este si 
in domeniul turismului, speri sa vina clientul si data viitoare.




Re: [protest-ro] Romania's diaspora unite in solidarity 2

2012-02-26 Fir de Conversatie dan G
O poveste cam trista. Nu a facut nimic, nu facultate nici macar armata! 
A papat si a  risipit tot. Noroc ca a mostenit proprietati si case de la 
familie!
Amuzant, este dintr-o familie de doctori ( tatal director la Spitalul 
Brancovenesc  si mama  director in Spitalul nr 2 CFR ) Acum a reusit sa 
cumpere un magazin alimentar, cred ca prin Colentina, si se ocupa de el.
Probabil ca eu am fost exagerat aproape obsedat cu educatia baietilor, 
dar pana acum sunt multumit de rezultate. Nu stiu daca te-am intrebat, 
ai copii? Cum te descurci?
Cred ca daca as fi avut copii in Romania i-as fi crescut in acelasi stil 
cum am facut-o aici, pentru ca si eu am fost precoce , matur si 
independent de mic, si asa i-am crescut si invatat si pe baieti..

Dan G
On 2/3/2012 10:21 AM, Cristian Ioan wrote:
Akai cu benzi TDK si ghitara electrica avea si colegul fiu de 
ministru, plus aparate foto pe care le invidam

nu, nu era cu “dat mare”!
arpopo de baietii de bani gata de ACUM, cineva imi spunea ca sunt de 
compatimit: nu au fost obisnuiti niciodata sa se descurce singuri, si 
nimci macar sa isi gestioneze banii, asa cum stiam eu in copilarie
deci, daca se intampla ceva cu sursa de venit, respectivii sunt in 
pom, nu stiu absolut de loc sa se descurce!

ce a facut varul dupa aia?
macar apartamentul si Trabantul reprezentau o valoare, pt zile negre ...
*From:* dan G mailto:d...@ghiocel.com
*Sent:* Friday, February 03, 2012 7:28 AM
*Subject:* Re: [protest-ro] Romania's diaspora unite in solidarity 2
Da, cam stiu mentalitatea
Am avut un caz in familie , un var al carui tata era directorul 
Spitalului Brancovenesc.
Cand a murit taica-sau, i-a lasat un purcoi de bani pe care i-a tocat 
baiatul in v'un an
Scule bune, un Akai de 24 000 masina, Trabant, apartament in 
Mantuleasa, etc.
In Romania este si atitudinea de dat mare cu ce ai. Aici oamenii 
sunt foarte modesti si discreti.




[protest-ro] Re: Sport si strategie

2012-02-26 Fir de Conversatie dan G
Echipamentul nu este asa de formidabil, dar exista. In afara de casca, 
sunt niste aparatori pentru umeri, probabil ca sa protejeze clavicula,
Aceste aparatori, combinate cu pantalonii stransi pe corp, dau alura 
aceea tipica de atlet cu umerii lati si fundul mic. In general au pads 
un fel de pernute care sunt strecurate sub haine pentru protectie.
In privinta spionajului, este mai mult material de filme, nu realitate. 
Nu prea este nimic de furat. Poti sa stii schemele strategice ale 
adversarilor foarte bine, insa nu poti sa le contracarezi daca nu sti 
cand le aplica .
Pana sa te dumiresti ce schema aplica, s-a terminat faza si ai pierdut 
yarzi (Nu se folosesc metri) De asemenea, chiar daca stii strategia 
adversarului trebuie sa si stii si sa poti sa o contracarezi.
Aici vine aspectul de sah din nou ! Trebuie sa stii cum si unde sa iti 
pozitionezi jucatorii si ce actiuni si misiuni sa indeplineasca. Ca si 
la jocul de sahj, poti sa vezi tabla si piesele dar nu stii mutarea 
adversarului care o sa vina.
Ma amuza descrierea ta! Bineinteles sunt familiar cu jocul si cu circul 
si teatrul de pe teren.
Imi aduc aminte de Ozon si suturile lui precise (Stii cum se antrena?) 
Imi aduc aminte de un-doi urile Ion Ionescu - Dimitriu. Presupuin ca 
ghicesti rapidistul din mine!
Pe vremuri veneau niste filme italiene cu un gras care juca football 
american si dadea jos toata echipa adversa. Nu mai stiu nume.
Apropos de protectie, cand veneau baietii de la antrenamente sau meciuri 
bumbaciti si plini de vanatai, urma faza de protectie si vindecare cu 
Swedish Bitters, cu ierburi si unguente naturale. Nu au avut niciodata 
vreun accident dar ii tineam intr-un regim sanatos si natural.
Iti inchipui  ca in timpul jocului sau la antrenamente eram cu inima cat 
un purice sperand sa nu fie la baza gramezii si sa nu fie raniti.

Tot din cauza asta i-am tinut in echipa de aparare , nu in cea de atac.
Dan G
On 2/3/2012 9:27 PM, Cristian Ioan wrote:

Este remarcabila faza cu strategia!
Da, asta implica pregatire, analiza, strabilirea unui plan, pe care 
jucatorii sa il aplice pe teren!
Dar din aceasta cauza, jocul este vulnerabil la spionaj sau tradare 
... daca echipa adversa iti afla planurile,s-a dus efectul de surpriza.
La fotbalul nostru nu exista acest risc, indicatiile capitanului sunt 
extrem de generale, meciul este aleator, atacantul nu stie nici cu un 
minut inainte ce va face, prinde o ocazie, suteaza la poarta si ... 
rateaza! Daca are si noroc, baga gol, este imposibil sa il impiedici ...
Imi inchipui ca formidabilul echipament de protectie face jocul sa fie 
o tranta, nu o bataie cu rani grave, plus ca “orice lovitura nepermisa 
este sevar sanctionata”nu suna de loc romaneste, la noi tocmai meritul 
centrului inaintas este ca i-a tras adversarului un pumn in ficat sau 
un bocanc la gioala in momntul cand arbitrul nu se uita la ei ..

*From:* dan G mailto:d...@ghiocel.com
*Sent:* Friday, February 03, 2012 7:53 AM
*Subject:* Re: nu m-am gandit la asta, e ceva adevarat aici!
Poate ti se pare exagerat, dar daca te uiti la SuperBowl duminica si 
incerci sa  intelegi comentariile, poate sa realizezi ca este ca un 
fel de joc de sah cu oameni vii, rapid si dinamic.
Fiecare jucator are misiune precisa, cu miscari precise, ti se pare o 
porcarie pentru ca miscarea este prea rapida ca sa poti sa o 
intelegi daca nici nu esti familiar cu jocul.
Si pentru ca vezi multi negri pe teren, trebuie sa realizezi ca negrii 
aia nu sunt niste brute ci urmeaza cu grija misiunea trasata de 
strategia jocului.
Sa te uiti la analize unde pe tabla se deseneaza  pozitia fiecarui 
jucator, pe cine ataca, pe cine tine, in ce directie etc.
Pe vremurile cand baietii mei  jucau, eu faceam munca voluntara sa 
descriu si sa notez fazele de pe teren. Nu prea este asa usor,
Si apropos, iar te sochez! Jocul este foarte fizic dar nu este brutal, 
nu este bataie, mai degraba il poti asocia cu  o tranta dreapta 
Orice lovitura brutala nepermisa este sanctionata sever.




[protest-ro] Re: TVA LA ALIMENTE?

2012-02-26 Fir de Conversatie dan G
Principiile de piata aici sunt foarte active si sunt impregnate in 
mintea tuturora.
Foarte rar ca cineva sa dea tsapa Motivul este simplu : ca sa faci 
bani ai nevoie de clienti care sa cumpere din nou si din nou.
Numai mexicanii (aici) si probabil tsiganii (acolo) pun taraba la coltul 
strazii, vand ce si cat pot, si dupa acea nu ii mai vezi.
Telefonul fara fir, merge al dracului de bine, si se afla repede unde 
este hotul de la care nu mai cumperi a doua oara, si unde este serviciu 
bun la care te duci cu incredere ca nu te fura sau incearca sa te 
pacaleasca.
De exemlu eu sunt client de peste 20-25 de ani la atelierul de reparatii 
de masini, la magazinul si atelierul de cauciucuri pentru masina, la  
cam toate.
Cand ai o problema stii unde sa te duci cu incredere. La fel este si in 
domeniul turismului, speri sa vina clientul si data viitoare.
Am stat la Mamaia o vara intreaga in 1963 cand era in constructie, stiam 
toate hotelurile, si toate locurile.

Dan G
On 2/3/2012 9:33 PM, Cristian Ioan wrote:
La noi, acelasi “pattern”se regasest in turism: pe care ii prindem, ii 
ardem!

Nu e vorba aici de stat social, ci de bun-simt, de eficienta.

Din cauza asta, de cinci ani litoralul romanesc pierde turisti in 
favoarea celui bulgar (nu vorbesc de Turcia si Grecia, care dispun de 
alte conditii geografice si de clima).
Bulgarii au inteles ca este bine sa ofere serviii bune la preturi 
joase, prfitul este scazut, dar numarul de turisti, foarte mare.

La noi este exact invers, serviciile sunt scumpe si proaste.
Mamai a ajuns o statiune de fitze, pe cei care se duc acolo nu ii 
deranjeaza nici preturile ridicate, nici serviciile sub-standard, 
esential este sa se afiseze, mia exact sa is exhibe lantul gros de 
aur, masina si pitipoanca ...

*From:* dan G mailto:d...@ghiocel.com
*Sent:* Friday, February 03, 2012 8:00 AM
*Subject:* Re: TVA LA ALIMENTE?
Nu prea este comunist, este echitabil!
Nu este normal sa vina unu' sa iti ceara de mancare si tu sa il 
santajezi cerandu-i ceasul de la mana pentru un coltuc de paine..
Principiul este ca fiecare sa plateasca o portie echitabila. Ala bogat 
care isi cumpara lucruri scumpe plateste mai mult decat ala saracu' 
care dor isi cumpara minimum de mancare.




Re: [protest-ro] 42% dintre romani ii reneaga pe Copernic si Galilei, 60% dintre elevi pe Hawking iar 73% pe Darwin! Importanta evolutionismului pentru cunoastere si democratie. Un an pe Vox Publica

2012-02-26 Fir de Conversatie dan G

Ia zi, bah arhitecturica, te astepti sa te reduca baseasca si pe tine?
Ia zi-si mie , bah arhitecturica, ce hram poarta  kknadianu' ala pe care 
il lingi tu cu entuziasm !

Incerci sa te agati cu disperare de Kknada fiindca americanii nu te vor?
Dan G
On 2/13/2012 9:04 AM, Arhitectura wrote:


Doamna Nedelcu, nu te mai umfla in pene degeaba, ca-ti cad !
Meri pe situl institutului de statistica si vezi cata populatie peste 
65 de ani exista.

Daca ti-e greu sa cauti, iti spun eu:
http://www.insse.ro/cms/files/RPL2002INS/vol1/tabele/t13.pdf
in 2002 erau cca 2,3 milioane de peste 65 de ani !
Poate i-a mai reuds Basescu, cu niste sute de mii, dar tot mai sunt de 
ordinul milioanelor !
Iar daca matale iti inchipui ca i-a durut undeva pe comunisti de 
emanciparea, culturalizarea si scolarizarea taranilor, te rog frumos 
sa meri la culcare ! :)))

NU l-a spalat nimeni nimic, ca nu avea ce !
Motiv pentru care, pana si Stalin a pus popii si prapurii 
blagoslavnicei biserici rusesti in fruntea diviziilor, ca de ... rusu 
nu vroia sa moara pt. comunism, ci numai cu si pt. Dumnezeu !

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro http://www.dsclex.ro
http://secsidelacapat.blogspot.com

- Original Message -
*From:* ARIN mailto:arini...@gmail.com
*To:* protest-ro@yahoogroups.com mailto:protest-ro@yahoogroups.com
*Sent:* Monday, February 13, 2012 6:34 PM
*Subject:* Re: [protest-ro] 42% dintre romani ii reneaga pe
Copernic si Galilei, 60% dintre elevi pe Hawking iar 73% pe
Darwin! Importanta evolutionismului pentru cunoastere si
democratie. Un an pe Vox Publica

Cate babe bisericoase, de peste 80 ani (deci nascute inainte de
1932, deci care sa fi avut 7 ani inainte de 1939) fara scoala or
mai fi traind?
Cineva care in 1947 avea 7 ani (deci nascut in 1940) deci care sa
fi fost scolarizat(a) de Minunatii Nostri Comunisti are acum 72 ani!
O baba bisericoasa de 65 ani avea 7 ani in 1954 - deci in plin
avant al alfabetizarii :
Asa ca mai lasati-o, cu n-au auzit... :(
Le-au spalat (atat lor cat si la astia mai tinerii) popii
creierele, asta e tot - rezultatul logic al inlocuirii gandirii
logice prin ore de batut matanii prin scoli si al pupatului poalei
popii la schimb cu sarmale si fasole. Mi-e si greatza! :-
Codruta

*From:* Arhitectura mailto:d...@dsclex.ro
*Sent:* Monday, February 13, 2012 1:59 PM

Bravo mosule !

Iar ne servesti platitudini vechi de cand haul !
Uite ca dupa 70 de comunism, materialism dialectic, lagare de
exterminare si
democratie originala bunicuto-pdeserista  astia nu sunt de
acord cu tine
!
Baga-i la reeducare, la Aiud, Jilava-fortul 13, Vacaresti,
Castelul, Capul
Midia, Navodari, Onesti .
Sau si mai simplu, fa-i ingrsamant agricol ca oricum productia
e mica, lume
prea multa in Romania si mai adauga si toti mosii si babele
bisericoase ca,
astia ultimii, nici macar nu neaga ci pur si simplu NU AU
AUZIT de alde
Copernic si Galilei 
Dar repede, pana nu-i vine idea lui domn Crisan, ca asta are
realizari
universitare, conexiuni tapene cu Bunuicuta, Crinisor si
Pontisor si iar iti
ia caimacul !!! :
Vezi ?, daca n-ai fost in stare sa-ti iei diploma de filosof,
a plecat
altul sa fie aplaudat la Bruxelle de crema puliticii europene !
Iar matale ai ramas sa bati din buci pe malurile  cum ii
zice ? ...
cloaca aia maxima ce traverseaza targul Bucurestilor, ca un
dambovitean
fanariot, get beget ..

Ai mai pierdut un an si pe Vox Publica ?
Nu fi supatat. Oricum ai pierdut deja asa de multi pana acum,
ca nu mai
conteaza !
Noroc ca inca stai cu mamitu si papitu si te mai alina ei !
Tot in 2 camere stati sau au reusit ai tai ca din pensie sa va
up-gradati la
3, ca sa ai si matale unde sa te scremi cand scoti
genealitatile astea 
pe gura ?

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://secsidelacapat.blogspot.com

- Original Message -
From: Remus Cernea tualegi...@gmail.com
mailto:tualegi.eu%40gmail.com
To: undisclosed-recipients:
Sent: Monday, February 13, 2012 11:14 AM
Subject: [protest-ro] 42% dintre romani ii reneaga pe Copernic
si Galilei,
60% dintre elevi pe Hawking iar 73% pe Darwin! Importanta
evolutionismului
pentru cunoastere si democratie. Un an pe Vox Publica

 Va invit sa cititi, comentati si recomandati noul meu
editorial postat
 pe Vox Publica si intitulat:

 42% dintre romani ii reneaga pe Copernic si Galilei, 60%
dintre elevi
 pe Hawking iar 73% pe Darwin! Importanta 

Re: [protest-ro] Ura!!!! Victorie!

2012-02-26 Fir de Conversatie Arhitectura
Mai Floricica,

Am baut un Courvoisier pt. ca intreadevar se merita !
Cand un antisemit notoriu ca mine :))) , ajunge sa propuna drept prim-ministru 
un evreu securist si ii iese pasenta, este motiv de paranghelie 
Tu ce-ai propus ?  Un nou partid cu Popescu sef si matale casier ? :
Vezi ca am facut si eu vr'o 10 pe facebook si scriu baietii la greu pe ele, cum 
trebuie sa-i radem pe ramolitii care isi inchipuie ca politica de la Bucuresti 
se face in slam-urile in care locuiesti matale in America ! 
Mai trece  tzugu prin spatele casei matale sau au dat faliment si aia ca nu 
i-au cumparat chinezii ?


Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://secsidelacapat.blogspot.com
  - Original Message - 
  From: dan G 
  To: protest-ro@yahoogroups.com ; Arhitectura ; Cristian Ioan ; Ionas Adrian ; 
ARIN 
  Sent: Friday, February 10, 2012 4:34 AM
  Subject: [protest-ro] Ura Victorie!




  Bravo bah, arhitecturica!
  Vezi, nu ti-au inrosit jandarmii bucile pe degeaba in Piata Uniuversitatii!
  Ati dat jos guvernul lu' Boc, si v-a dat baseasca un guvern pe gustul vostru!
  Am auzit ca asta nou' este un jidan comunist spion tanar!  Tu l-ai propus?
  Ai baut o sampanie pa cestia asta? Te-ai imbatat da bucurie?
  Dan G