Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-15 Fir de Conversatie dan G
Da, nu prea am ajuns asa de jos incat sa imi iau stirile din "The Onion" 
dar presupun ca este o sursa foarte buna pentru voi acolo care inghititi 
toate  prostiile si toata propaganda din vest ca pe galusti.
Si ce ziceai de "Tea Party"  Ca aveti si voi "Ceaiuri " pe acolo prin 
Popou? (Adicatalea vreau sa spun prin dulcele targ de pe dealul popoului).

Apropos de asta, Ce este un "Copou" ? Singularul de la "copoi" ?
Dan G
On 6/15/2011 2:46 PM, Uplink wrote:


Daca te-ai fi uitat la linkuri, Onion a facut misto si The New Yorker 
da o stire fix ca aia de pe Onion, da' reala. Da' n-ai avut timp, ca 
trebuia sa butonezi un raspuns :)


2011/6/15 dan G mailto:d...@ghiocel.com>>



Ce bine imi pare ca mi-am spus! Si eu fraierul care stau de atata
timp in America si nici nu am avut habar.
Inteleg ca tu iti iei vestile si informatiile din  publicatiile
astea? Hahaha! The Onion"?
Banuiesc ca tu incurci "Tea Party " cu "ceaiurile electrice" pe
care le organizati voi p'in dealu' Popoului.
Dan G

On 6/15/2011 9:47 AM, Uplink wrote:


Evenimentul "Tea Party" si Partidul "Tea Party" n-au nic in comun
decat numele.


Anyway, uite aici America:


http://www.theonion.com/articles/mitt-romney-haunted-by-past-of-trying-to-help-unin,20097/
http://www.newyorker.com/reporting/2011/06/06/110606fa_fact_lizza

2011/6/15 dan G mailto:d...@ghiocel.com>>



Inteleg, nici de vrajitorie nu esti bun!
Am inteles, nu ai idee ce inseamna si ce simbolizeaza  ideea
de "Tea Party".
Daca vizitezi portul din Boston, Massachussets, poti sa vezi
o reconstituire a faimosului eveniment de  " Tea Party"
Dan G

On 6/14/2011 7:06 AM, Uplink wrote:


"I'm not a witch"... :)

2011/6/14 dan G mailto:d...@ghiocel.com>>



Sincer, nu prea am idee ce nazbatii cretine auziti voi
pe acolo prin Europa si prin Romania.
Ce e "dereglatii" ? Tu stii ce este "Tea Party " si
despre ce este vorba? Sau poate este mai bine sa stai
acolo ascuns in gaura de pe dealul popoului.
Dan G

On 6/13/2011 2:13 PM, Uplink wrote:


Erm... eu o auzisem pe aia ca George W Bush a urcat
datoria asta si negrul asta a prins doar inertia.


http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_U.S._public_debt

Obama a fost investit in ianuarie 2009: datorie =
$10,024,724,896,912.49. De-atunci se apropie de $14 cu
multe zerouri. Totusi, dupa cum arata cifrele, nici
Dubluveu n-a facut cine stie ce damage, iar datoria
publica e doar o "traditie" americana acceptata de
toata lumea :)

Oricum, nu dereglatii de la Tea Party l-au tinut in
frau pe Obama.

2011/6/13 dan G mailto:d...@ghiocel.com>>



Limitarea debitului este o lupta continua. Sunt
perioade in care se reuseste limitarea, perioade in
care nu se ptea reuseste.
Acum cu negrul asta musulman si cu democratii la
putere, s-a urcat debitul in nestire, si numai
miscarea de "Tea Party" l-a mai oprit sa creasca in
continuare.
Da, macar un lucru ai inteles si tu ca  pe aici
populatia nu prea este de factura mioritica precum
in dealu' popoului.
Dan G

On 6/12/2011 7:33 AM, Uplink wrote:


Ma intreb daca datoria publica a US e rezultatul
tinerii guvernului in sah de catre populatia
ne-mioritica :)

2011/6/8 dan G mailto:d...@ghiocel.com>>



Pe aici oamenii nu  se prea vaicaresc, ci
actioneaza, asta tine in sah guvernul.
Ti-am spus ca atat timp cat  judeci cu
standarduri mioritice de pe dealul popoului,
nu o sa poti intelege America, cel mult sa te
iei de mana cu arhitecturica si sa balmajiti
prostii in cor!
Dan G

On 6/8/2011 4:18 AM, Uplink wrote:


Am transpus niste cuvinte de-ale tale in alte
cuvinte. De-acolo am scos-o :)


Oricum, uite US of A: http://9gag.com/gag/135411/

2011/6/8 dan G mailto:d...@ghiocel.com>>



Nu stiu de unde ai luat ideea ca
vaicareala influenteaza si controleaza
guvernul?
Asa este la voi acolo pe varful popoului?
Va vaicariti nitel szi gata, cade
guvernul plin de comunisti? Mishto realizare!
Nu este asa aici, oamenii nu se prea 
vaicaresc, dar bineinteles, tu nu ai cum


Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-15 Fir de Conversatie Uplink
Daca te-ai fi uitat la linkuri, Onion a facut misto si The New Yorker da o
stire fix ca aia de pe Onion, da' reala. Da' n-ai avut timp, ca trebuia sa
butonezi un raspuns :)

2011/6/15 dan G 

>
>
> Ce bine imi pare ca mi-am spus! Si eu fraierul care stau de atata timp in
> America si nici nu am avut habar.
> Inteleg ca tu iti iei vestile si informatiile din  publicatiile astea?
> Hahaha! The Onion"?
> Banuiesc ca tu incurci "Tea Party " cu "ceaiurile electrice" pe care le
> organizati voi p'in dealu' Popoului.
> Dan G
>
> On 6/15/2011 9:47 AM, Uplink wrote:
>
>
>
> Evenimentul "Tea Party" si Partidul "Tea Party" n-au nic in comun decat
> numele.
>
>  Anyway, uite aici America:
>
>
> http://www.theonion.com/articles/mitt-romney-haunted-by-past-of-trying-to-help-unin,20097/
> http://www.newyorker.com/reporting/2011/06/06/110606fa_fact_lizza
>
> 2011/6/15 dan G 
>
>>
>>
>> Inteleg, nici de vrajitorie nu esti bun!
>> Am inteles, nu ai idee ce inseamna si ce simbolizeaza  ideea de "Tea
>> Party".
>> Daca vizitezi portul din Boston, Massachussets, poti sa vezi o
>> reconstituire a faimosului eveniment de  " Tea Party"
>>  Dan G
>>
>> On 6/14/2011 7:06 AM, Uplink wrote:
>>
>>
>>
>> "I'm not a witch"... :)
>>
>>  2011/6/14 dan G 
>>
>>>
>>>
>>> Sincer, nu prea am idee ce nazbatii cretine auziti voi pe acolo prin
>>> Europa si prin Romania.
>>> Ce e "dereglatii" ? Tu stii ce este "Tea Party " si despre ce este vorba?
>>> Sau poate este mai bine sa stai acolo ascuns in gaura de pe dealul popoului.
>>>  Dan G
>>>
>>> On 6/13/2011 2:13 PM, Uplink wrote:
>>>
>>>
>>>
>>> Erm... eu o auzisem pe aia ca George W Bush a urcat datoria asta si
>>> negrul asta a prins doar inertia.
>>>
>>>  http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_U.S._public_debt
>>>
>>>  Obama a fost investit in ianuarie 2009: datorie = $10,024,724,896,912.49.
>>> De-atunci se apropie de $14 cu multe zerouri. Totusi, dupa cum arata
>>> cifrele, nici Dubluveu n-a facut cine stie ce damage, iar datoria publica e
>>> doar o "traditie" americana acceptata de toata lumea :)
>>>
>>>  Oricum, nu dereglatii de la Tea Party l-au tinut in frau pe Obama.
>>>
>>> 2011/6/13 dan G 
>>>


 Limitarea debitului este o lupta continua. Sunt perioade in care se
 reuseste limitarea, perioade in care nu se ptea reuseste.
 Acum cu negrul asta musulman si cu democratii la putere, s-a urcat
 debitul in nestire, si numai miscarea de "Tea Party" l-a mai oprit sa
 creasca in continuare.
 Da, macar un lucru ai inteles si tu ca  pe aici populatia nu prea este
 de factura mioritica precum in dealu' popoului.
  Dan G

 On 6/12/2011 7:33 AM, Uplink wrote:



 Ma intreb daca datoria publica a US e rezultatul tinerii guvernului in
 sah de catre populatia ne-mioritica :)

  2011/6/8 dan G 

>
>
> Pe aici oamenii nu  se prea vaicaresc, ci actioneaza, asta tine in sah
> guvernul.
> Ti-am spus ca atat timp cat  judeci cu standarduri mioritice de pe
> dealul popoului, nu o sa poti intelege America, cel mult sa te iei de mana
> cu arhitecturica si sa balmajiti prostii in cor!
>  Dan G
>
> On 6/8/2011 4:18 AM, Uplink wrote:
>
>
>
> Am transpus niste cuvinte de-ale tale in alte cuvinte. De-acolo am
> scos-o :)
>
>  Oricum, uite US of A: http://9gag.com/gag/135411/
>
> 2011/6/8 dan G 
>
>>
>>
>> Nu stiu de unde ai luat ideea ca vaicareala influenteaza si
>> controleaza guvernul?
>> Asa este la voi acolo pe varful popoului? Va vaicariti nitel szi gata,
>> cade guvernul plin de comunisti? Mishto realizare!
>> Nu este asa aici, oamenii nu se prea  vaicaresc, dar bineinteles, tu
>> nu ai cum sa intelegi sistemul de la distanta aia.
>>  Dan G
>>
>> On 6/7/2011 11:28 AM, Uplink wrote:
>>
>>
>>
>> Pai ma, tocmai tu ai spus: prin vaicareala influentezi si controlezi
>> guvernul. Si ma tavaleam pe jos din cauza asta.
>>
>>  2011/6/7 dan G 
>>
>>>
>>>
>>> Ce fu tare in chestia asta?
>>> Asa functioneaza sistemul aici. Nu prea este vaicareala mioritica
>>> permanenta pe aici.
>>> Stai linistit in varful dealului popoului si vaita-te inainte, ti-am
>>> spus ca nu prea ai cum sa intelegi America.
>>>  Dan G
>>>
>>> On 6/6/2011 3:20 AM, Uplink wrote:
>>>
>>>
>>>
>>> "Acesta este sistemul liber si democratic de a influenta si controla
>>> guvernul"
>>>
>>>  Hai ca asta e tare.
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>>
>>
>>
>
>
>
>




>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>>
>>
>>
>
>
>
> 
>


Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-15 Fir de Conversatie dan G
Ce bine imi pare ca mi-am spus! Si eu fraierul care stau de atata timp 
in America si nici nu am avut habar.
Inteleg ca tu iti iei vestile si informatiile din  publicatiile astea? 
Hahaha! The Onion"?
Banuiesc ca tu incurci "Tea Party " cu "ceaiurile electrice" pe care le 
organizati voi p'in dealu' Popoului.

Dan G
On 6/15/2011 9:47 AM, Uplink wrote:


Evenimentul "Tea Party" si Partidul "Tea Party" n-au nic in comun 
decat numele.



Anyway, uite aici America:

http://www.theonion.com/articles/mitt-romney-haunted-by-past-of-trying-to-help-unin,20097/
http://www.newyorker.com/reporting/2011/06/06/110606fa_fact_lizza

2011/6/15 dan G mailto:d...@ghiocel.com>>



Inteleg, nici de vrajitorie nu esti bun!
Am inteles, nu ai idee ce inseamna si ce simbolizeaza  ideea de
"Tea Party".
Daca vizitezi portul din Boston, Massachussets, poti sa vezi o
reconstituire a faimosului eveniment de  " Tea Party"
Dan G

On 6/14/2011 7:06 AM, Uplink wrote:


"I'm not a witch"... :)

2011/6/14 dan G mailto:d...@ghiocel.com>>



Sincer, nu prea am idee ce nazbatii cretine auziti voi pe
acolo prin Europa si prin Romania.
Ce e "dereglatii" ? Tu stii ce este "Tea Party " si despre ce
este vorba? Sau poate este mai bine sa stai acolo ascuns in
gaura de pe dealul popoului.
Dan G

On 6/13/2011 2:13 PM, Uplink wrote:


Erm... eu o auzisem pe aia ca George W Bush a urcat datoria
asta si negrul asta a prins doar inertia.


http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_U.S._public_debt

Obama a fost investit in ianuarie 2009: datorie =
$10,024,724,896,912.49. De-atunci se apropie de $14 cu multe
zerouri. Totusi, dupa cum arata cifrele, nici Dubluveu n-a
facut cine stie ce damage, iar datoria publica e doar o
"traditie" americana acceptata de toata lumea :)

Oricum, nu dereglatii de la Tea Party l-au tinut in frau pe
Obama.

2011/6/13 dan G mailto:d...@ghiocel.com>>



Limitarea debitului este o lupta continua. Sunt perioade
in care se reuseste limitarea, perioade in care nu se
ptea reuseste.
Acum cu negrul asta musulman si cu democratii la putere,
s-a urcat debitul in nestire, si numai miscarea de "Tea
Party" l-a mai oprit sa creasca in continuare.
Da, macar un lucru ai inteles si tu ca  pe aici
populatia nu prea este de factura mioritica precum in
dealu' popoului.
Dan G

On 6/12/2011 7:33 AM, Uplink wrote:


Ma intreb daca datoria publica a US e rezultatul
tinerii guvernului in sah de catre populatia
ne-mioritica :)

2011/6/8 dan G mailto:d...@ghiocel.com>>



Pe aici oamenii nu  se prea vaicaresc, ci
actioneaza, asta tine in sah guvernul.
Ti-am spus ca atat timp cat  judeci cu standarduri
mioritice de pe dealul popoului, nu o sa poti
intelege America, cel mult sa te iei de mana cu
arhitecturica si sa balmajiti prostii in cor!
Dan G

On 6/8/2011 4:18 AM, Uplink wrote:


Am transpus niste cuvinte de-ale tale in alte
cuvinte. De-acolo am scos-o :)


Oricum, uite US of A: http://9gag.com/gag/135411/

2011/6/8 dan G mailto:d...@ghiocel.com>>



Nu stiu de unde ai luat ideea ca vaicareala
influenteaza si controleaza guvernul?
Asa este la voi acolo pe varful popoului? Va
vaicariti nitel szi gata, cade guvernul plin
de comunisti? Mishto realizare!
Nu este asa aici, oamenii nu se prea 
vaicaresc, dar bineinteles, tu nu ai cum sa

intelegi sistemul de la distanta aia.
Dan G

On 6/7/2011 11:28 AM, Uplink wrote:


Pai ma, tocmai tu ai spus: prin vaicareala
influentezi si controlezi guvernul. Si ma
tavaleam pe jos din cauza asta.

2011/6/7 dan G mailto:d...@ghiocel.com>>



Ce fu tare in chestia asta?
Asa functioneaza sistemul aici. Nu prea
este vaicareala mioritica permanenta pe aici.
Stai linistit in varful dealului popoului
si vaita-te inainte, ti-am spus ca nu
prea ai cum sa intelegi America.
Dan G

On 6/6/2011 3:20 AM, Uplink wrote:


"Acesta este sistemul liber si
democratic de a influenta si controla
guvernul"


Hai ca asta e tare.
















Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-15 Fir de Conversatie Uplink
Evenimentul "Tea Party" si Partidul "Tea Party" n-au nic in comun decat
numele.

Anyway, uite aici America:

http://www.theonion.com/articles/mitt-romney-haunted-by-past-of-trying-to-help-unin,20097/

http://www.newyorker.com/reporting/2011/06/06/110606fa_fact_lizza

2011/6/15 dan G 

>
>
> Inteleg, nici de vrajitorie nu esti bun!
> Am inteles, nu ai idee ce inseamna si ce simbolizeaza  ideea de "Tea
> Party".
> Daca vizitezi portul din Boston, Massachussets, poti sa vezi o
> reconstituire a faimosului eveniment de  " Tea Party"
> Dan G
>
> On 6/14/2011 7:06 AM, Uplink wrote:
>
>
>
> "I'm not a witch"... :)
>
>  2011/6/14 dan G 
>
>>
>>
>> Sincer, nu prea am idee ce nazbatii cretine auziti voi pe acolo prin
>> Europa si prin Romania.
>> Ce e "dereglatii" ? Tu stii ce este "Tea Party " si despre ce este vorba?
>> Sau poate este mai bine sa stai acolo ascuns in gaura de pe dealul popoului.
>>  Dan G
>>
>> On 6/13/2011 2:13 PM, Uplink wrote:
>>
>>
>>
>> Erm... eu o auzisem pe aia ca George W Bush a urcat datoria asta si negrul
>> asta a prins doar inertia.
>>
>>  http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_U.S._public_debt
>>
>>  Obama a fost investit in ianuarie 2009: datorie = $10,024,724,896,912.49.
>> De-atunci se apropie de $14 cu multe zerouri. Totusi, dupa cum arata
>> cifrele, nici Dubluveu n-a facut cine stie ce damage, iar datoria publica e
>> doar o "traditie" americana acceptata de toata lumea :)
>>
>>  Oricum, nu dereglatii de la Tea Party l-au tinut in frau pe Obama.
>>
>> 2011/6/13 dan G 
>>
>>>
>>>
>>> Limitarea debitului este o lupta continua. Sunt perioade in care se
>>> reuseste limitarea, perioade in care nu se ptea reuseste.
>>> Acum cu negrul asta musulman si cu democratii la putere, s-a urcat
>>> debitul in nestire, si numai miscarea de "Tea Party" l-a mai oprit sa
>>> creasca in continuare.
>>> Da, macar un lucru ai inteles si tu ca  pe aici populatia nu prea este de
>>> factura mioritica precum in dealu' popoului.
>>>  Dan G
>>>
>>> On 6/12/2011 7:33 AM, Uplink wrote:
>>>
>>>
>>>
>>> Ma intreb daca datoria publica a US e rezultatul tinerii guvernului in
>>> sah de catre populatia ne-mioritica :)
>>>
>>>  2011/6/8 dan G 
>>>


 Pe aici oamenii nu  se prea vaicaresc, ci actioneaza, asta tine in sah
 guvernul.
 Ti-am spus ca atat timp cat  judeci cu standarduri mioritice de pe
 dealul popoului, nu o sa poti intelege America, cel mult sa te iei de mana
 cu arhitecturica si sa balmajiti prostii in cor!
  Dan G

 On 6/8/2011 4:18 AM, Uplink wrote:



 Am transpus niste cuvinte de-ale tale in alte cuvinte. De-acolo am
 scos-o :)

  Oricum, uite US of A: http://9gag.com/gag/135411/

 2011/6/8 dan G 

>
>
> Nu stiu de unde ai luat ideea ca vaicareala influenteaza si controleaza
> guvernul?
> Asa este la voi acolo pe varful popoului? Va vaicariti nitel szi gata,
> cade guvernul plin de comunisti? Mishto realizare!
> Nu este asa aici, oamenii nu se prea  vaicaresc, dar bineinteles, tu nu
> ai cum sa intelegi sistemul de la distanta aia.
>  Dan G
>
> On 6/7/2011 11:28 AM, Uplink wrote:
>
>
>
> Pai ma, tocmai tu ai spus: prin vaicareala influentezi si controlezi
> guvernul. Si ma tavaleam pe jos din cauza asta.
>
>  2011/6/7 dan G 
>
>>
>>
>> Ce fu tare in chestia asta?
>> Asa functioneaza sistemul aici. Nu prea este vaicareala mioritica
>> permanenta pe aici.
>> Stai linistit in varful dealului popoului si vaita-te inainte, ti-am
>> spus ca nu prea ai cum sa intelegi America.
>>  Dan G
>>
>> On 6/6/2011 3:20 AM, Uplink wrote:
>>
>>
>>
>> "Acesta este sistemul liber si democratic de a influenta si controla
>> guvernul"
>>
>>  Hai ca asta e tare.
>>
>>
>>
>>
>>
>
>
>
>




>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>>
>>
>>
>
>
>
> 
>


Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-15 Fir de Conversatie dan G

Inteleg, nici de vrajitorie nu esti bun!
Am inteles, nu ai idee ce inseamna si ce simbolizeaza  ideea de "Tea Party".
Daca vizitezi portul din Boston, Massachussets, poti sa vezi o 
reconstituire a faimosului eveniment de  " Tea Party"

Dan G
On 6/14/2011 7:06 AM, Uplink wrote:


"I'm not a witch"... :)

2011/6/14 dan G mailto:d...@ghiocel.com>>



Sincer, nu prea am idee ce nazbatii cretine auziti voi pe acolo
prin Europa si prin Romania.
Ce e "dereglatii" ? Tu stii ce este "Tea Party " si despre ce este
vorba? Sau poate este mai bine sa stai acolo ascuns in gaura de pe
dealul popoului.
Dan G

On 6/13/2011 2:13 PM, Uplink wrote:


Erm... eu o auzisem pe aia ca George W Bush a urcat datoria asta
si negrul asta a prins doar inertia.


http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_U.S._public_debt

Obama a fost investit in ianuarie 2009: datorie =
$10,024,724,896,912.49. De-atunci se apropie de $14 cu multe
zerouri. Totusi, dupa cum arata cifrele, nici Dubluveu n-a facut
cine stie ce damage, iar datoria publica e doar o "traditie"
americana acceptata de toata lumea :)

Oricum, nu dereglatii de la Tea Party l-au tinut in frau pe Obama.

2011/6/13 dan G mailto:d...@ghiocel.com>>



Limitarea debitului este o lupta continua. Sunt perioade in
care se reuseste limitarea, perioade in care nu se ptea reuseste.
Acum cu negrul asta musulman si cu democratii la putere, s-a
urcat debitul in nestire, si numai miscarea de "Tea Party"
l-a mai oprit sa creasca in continuare.
Da, macar un lucru ai inteles si tu ca  pe aici populatia nu
prea este de factura mioritica precum in dealu' popoului.
Dan G

On 6/12/2011 7:33 AM, Uplink wrote:


Ma intreb daca datoria publica a US e rezultatul tinerii
guvernului in sah de catre populatia ne-mioritica :)

2011/6/8 dan G mailto:d...@ghiocel.com>>



Pe aici oamenii nu  se prea vaicaresc, ci actioneaza,
asta tine in sah guvernul.
Ti-am spus ca atat timp cat  judeci cu standarduri
mioritice de pe dealul popoului, nu o sa poti intelege
America, cel mult sa te iei de mana cu arhitecturica si
sa balmajiti prostii in cor!
Dan G

On 6/8/2011 4:18 AM, Uplink wrote:


Am transpus niste cuvinte de-ale tale in alte cuvinte.
De-acolo am scos-o :)


Oricum, uite US of A: http://9gag.com/gag/135411/

2011/6/8 dan G mailto:d...@ghiocel.com>>



Nu stiu de unde ai luat ideea ca vaicareala
influenteaza si controleaza guvernul?
Asa este la voi acolo pe varful popoului? Va
vaicariti nitel szi gata, cade guvernul plin de
comunisti? Mishto realizare!
Nu este asa aici, oamenii nu se prea  vaicaresc,
dar bineinteles, tu nu ai cum sa intelegi sistemul
de la distanta aia.
Dan G

On 6/7/2011 11:28 AM, Uplink wrote:


Pai ma, tocmai tu ai spus: prin vaicareala
influentezi si controlezi guvernul. Si ma tavaleam
pe jos din cauza asta.

2011/6/7 dan G mailto:d...@ghiocel.com>>



Ce fu tare in chestia asta?
Asa functioneaza sistemul aici. Nu prea este
vaicareala mioritica permanenta pe aici.
Stai linistit in varful dealului popoului si
vaita-te inainte, ti-am spus ca nu prea ai cum
sa intelegi America.
Dan G

On 6/6/2011 3:20 AM, Uplink wrote:


"Acesta este sistemul liber si democratic de
a influenta si controla guvernul"


Hai ca asta e tare.






























Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-14 Fir de Conversatie Uplink
"I'm not a witch"... :)

2011/6/14 dan G 

>
>
> Sincer, nu prea am idee ce nazbatii cretine auziti voi pe acolo prin Europa
> si prin Romania.
> Ce e "dereglatii" ? Tu stii ce este "Tea Party " si despre ce este vorba?
> Sau poate este mai bine sa stai acolo ascuns in gaura de pe dealul popoului.
> Dan G
>
> On 6/13/2011 2:13 PM, Uplink wrote:
>
>
>
> Erm... eu o auzisem pe aia ca George W Bush a urcat datoria asta si negrul
> asta a prins doar inertia.
>
>  http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_U.S._public_debt
>
>  Obama a fost investit in ianuarie 2009: datorie = $10,024,724,896,912.49.
> De-atunci se apropie de $14 cu multe zerouri. Totusi, dupa cum arata
> cifrele, nici Dubluveu n-a facut cine stie ce damage, iar datoria publica e
> doar o "traditie" americana acceptata de toata lumea :)
>
>  Oricum, nu dereglatii de la Tea Party l-au tinut in frau pe Obama.
>
> 2011/6/13 dan G 
>
>>
>>
>> Limitarea debitului este o lupta continua. Sunt perioade in care se
>> reuseste limitarea, perioade in care nu se ptea reuseste.
>> Acum cu negrul asta musulman si cu democratii la putere, s-a urcat debitul
>> in nestire, si numai miscarea de "Tea Party" l-a mai oprit sa creasca in
>> continuare.
>> Da, macar un lucru ai inteles si tu ca  pe aici populatia nu prea este de
>> factura mioritica precum in dealu' popoului.
>>  Dan G
>>
>> On 6/12/2011 7:33 AM, Uplink wrote:
>>
>>
>>
>> Ma intreb daca datoria publica a US e rezultatul tinerii guvernului in sah
>> de catre populatia ne-mioritica :)
>>
>>  2011/6/8 dan G 
>>
>>>
>>>
>>> Pe aici oamenii nu  se prea vaicaresc, ci actioneaza, asta tine in sah
>>> guvernul.
>>> Ti-am spus ca atat timp cat  judeci cu standarduri mioritice de pe dealul
>>> popoului, nu o sa poti intelege America, cel mult sa te iei de mana cu
>>> arhitecturica si sa balmajiti prostii in cor!
>>>  Dan G
>>>
>>> On 6/8/2011 4:18 AM, Uplink wrote:
>>>
>>>
>>>
>>> Am transpus niste cuvinte de-ale tale in alte cuvinte. De-acolo am scos-o
>>> :)
>>>
>>>  Oricum, uite US of A: http://9gag.com/gag/135411/
>>>
>>> 2011/6/8 dan G 
>>>


 Nu stiu de unde ai luat ideea ca vaicareala influenteaza si controleaza
 guvernul?
 Asa este la voi acolo pe varful popoului? Va vaicariti nitel szi gata,
 cade guvernul plin de comunisti? Mishto realizare!
 Nu este asa aici, oamenii nu se prea  vaicaresc, dar bineinteles, tu nu
 ai cum sa intelegi sistemul de la distanta aia.
  Dan G

 On 6/7/2011 11:28 AM, Uplink wrote:



 Pai ma, tocmai tu ai spus: prin vaicareala influentezi si controlezi
 guvernul. Si ma tavaleam pe jos din cauza asta.

  2011/6/7 dan G 

>
>
> Ce fu tare in chestia asta?
> Asa functioneaza sistemul aici. Nu prea este vaicareala mioritica
> permanenta pe aici.
> Stai linistit in varful dealului popoului si vaita-te inainte, ti-am
> spus ca nu prea ai cum sa intelegi America.
>  Dan G
>
> On 6/6/2011 3:20 AM, Uplink wrote:
>
>
>
> "Acesta este sistemul liber si democratic de a influenta si controla
> guvernul"
>
>  Hai ca asta e tare.
>
>
>
>
>




>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>>
>>
>>
>
>
>
> 
>


Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-13 Fir de Conversatie dan G
Sincer, nu prea am idee ce nazbatii cretine auziti voi pe acolo prin 
Europa si prin Romania.
Ce e "dereglatii" ? Tu stii ce este "Tea Party " si despre ce este 
vorba? Sau poate este mai bine sa stai acolo ascuns in gaura de pe 
dealul popoului.

Dan G
On 6/13/2011 2:13 PM, Uplink wrote:


Erm... eu o auzisem pe aia ca George W Bush a urcat datoria asta si 
negrul asta a prins doar inertia.



http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_U.S._public_debt

Obama a fost investit in ianuarie 2009: datorie = 
$10,024,724,896,912.49. De-atunci se apropie de $14 cu multe zerouri. 
Totusi, dupa cum arata cifrele, nici Dubluveu n-a facut cine stie ce 
damage, iar datoria publica e doar o "traditie" americana acceptata de 
toata lumea :)


Oricum, nu dereglatii de la Tea Party l-au tinut in frau pe Obama.

2011/6/13 dan G mailto:d...@ghiocel.com>>



Limitarea debitului este o lupta continua. Sunt perioade in care
se reuseste limitarea, perioade in care nu se ptea reuseste.
Acum cu negrul asta musulman si cu democratii la putere, s-a urcat
debitul in nestire, si numai miscarea de "Tea Party" l-a mai oprit
sa creasca in continuare.
Da, macar un lucru ai inteles si tu ca  pe aici populatia nu prea
este de factura mioritica precum in dealu' popoului.
Dan G

On 6/12/2011 7:33 AM, Uplink wrote:


Ma intreb daca datoria publica a US e rezultatul tinerii
guvernului in sah de catre populatia ne-mioritica :)

2011/6/8 dan G mailto:d...@ghiocel.com>>



Pe aici oamenii nu  se prea vaicaresc, ci actioneaza, asta
tine in sah guvernul.
Ti-am spus ca atat timp cat  judeci cu standarduri mioritice
de pe dealul popoului, nu o sa poti intelege America, cel
mult sa te iei de mana cu arhitecturica si sa balmajiti
prostii in cor!
Dan G

On 6/8/2011 4:18 AM, Uplink wrote:


Am transpus niste cuvinte de-ale tale in alte cuvinte.
De-acolo am scos-o :)


Oricum, uite US of A: http://9gag.com/gag/135411/

2011/6/8 dan G mailto:d...@ghiocel.com>>



Nu stiu de unde ai luat ideea ca vaicareala influenteaza
si controleaza guvernul?
Asa este la voi acolo pe varful popoului? Va vaicariti
nitel szi gata, cade guvernul plin de comunisti? Mishto
realizare!
Nu este asa aici, oamenii nu se prea  vaicaresc, dar
bineinteles, tu nu ai cum sa intelegi sistemul de la
distanta aia.
Dan G

On 6/7/2011 11:28 AM, Uplink wrote:


Pai ma, tocmai tu ai spus: prin vaicareala influentezi
si controlezi guvernul. Si ma tavaleam pe jos din cauza
asta.

2011/6/7 dan G mailto:d...@ghiocel.com>>



Ce fu tare in chestia asta?
Asa functioneaza sistemul aici. Nu prea este
vaicareala mioritica permanenta pe aici.
Stai linistit in varful dealului popoului si
vaita-te inainte, ti-am spus ca nu prea ai cum sa
intelegi America.
Dan G

On 6/6/2011 3:20 AM, Uplink wrote:


"Acesta este sistemul liber si democratic de a
influenta si controla guvernul"


Hai ca asta e tare.

























Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-13 Fir de Conversatie Uplink
Erm... eu o auzisem pe aia ca George W Bush a urcat datoria asta si negrul
asta a prins doar inertia.

http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_U.S._public_debt

Obama a fost
investit in ianuarie 2009: datorie = $10,024,724,896,912.49. De-atunci se
apropie de $14 cu multe zerouri. Totusi, dupa cum arata cifrele, nici
Dubluveu n-a facut cine stie ce damage, iar datoria publica e doar o
"traditie" americana acceptata de toata lumea :)

Oricum, nu dereglatii de la Tea Party l-au tinut in frau pe Obama.

2011/6/13 dan G 

>
>
> Limitarea debitului este o lupta continua. Sunt perioade in care se
> reuseste limitarea, perioade in care nu se ptea reuseste.
> Acum cu negrul asta musulman si cu democratii la putere, s-a urcat debitul
> in nestire, si numai miscarea de "Tea Party" l-a mai oprit sa creasca in
> continuare.
> Da, macar un lucru ai inteles si tu ca  pe aici populatia nu prea este de
> factura mioritica precum in dealu' popoului.
> Dan G
>
> On 6/12/2011 7:33 AM, Uplink wrote:
>
>
>
> Ma intreb daca datoria publica a US e rezultatul tinerii guvernului in sah
> de catre populatia ne-mioritica :)
>
>  2011/6/8 dan G 
>
>>
>>
>> Pe aici oamenii nu  se prea vaicaresc, ci actioneaza, asta tine in sah
>> guvernul.
>> Ti-am spus ca atat timp cat  judeci cu standarduri mioritice de pe dealul
>> popoului, nu o sa poti intelege America, cel mult sa te iei de mana cu
>> arhitecturica si sa balmajiti prostii in cor!
>>  Dan G
>>
>> On 6/8/2011 4:18 AM, Uplink wrote:
>>
>>
>>
>> Am transpus niste cuvinte de-ale tale in alte cuvinte. De-acolo am scos-o
>> :)
>>
>>  Oricum, uite US of A: http://9gag.com/gag/135411/
>>
>> 2011/6/8 dan G 
>>
>>>
>>>
>>> Nu stiu de unde ai luat ideea ca vaicareala influenteaza si controleaza
>>> guvernul?
>>> Asa este la voi acolo pe varful popoului? Va vaicariti nitel szi gata,
>>> cade guvernul plin de comunisti? Mishto realizare!
>>> Nu este asa aici, oamenii nu se prea  vaicaresc, dar bineinteles, tu nu
>>> ai cum sa intelegi sistemul de la distanta aia.
>>>  Dan G
>>>
>>> On 6/7/2011 11:28 AM, Uplink wrote:
>>>
>>>
>>>
>>> Pai ma, tocmai tu ai spus: prin vaicareala influentezi si controlezi
>>> guvernul. Si ma tavaleam pe jos din cauza asta.
>>>
>>>  2011/6/7 dan G 
>>>


 Ce fu tare in chestia asta?
 Asa functioneaza sistemul aici. Nu prea este vaicareala mioritica
 permanenta pe aici.
 Stai linistit in varful dealului popoului si vaita-te inainte, ti-am
 spus ca nu prea ai cum sa intelegi America.
  Dan G

 On 6/6/2011 3:20 AM, Uplink wrote:



 "Acesta este sistemul liber si democratic de a influenta si controla
 guvernul"

  Hai ca asta e tare.





>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>>
>>
>>
>
>
>
> 
>


Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-13 Fir de Conversatie dan G
Limitarea debitului este o lupta continua. Sunt perioade in care se 
reuseste limitarea, perioade in care nu se ptea reuseste.
Acum cu negrul asta musulman si cu democratii la putere, s-a urcat 
debitul in nestire, si numai miscarea de "Tea Party" l-a mai oprit sa 
creasca in continuare.
Da, macar un lucru ai inteles si tu ca  pe aici populatia nu prea este 
de factura mioritica precum in dealu' popoului.

Dan G
On 6/12/2011 7:33 AM, Uplink wrote:


Ma intreb daca datoria publica a US e rezultatul tinerii guvernului in 
sah de catre populatia ne-mioritica :)


2011/6/8 dan G mailto:d...@ghiocel.com>>



Pe aici oamenii nu  se prea vaicaresc, ci actioneaza, asta tine in
sah guvernul.
Ti-am spus ca atat timp cat  judeci cu standarduri mioritice de pe
dealul popoului, nu o sa poti intelege America, cel mult sa te iei
de mana cu arhitecturica si sa balmajiti prostii in cor!
Dan G

On 6/8/2011 4:18 AM, Uplink wrote:


Am transpus niste cuvinte de-ale tale in alte cuvinte. De-acolo
am scos-o :)


Oricum, uite US of A: http://9gag.com/gag/135411/

2011/6/8 dan G mailto:d...@ghiocel.com>>



Nu stiu de unde ai luat ideea ca vaicareala influenteaza si
controleaza guvernul?
Asa este la voi acolo pe varful popoului? Va vaicariti nitel
szi gata, cade guvernul plin de comunisti? Mishto realizare!
Nu este asa aici, oamenii nu se prea  vaicaresc, dar
bineinteles, tu nu ai cum sa intelegi sistemul de la distanta
aia.
Dan G

On 6/7/2011 11:28 AM, Uplink wrote:


Pai ma, tocmai tu ai spus: prin vaicareala influentezi si
controlezi guvernul. Si ma tavaleam pe jos din cauza asta.

2011/6/7 dan G mailto:d...@ghiocel.com>>



Ce fu tare in chestia asta?
Asa functioneaza sistemul aici. Nu prea este vaicareala
mioritica permanenta pe aici.
Stai linistit in varful dealului popoului si vaita-te
inainte, ti-am spus ca nu prea ai cum sa intelegi America.
Dan G

On 6/6/2011 3:20 AM, Uplink wrote:


"Acesta este sistemul liber si democratic de a
influenta si controla guvernul"


Hai ca asta e tare.




















Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-12 Fir de Conversatie Uplink
Ma intreb daca datoria publica a US e rezultatul tinerii guvernului in sah
de catre populatia ne-mioritica :)

2011/6/8 dan G 

>
>
> Pe aici oamenii nu  se prea vaicaresc, ci actioneaza, asta tine in sah
> guvernul.
> Ti-am spus ca atat timp cat  judeci cu standarduri mioritice de pe dealul
> popoului, nu o sa poti intelege America, cel mult sa te iei de mana cu
> arhitecturica si sa balmajiti prostii in cor!
> Dan G
>
> On 6/8/2011 4:18 AM, Uplink wrote:
>
>
>
> Am transpus niste cuvinte de-ale tale in alte cuvinte. De-acolo am scos-o
> :)
>
>  Oricum, uite US of A: http://9gag.com/gag/135411/
>
> 2011/6/8 dan G 
>
>>
>>
>> Nu stiu de unde ai luat ideea ca vaicareala influenteaza si controleaza
>> guvernul?
>> Asa este la voi acolo pe varful popoului? Va vaicariti nitel szi gata,
>> cade guvernul plin de comunisti? Mishto realizare!
>> Nu este asa aici, oamenii nu se prea  vaicaresc, dar bineinteles, tu nu ai
>> cum sa intelegi sistemul de la distanta aia.
>>  Dan G
>>
>> On 6/7/2011 11:28 AM, Uplink wrote:
>>
>>
>>
>> Pai ma, tocmai tu ai spus: prin vaicareala influentezi si controlezi
>> guvernul. Si ma tavaleam pe jos din cauza asta.
>>
>>  2011/6/7 dan G 
>>
>>>
>>>
>>> Ce fu tare in chestia asta?
>>> Asa functioneaza sistemul aici. Nu prea este vaicareala mioritica
>>> permanenta pe aici.
>>> Stai linistit in varful dealului popoului si vaita-te inainte, ti-am spus
>>> ca nu prea ai cum sa intelegi America.
>>>  Dan G
>>>
>>> On 6/6/2011 3:20 AM, Uplink wrote:
>>>
>>>
>>>
>>> "Acesta este sistemul liber si democratic de a influenta si controla
>>> guvernul"
>>>
>>>  Hai ca asta e tare.
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>>
>>
>>
>
>
>
> 
>


Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-12 Fir de Conversatie Arhitectura
Multumesc,

Alvin Lee e de suflet, seara de vara si vin rosu.
Contraindicat iarna, la focul sobei, si tuica fiarta. :)  
 
Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com



  - Original Message - 
  From: ARIN 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Wednesday, June 08, 2011 10:14 AM
  Subject: Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?





  haideti sa va fac un cadou, pun pariu ca n-o sa va displaca ;)


  http://www.youtube.com/watch?v=ijHA2BAguXI&feature=share  
   


  Codruta   



From: Arhitectura 


  

:

1. Prieteniile intre linjinieri de condensatoare si arhitecti sunt excluse.
2. Cum pot fi eu prieten cu un decrepit ramolit, care injura pe toata 
lumea, ca sa se iluzioneze ca il mai baga cineva in seama ?
3. Tragand linia, trebuie sa recunoasteti ca eu am principii, argumente si 
expozeuri macar amuzante, in timp ce spasmodicul doar bascalie de 2 bani si 
injuraturi in discurs.
4. Convin ca nu puteti fi de acord cu toate minunile debitate de mine, dar 
macar va obliga la un minim efort intelectual, ca sa le combateti. :)

Asa ca va urez sanatate, bucurii si sa va felicit Eu cu ocazia implinirii 
varstei de 60 de ani.
Ca de maine merg pe 61 ! :)))


Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com




  - Original Message - 
  From: Codruta N 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Tuesday, June 07, 2011 11:55 AM
  Subject: Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?


  Eu am un "scenariu" mai bun: ca amandoi sunteti de fapt prirteni (sau 
colegi f. buni) si ca v-ati inteles sa va prefaceti ca va certati pe liste, ca 
sa fie toata lumea multumita, ca sa existe impresia de "independenta" si 
"libertate", ca sa nu mai fie lumea atenta si ca sa... incurajati unele 
discutii... samd... ;)) 

  Hai, recunoasteti! ramane intre noi ;)  


  Codruta



From: dan G 


  

Hahaha! Ia uite cum iese la iveala experienta de turnator!
Daca tot te autointitulezi arthitectura. arata si tu ceva ce ai facut , 
macar v'un closet., v'o hazna ,  v'o cocina, ceva!
Chiar nu ai nimic  de aratat? Chiar nimica? Afara de faptul ca faceai 
pe barmanul la club A, mai ai vreo legatura cu arhitectura? Maturai culoarele, 
cumva?
Dan G
On 6/6/2011 5:00 AM, Arhitectura wrote: 



  E frumos sa visezi, dupa juma de kil de visiki si culmea, . sa 
mai si crezi ca este vis erotic ! :)))
  "Floricica" romaneasca care f...te si controleaza Guvernul american ! 
:))

  Cam ce vrei tu de la un nomencalturist, care a supt aparatul la 
serviciile secrete americane 30 de ani si
  a ajuns un decrepit si un ramolit, ce se faleste ca are "casa" la 10 
metri de sinele de tren si 5 AUTOMOBILE
  de acum 20 de ani, luate de la cimitirul de masini ?

  Gata, am terminat luna asta cu comentariile despre Floricel mai ales 
ca i-am dat pastilele pe 10 liste.
  Pana pe 20 iulie nu mai discut de efectele dementei senile in America.

  Cu stima,
  Dicu-Sava Cristian
  www.dsclex.ro
  http://arid.wordpress.com


- Original Message - 
From: Uplink 
To: protest-ro@yahoogroups.com 
        Sent: Monday, June 06, 2011 1:20 PM
    Subject: Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?


"Acesta este sistemul liber si democratic de a influenta si 
controla guvernul" 


Hai ca asta e tare.









Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-08 Fir de Conversatie dan G
Pe aici oamenii nu  se prea vaicaresc, ci actioneaza, asta tine in sah 
guvernul.
Ti-am spus ca atat timp cat  judeci cu standarduri mioritice de pe 
dealul popoului, nu o sa poti intelege America, cel mult sa te iei de 
mana cu arhitecturica si sa balmajiti prostii in cor!

Dan G
On 6/8/2011 4:18 AM, Uplink wrote:


Am transpus niste cuvinte de-ale tale in alte cuvinte. De-acolo am 
scos-o :)



Oricum, uite US of A: http://9gag.com/gag/135411/

2011/6/8 dan G mailto:d...@ghiocel.com>>



Nu stiu de unde ai luat ideea ca vaicareala influenteaza si
controleaza guvernul?
Asa este la voi acolo pe varful popoului? Va vaicariti nitel szi
gata, cade guvernul plin de comunisti? Mishto realizare!
Nu este asa aici, oamenii nu se prea  vaicaresc, dar bineinteles,
tu nu ai cum sa intelegi sistemul de la distanta aia.
Dan G

On 6/7/2011 11:28 AM, Uplink wrote:


Pai ma, tocmai tu ai spus: prin vaicareala influentezi si
controlezi guvernul. Si ma tavaleam pe jos din cauza asta.

2011/6/7 dan G mailto:d...@ghiocel.com>>



Ce fu tare in chestia asta?
Asa functioneaza sistemul aici. Nu prea este vaicareala
mioritica permanenta pe aici.
Stai linistit in varful dealului popoului si vaita-te
inainte, ti-am spus ca nu prea ai cum sa intelegi America.
Dan G

On 6/6/2011 3:20 AM, Uplink wrote:


"Acesta este sistemul liber si democratic de a influenta si
controla guvernul"


Hai ca asta e tare.















Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-08 Fir de Conversatie Uplink
Am transpus niste cuvinte de-ale tale in alte cuvinte. De-acolo am scos-o :)

Oricum, uite US of A: http://9gag.com/gag/135411/

2011/6/8 dan G 

>
>
> Nu stiu de unde ai luat ideea ca vaicareala influenteaza si controleaza
> guvernul?
> Asa este la voi acolo pe varful popoului? Va vaicariti nitel szi gata, cade
> guvernul plin de comunisti? Mishto realizare!
> Nu este asa aici, oamenii nu se prea  vaicaresc, dar bineinteles, tu nu ai
> cum sa intelegi sistemul de la distanta aia.
> Dan G
>
> On 6/7/2011 11:28 AM, Uplink wrote:
>
>
>
> Pai ma, tocmai tu ai spus: prin vaicareala influentezi si controlezi
> guvernul. Si ma tavaleam pe jos din cauza asta.
>
>  2011/6/7 dan G 
>
>>
>>
>> Ce fu tare in chestia asta?
>> Asa functioneaza sistemul aici. Nu prea este vaicareala mioritica
>> permanenta pe aici.
>> Stai linistit in varful dealului popoului si vaita-te inainte, ti-am spus
>> ca nu prea ai cum sa intelegi America.
>>  Dan G
>>
>> On 6/6/2011 3:20 AM, Uplink wrote:
>>
>>
>>
>> "Acesta este sistemul liber si democratic de a influenta si controla
>> guvernul"
>>
>>  Hai ca asta e tare.
>>
>>
>>
>>
>>
>
>
>
> 
>


Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-08 Fir de Conversatie dan G
Probabil trebuie sa il moderezi ca un semn de atantie si ca sa simta ca 
il citeste si pe el cineva .
Altfel, saracu' Bulache arhitecturica  se poate deprima si nu vrea 
nimeni asta , nu?

Dan G
On 6/8/2011 12:12 AM, ARIN wrote:


De acord cu 3 si 4 (la restul nu ma bag) dar nu-s relevante  ;)
Intra numa' bine in "scenariu" - n-ati auzit de metoda "politistul bun 
vs. politistul rau"?
UPS! Sunteti Geaman! Ma scoateti dintr-o mare dilema, in legatura 
cu care nu apucasem sa comentez >:)

La multi ani,
Codruta
p.s. Daca as avea timp, v-as dezmodera, drept "cadou" de ziua Dvs. - 
dar am s-o fac, probabil, la intoarcere ;)


*From:* Arhitectura <mailto:d...@dsclex.ro>

:
1. Prieteniile intre linjinieri de condensatoare si arhitecti sunt
excluse.
2. Cum pot fi eu prieten cu un decrepit ramolit, care injura pe
toata lumea, ca sa se iluzioneze ca il mai baga cineva in seama ?
3. Tragand linia, trebuie sa recunoasteti ca eu am principii,
argumente si expozeuri macar amuzante, in timp ce spasmodicul doar
bascalie de 2 bani si injuraturi in discurs.
4. Convin ca nu puteti fi de acord cu toate minunile debitate de
mine, dar macar va obliga la un minim efort intelectual, ca sa le
combateti. :)
Asa ca va urez sanatate, bucurii si sa va felicit Eu cu ocazia
implinirii varstei de 60 de ani.
Ca de maine merg pe 61 ! :)))
Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>
http://arid.wordpress.com

- Original Message -
*From:* Codruta N <mailto:sustr...@gmail.com>
*To:* protest-ro@yahoogroups.com
<mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
        *Sent:* Tuesday, June 07, 2011 11:55 AM
    *Subject:* Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

Eu am un "scenariu" mai bun: ca amandoi sunteti de fapt
prirteni (sau colegi f. buni) si ca v-ati inteles sa va
prefaceti ca va certati pe liste, ca sa fie toata lumea
multumita, ca sa existe impresia de "independenta" si
"libertate", ca sa nu mai fie lumea atenta si ca sa...
incurajati unele discutii... samd... ;))
Hai, recunoasteti! ramane intre noi ;)
Codruta

*From:* dan G <mailto:d...@ghiocel.com>


Hahaha! Ia uite cum iese la iveala experienta de turnator!
Daca tot te autointitulezi arthitectura. arata si tu ceva
ce ai facut , macar v'un closet., v'o hazna ,  v'o cocina,
ceva!
Chiar nu ai nimic  de aratat? Chiar nimica? Afara de
faptul ca faceai pe barmanul la club A, mai ai vreo
legatura cu arhitectura? Maturai culoarele, cumva?
Dan G
On 6/6/2011 5:00 AM, Arhitectura wrote:


E frumos sa visezi, dupa juma de kil de visiki si culmea,
. sa mai si crezi ca este vis erotic ! :)))
"Floricica" romaneasca care f...te si
controleaza Guvernul american ! :))
Cam ce vrei tu de la un nomencalturist, care a supt
aparatul la serviciile secrete americane 30 de ani si
a ajuns un decrepit si un ramolit, ce se faleste ca
are "casa" la 10 metri de sinele de tren si 5 AUTOMOBILE
de acum 20 de ani, luate de la cimitirul de masini ?
Gata, am terminat luna asta cu comentariile despre
Floricel mai ales ca i-am dat pastilele pe 10 liste.
Pana pe 20 iulie nu mai discut de efectele dementei
senile in America.
Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>
http://arid.wordpress.com

- Original Message -
*From:* Uplink <mailto:advan...@gmx.net>
*To:* protest-ro@yahoogroups.com
            <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
*Sent:* Monday, June 06, 2011 1:20 PM
*Subject:* Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste
propaganda rosie ?

"Acesta este sistemul liber si democratic de a
influenta si controla guvernul"

Hai ca asta e tare.








Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-08 Fir de Conversatie ARIN
haideti sa va fac un cadou, pun pariu ca n-o sa va displaca ;)  
  

http://www.youtube.com/watch?v=ijHA2BAguXI&feature=share
 


Codruta   



  From: Arhitectura 




  :

  1. Prieteniile intre linjinieri de condensatoare si arhitecti sunt excluse.
  2. Cum pot fi eu prieten cu un decrepit ramolit, care injura pe toata lumea, 
ca sa se iluzioneze ca il mai baga cineva in seama ?
  3. Tragand linia, trebuie sa recunoasteti ca eu am principii, argumente si 
expozeuri macar amuzante, in timp ce spasmodicul doar bascalie de 2 bani si 
injuraturi in discurs.
  4. Convin ca nu puteti fi de acord cu toate minunile debitate de mine, dar 
macar va obliga la un minim efort intelectual, ca sa le combateti. :)

  Asa ca va urez sanatate, bucurii si sa va felicit Eu cu ocazia implinirii 
varstei de 60 de ani.
  Ca de maine merg pe 61 ! :)))


  Cu stima,
  Dicu-Sava Cristian
  www.dsclex.ro
  http://arid.wordpress.com




- Original Message - 
From: Codruta N 
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Sent: Tuesday, June 07, 2011 11:55 AM
Subject: Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?


Eu am un "scenariu" mai bun: ca amandoi sunteti de fapt prirteni (sau 
colegi f. buni) si ca v-ati inteles sa va prefaceti ca va certati pe liste, ca 
sa fie toata lumea multumita, ca sa existe impresia de "independenta" si 
"libertate", ca sa nu mai fie lumea atenta si ca sa... incurajati unele 
discutii... samd... ;)) 

Hai, recunoasteti! ramane intre noi ;)  


Codruta



  From: dan G 




  Hahaha! Ia uite cum iese la iveala experienta de turnator!
  Daca tot te autointitulezi arthitectura. arata si tu ceva ce ai facut , 
macar v'un closet., v'o hazna ,  v'o cocina, ceva!
  Chiar nu ai nimic  de aratat? Chiar nimica? Afara de faptul ca faceai pe 
barmanul la club A, mai ai vreo legatura cu arhitectura? Maturai culoarele, 
cumva?
  Dan G
  On 6/6/2011 5:00 AM, Arhitectura wrote: 

  

E frumos sa visezi, dupa juma de kil de visiki si culmea, . sa mai 
si crezi ca este vis erotic ! :)))
"Floricica" romaneasca care f...te si controleaza Guvernul american ! 
:))

Cam ce vrei tu de la un nomencalturist, care a supt aparatul la 
serviciile secrete americane 30 de ani si
a ajuns un decrepit si un ramolit, ce se faleste ca are "casa" la 10 
metri de sinele de tren si 5 AUTOMOBILE
de acum 20 de ani, luate de la cimitirul de masini ?

Gata, am terminat luna asta cu comentariile despre Floricel mai ales ca 
i-am dat pastilele pe 10 liste.
Pana pe 20 iulie nu mai discut de efectele dementei senile in America.

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com


  - Original Message - 
  From: Uplink 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
      Sent: Monday, June 06, 2011 1:20 PM
      Subject: Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?


  "Acesta este sistemul liber si democratic de a influenta si controla 
guvernul" 


  Hai ca asta e tare.




  

Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-08 Fir de Conversatie ARIN
De acord cu 3 si 4 (la restul nu ma bag) dar nu-s relevante  ;)   

Intra numa' bine in "scenariu" - n-ati auzit de metoda "politistul bun vs. 
politistul rau"?  


UPS! Sunteti Geaman! Ma scoateti dintr-o mare dilema, in legatura cu care 
nu apucasem sa comentez >:) 


La multi ani,   


Codruta  


p.s. Daca as avea timp, v-as dezmodera, drept "cadou" de ziua Dvs. - dar am s-o 
fac, probabil, la intoarcere ;) 


  From: Arhitectura 




  :

  1. Prieteniile intre linjinieri de condensatoare si arhitecti sunt excluse.
  2. Cum pot fi eu prieten cu un decrepit ramolit, care injura pe toata lumea, 
ca sa se iluzioneze ca il mai baga cineva in seama ?
  3. Tragand linia, trebuie sa recunoasteti ca eu am principii, argumente si 
expozeuri macar amuzante, in timp ce spasmodicul doar bascalie de 2 bani si 
injuraturi in discurs.
  4. Convin ca nu puteti fi de acord cu toate minunile debitate de mine, dar 
macar va obliga la un minim efort intelectual, ca sa le combateti. :)

  Asa ca va urez sanatate, bucurii si sa va felicit Eu cu ocazia implinirii 
varstei de 60 de ani.
  Ca de maine merg pe 61 ! :)))


  Cu stima,
  Dicu-Sava Cristian
  www.dsclex.ro
  http://arid.wordpress.com




- Original Message - 
From: Codruta N 
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Sent: Tuesday, June 07, 2011 11:55 AM
    Subject: Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?


Eu am un "scenariu" mai bun: ca amandoi sunteti de fapt prirteni (sau 
colegi f. buni) si ca v-ati inteles sa va prefaceti ca va certati pe liste, ca 
sa fie toata lumea multumita, ca sa existe impresia de "independenta" si 
"libertate", ca sa nu mai fie lumea atenta si ca sa... incurajati unele 
discutii... samd... ;)) 

Hai, recunoasteti! ramane intre noi ;)  


Codruta



  From: dan G 




  Hahaha! Ia uite cum iese la iveala experienta de turnator!
  Daca tot te autointitulezi arthitectura. arata si tu ceva ce ai facut , 
macar v'un closet., v'o hazna ,  v'o cocina, ceva!
  Chiar nu ai nimic  de aratat? Chiar nimica? Afara de faptul ca faceai pe 
barmanul la club A, mai ai vreo legatura cu arhitectura? Maturai culoarele, 
cumva?
  Dan G
  On 6/6/2011 5:00 AM, Arhitectura wrote: 

  

E frumos sa visezi, dupa juma de kil de visiki si culmea, . sa mai 
si crezi ca este vis erotic ! :)))
"Floricica" romaneasca care f...te si controleaza Guvernul american ! 
:))

Cam ce vrei tu de la un nomencalturist, care a supt aparatul la 
serviciile secrete americane 30 de ani si
a ajuns un decrepit si un ramolit, ce se faleste ca are "casa" la 10 
metri de sinele de tren si 5 AUTOMOBILE
de acum 20 de ani, luate de la cimitirul de masini ?

Gata, am terminat luna asta cu comentariile despre Floricel mai ales ca 
i-am dat pastilele pe 10 liste.
Pana pe 20 iulie nu mai discut de efectele dementei senile in America.

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com


  - Original Message - 
  From: Uplink 
      To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Monday, June 06, 2011 1:20 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?


  "Acesta este sistemul liber si democratic de a influenta si controla 
guvernul" 


  Hai ca asta e tare.




  

Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-08 Fir de Conversatie dan G

TU  ai principii, Bulache?
Tu nici nu stii ce sunt alea da-mi-te sa le mai si ai!
Cum, chiar ai facut umbra pamantului atatia ani?
Iti urez ani multi, multa sanatate si bucurii!
Sa te bucuri de odrasle, ca alte sperante nu prea cred ca ai!
"Minte la cap sa iti vina" nu iti urez, asta poate doar Dumnezeu sa se 
milostiveasca si sa iti dea.

La Multi Ani!
Dan G
On 6/7/2011 8:10 AM, Arhitectura wrote:


:
1. Prieteniile intre linjinieri de condensatoare si arhitecti sunt 
excluse.
2. Cum pot fi eu prieten cu un decrepit ramolit, care injura pe toata 
lumea, ca sa se iluzioneze ca il mai baga cineva in seama ?
3. Tragand linia, trebuie sa recunoasteti ca eu am principii, 
argumente si expozeuri macar amuzante, in timp ce spasmodicul doar 
bascalie de 2 bani si injuraturi in discurs.
4. Convin ca nu puteti fi de acord cu toate minunile debitate de mine, 
dar macar va obliga la un minim efort intelectual, ca sa le combateti. :)
Asa ca va urez sanatate, bucurii si sa va felicit Eu cu ocazia 
implinirii varstei de 60 de ani.

Ca de maine merg pe 61 ! :)))
Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>
http://arid.wordpress.com

- Original Message -
*From:* Codruta N <mailto:sustr...@gmail.com>
*To:* protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
*Sent:* Tuesday, June 07, 2011 11:55 AM
    *Subject:* Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

Eu am un "scenariu" mai bun: ca amandoi sunteti de fapt prirteni
(sau colegi f. buni) si ca v-ati inteles sa va prefaceti ca va
certati pe liste, ca sa fie toata lumea multumita, ca sa existe
impresia de "independenta" si "libertate", ca sa nu mai fie lumea
atenta si ca sa... incurajati unele discutii... samd... ;))
Hai, recunoasteti! ramane intre noi ;)
Codruta

*From:* dan G <mailto:d...@ghiocel.com>


Hahaha! Ia uite cum iese la iveala experienta de turnator!
Daca tot te autointitulezi arthitectura. arata si tu ceva ce
ai facut , macar v'un closet., v'o hazna ,  v'o cocina, ceva!
Chiar nu ai nimic  de aratat? Chiar nimica? Afara de faptul ca
faceai pe barmanul la club A, mai ai vreo legatura cu
arhitectura? Maturai culoarele, cumva?
Dan G
On 6/6/2011 5:00 AM, Arhitectura wrote:


E frumos sa visezi, dupa juma de kil de visiki si culmea,
. sa mai si crezi ca este vis erotic ! :)))
"Floricica" romaneasca care f...te si controleaza Guvernul
american ! :))
Cam ce vrei tu de la un nomencalturist, care a supt aparatul
la serviciile secrete americane 30 de ani si
a ajuns un decrepit si un ramolit, ce se faleste ca
are "casa" la 10 metri de sinele de tren si 5 AUTOMOBILE
de acum 20 de ani, luate de la cimitirul de masini ?
Gata, am terminat luna asta cu comentariile despre
Floricel mai ales ca i-am dat pastilele pe 10 liste.
Pana pe 20 iulie nu mai discut de efectele dementei senile in
America.
Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>
http://arid.wordpress.com

- Original Message -
*From:* Uplink <mailto:advan...@gmx.net>
*To:* protest-ro@yahoogroups.com
    <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
    *Sent:* Monday, June 06, 2011 1:20 PM
*Subject:* Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste
propaganda rosie ?

"Acesta este sistemul liber si democratic de a influenta
si controla guvernul"

Hai ca asta e tare.








Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-07 Fir de Conversatie Arhitectura
:

1. Prieteniile intre linjinieri de condensatoare si arhitecti sunt excluse.
2. Cum pot fi eu prieten cu un decrepit ramolit, care injura pe toata lumea, ca 
sa se iluzioneze ca il mai baga cineva in seama ?
3. Tragand linia, trebuie sa recunoasteti ca eu am principii, argumente si 
expozeuri macar amuzante, in timp ce spasmodicul doar bascalie de 2 bani si 
injuraturi in discurs.
4. Convin ca nu puteti fi de acord cu toate minunile debitate de mine, dar 
macar va obliga la un minim efort intelectual, ca sa le combateti. :)

Asa ca va urez sanatate, bucurii si sa va felicit Eu cu ocazia implinirii 
varstei de 60 de ani.
Ca de maine merg pe 61 ! :)))


Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com




  - Original Message - 
  From: Codruta N 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Tuesday, June 07, 2011 11:55 AM
  Subject: Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?





  Eu am un "scenariu" mai bun: ca amandoi sunteti de fapt prirteni (sau colegi 
f. buni) si ca v-ati inteles sa va prefaceti ca va certati pe liste, ca sa fie 
toata lumea multumita, ca sa existe impresia de "independenta" si "libertate", 
ca sa nu mai fie lumea atenta si ca sa... incurajati unele discutii... samd... 
;)) 

  Hai, recunoasteti! ramane intre noi ;)  


  Codruta



From: dan G 


  

Hahaha! Ia uite cum iese la iveala experienta de turnator!
Daca tot te autointitulezi arthitectura. arata si tu ceva ce ai facut , 
macar v'un closet., v'o hazna ,  v'o cocina, ceva!
Chiar nu ai nimic  de aratat? Chiar nimica? Afara de faptul ca faceai pe 
barmanul la club A, mai ai vreo legatura cu arhitectura? Maturai culoarele, 
cumva?
Dan G
On 6/6/2011 5:00 AM, Arhitectura wrote: 



  E frumos sa visezi, dupa juma de kil de visiki si culmea, . sa mai si 
crezi ca este vis erotic ! :)))
  "Floricica" romaneasca care f...te si controleaza Guvernul american ! 
:))

  Cam ce vrei tu de la un nomencalturist, care a supt aparatul la 
serviciile secrete americane 30 de ani si
  a ajuns un decrepit si un ramolit, ce se faleste ca are "casa" la 10 
metri de sinele de tren si 5 AUTOMOBILE
  de acum 20 de ani, luate de la cimitirul de masini ?

  Gata, am terminat luna asta cu comentariile despre Floricel mai ales ca 
i-am dat pastilele pe 10 liste.
  Pana pe 20 iulie nu mai discut de efectele dementei senile in America.

  Cu stima,
  Dicu-Sava Cristian
  www.dsclex.ro
  http://arid.wordpress.com


- Original Message - 
From: Uplink 
To: protest-ro@yahoogroups.com 
    Sent: Monday, June 06, 2011 1:20 PM
    Subject: Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?


"Acesta este sistemul liber si democratic de a influenta si controla 
guvernul" 


Hai ca asta e tare.








Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-07 Fir de Conversatie dan G
Nu stiu de unde ai luat ideea ca vaicareala influenteaza si controleaza 
guvernul?
Asa este la voi acolo pe varful popoului? Va vaicariti nitel szi gata, 
cade guvernul plin de comunisti? Mishto realizare!
Nu este asa aici, oamenii nu se prea  vaicaresc, dar bineinteles, tu nu 
ai cum sa intelegi sistemul de la distanta aia.

Dan G
On 6/7/2011 11:28 AM, Uplink wrote:


Pai ma, tocmai tu ai spus: prin vaicareala influentezi si controlezi 
guvernul. Si ma tavaleam pe jos din cauza asta.


2011/6/7 dan G mailto:d...@ghiocel.com>>



Ce fu tare in chestia asta?
Asa functioneaza sistemul aici. Nu prea este vaicareala mioritica
permanenta pe aici.
Stai linistit in varful dealului popoului si vaita-te inainte,
ti-am spus ca nu prea ai cum sa intelegi America.
Dan G

On 6/6/2011 3:20 AM, Uplink wrote:


"Acesta este sistemul liber si democratic de a influenta si
controla guvernul"


Hai ca asta e tare.










Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-07 Fir de Conversatie Uplink
Pai ma, tocmai tu ai spus: prin vaicareala influentezi si controlezi
guvernul. Si ma tavaleam pe jos din cauza asta.

2011/6/7 dan G 

>
>
> Ce fu tare in chestia asta?
> Asa functioneaza sistemul aici. Nu prea este vaicareala mioritica
> permanenta pe aici.
> Stai linistit in varful dealului popoului si vaita-te inainte, ti-am spus
> ca nu prea ai cum sa intelegi America.
> Dan G
>
> On 6/6/2011 3:20 AM, Uplink wrote:
>
>
>
> "Acesta este sistemul liber si democratic de a influenta si controla
> guvernul"
>
>  Hai ca asta e tare.
>
>
>
>
> 
>


Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-07 Fir de Conversatie dan G

Hahaha! Pretini? Cu unu' ca el? Chiar asa de rau as fi fost in Romania?
Dan G
On 6/7/2011 1:55 AM, Codruta N wrote:


Eu am un "scenariu" mai bun: ca amandoi sunteti de fapt prirteni (sau 
colegi f. buni) si ca v-ati inteles sa va prefaceti ca va certati pe 
liste, ca sa fie toata lumea multumita, ca sa existe impresia de 
"independenta" si "libertate", ca sa nu mai fie lumea atenta si ca 
sa... incurajati unele discutii... samd... ;))

Hai, recunoasteti! ramane intre noi ;)
Codruta

*From:* dan G <mailto:d...@ghiocel.com>


Hahaha! Ia uite cum iese la iveala experienta de turnator!
Daca tot te autointitulezi arthitectura. arata si tu ceva ce ai
facut , macar v'un closet., v'o hazna ,  v'o cocina, ceva!
Chiar nu ai nimic  de aratat? Chiar nimica? Afara de faptul ca
faceai pe barmanul la club A, mai ai vreo legatura cu arhitectura?
Maturai culoarele, cumva?
Dan G
On 6/6/2011 5:00 AM, Arhitectura wrote:


E frumos sa visezi, dupa juma de kil de visiki si culmea,
. sa mai si crezi ca este vis erotic ! :)))
"Floricica" romaneasca care f...te si controleaza Guvernul
american ! :))
Cam ce vrei tu de la un nomencalturist, care a supt aparatul la
serviciile secrete americane 30 de ani si
a ajuns un decrepit si un ramolit, ce se faleste ca are "casa" la
10 metri de sinele de tren si 5 AUTOMOBILE
de acum 20 de ani, luate de la cimitirul de masini ?
Gata, am terminat luna asta cu comentariile despre Floricel mai
ales ca i-am dat pastilele pe 10 liste.
Pana pe 20 iulie nu mai discut de efectele dementei senile in
America.
Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>
http://arid.wordpress.com

- Original Message -
*From:* Uplink <mailto:advan...@gmx.net>
*To:* protest-ro@yahoogroups.com
<mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
    *Sent:* Monday, June 06, 2011 1:20 PM
*Subject:* Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda
rosie ?

"Acesta este sistemul liber si democratic de a influenta si
controla guvernul"

Hai ca asta e tare.








Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-07 Fir de Conversatie Codruta N
Eu am un "scenariu" mai bun: ca amandoi sunteti de fapt prirteni (sau colegi f. 
buni) si ca v-ati inteles sa va prefaceti ca va certati pe liste, ca sa fie 
toata lumea multumita, ca sa existe impresia de "independenta" si "libertate", 
ca sa nu mai fie lumea atenta si ca sa... incurajati unele discutii... samd... 
;)) 

Hai, recunoasteti! ramane intre noi ;)  


Codruta



  From: dan G 




  Hahaha! Ia uite cum iese la iveala experienta de turnator!
  Daca tot te autointitulezi arthitectura. arata si tu ceva ce ai facut , macar 
v'un closet., v'o hazna ,  v'o cocina, ceva!
  Chiar nu ai nimic  de aratat? Chiar nimica? Afara de faptul ca faceai pe 
barmanul la club A, mai ai vreo legatura cu arhitectura? Maturai culoarele, 
cumva?
  Dan G
  On 6/6/2011 5:00 AM, Arhitectura wrote: 

  

E frumos sa visezi, dupa juma de kil de visiki si culmea, . sa mai si 
crezi ca este vis erotic ! :)))
"Floricica" romaneasca care f...te si controleaza Guvernul american ! 
:))

Cam ce vrei tu de la un nomencalturist, care a supt aparatul la serviciile 
secrete americane 30 de ani si
a ajuns un decrepit si un ramolit, ce se faleste ca are "casa" la 10 metri 
de sinele de tren si 5 AUTOMOBILE
de acum 20 de ani, luate de la cimitirul de masini ?

Gata, am terminat luna asta cu comentariile despre Floricel mai ales ca 
i-am dat pastilele pe 10 liste.
Pana pe 20 iulie nu mai discut de efectele dementei senile in America.

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com


  - Original Message - 
  From: Uplink 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Monday, June 06, 2011 1:20 PM
      Subject: Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?


  "Acesta este sistemul liber si democratic de a influenta si controla 
guvernul" 


  Hai ca asta e tare.



  

Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-07 Fir de Conversatie dan G


Hahaha! Ia uite cum iese la iveala experienta de turnator!
Daca tot te autointitulezi arthitectura. arata si tu ceva ce ai facut , 
macar v'un closet., v'o hazna ,  v'o cocina, ceva!
Chiar nu ai nimic  de aratat? Chiar nimica? Afara de faptul ca faceai pe 
barmanul la club A, mai ai vreo legatura cu arhitectura? Maturai 
culoarele, cumva?

Dan G
On 6/6/2011 5:00 AM, Arhitectura wrote:


E frumos sa visezi, dupa juma de kil de visiki si culmea, . sa mai 
si crezi ca este vis erotic ! :)))
"Floricica" romaneasca care f...te si controleaza Guvernul american ! 
:))
Cam ce vrei tu de la un nomencalturist, care a supt aparatul la 
serviciile secrete americane 30 de ani si
a ajuns un decrepit si un ramolit, ce se faleste ca are "casa" la 10 
metri de sinele de tren si 5 AUTOMOBILE

de acum 20 de ani, luate de la cimitirul de masini ?
Gata, am terminat luna asta cu comentariile despre Floricel mai ales 
ca i-am dat pastilele pe 10 liste.

Pana pe 20 iulie nu mai discut de efectele dementei senile in America.
Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>
http://arid.wordpress.com

- Original Message -
*From:* Uplink <mailto:advan...@gmx.net>
*To:* protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
*Sent:* Monday, June 06, 2011 1:20 PM
*Subject:* Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

"Acesta este sistemul liber si democratic de a influenta si
controla guvernul"

Hai ca asta e tare.






Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-07 Fir de Conversatie Arhitectura
E frumos sa visezi, dupa juma de kil de visiki si culmea, . sa mai si crezi 
ca este vis erotic ! :)))
"Floricica" romaneasca care f...te si controleaza Guvernul american ! :))

Cam ce vrei tu de la un nomencalturist, care a supt aparatul la serviciile 
secrete americane 30 de ani si
a ajuns un decrepit si un ramolit, ce se faleste ca are "casa" la 10 metri de 
sinele de tren si 5 AUTOMOBILE
de acum 20 de ani, luate de la cimitirul de masini ?

Gata, am terminat luna asta cu comentariile despre Floricel mai ales ca i-am 
dat pastilele pe 10 liste.
Pana pe 20 iulie nu mai discut de efectele dementei senile in America.

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com


  - Original Message - 
  From: Uplink 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Monday, June 06, 2011 1:20 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?




  "Acesta este sistemul liber si democratic de a influenta si controla guvernul"


  Hai ca asta e tare.



  

Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-06 Fir de Conversatie dan G

Ce fu tare in chestia asta?
Asa functioneaza sistemul aici. Nu prea este vaicareala mioritica 
permanenta pe aici.
Stai linistit in varful dealului popoului si vaita-te inainte, ti-am 
spus ca nu prea ai cum sa intelegi America.

Dan G
On 6/6/2011 3:20 AM, Uplink wrote:


"Acesta este sistemul liber si democratic de a influenta si controla 
guvernul"



Hai ca asta e tare.





Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-06 Fir de Conversatie Uplink
"Acesta este sistemul liber si democratic de a influenta si controla
guvernul"

Hai ca asta e tare.


Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-06 Fir de Conversatie dan G
Tu oricum esti neroman asa ca nu ai nici o obligatie sa lauzi Romania, 
oricum nici nu o faci.

Dan G
On 6/5/2011 8:57 AM, Arhitecturica wrote:


Apoi , avem 2 exemple clasice pe listele astea:
Bouleanu si Ghiocel.
Dar mai e o varianta.
Poate ca oamenii TREBUIE ... sa o laude ! :(
Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>
http://arid.wordpress.com

- Original Message -
*From:* Uplink <mailto:advan...@gmx.net>
*To:* protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
*Sent:* Sunday, June 05, 2011 5:46 PM
    *Subject:* Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

Oricum, din experienta curenta pot spune ca ala care isi lauda
tara (natala sau adoptiva) nu isi cunoaste tara :)






Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-06 Fir de Conversatie Arhitectura
Apoi , avem 2 exemple clasice pe listele astea:
Bouleanu si Ghiocel.
Dar mai e o varianta.
Poate ca oamenii TREBUIE ... sa o laude ! :(

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com


  - Original Message - 
  From: Uplink 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Sunday, June 05, 2011 5:46 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?


  Oricum, din experienta curenta pot spune ca ala care isi lauda tara (natala 
sau adoptiva) nu isi cunoaste tara :) 

Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-05 Fir de Conversatie dan G
Evident ca tu nefiind aici, nu ai cum sa stii si sa intelegi despre ce 
vorbesc, si de ce , americanii.

De asemenea, nu am habar ce fel si la ce segment de americani  te referi.
In America, critica este un drept si o obligatie. Cand ii auzi criticand 
sa nu te pacaleasca asta crezand ca urasc sau dispretuiesc America.
Acesta este sistemul liber si democratic de a influenta si controla 
guvernul. Nu prea cred ca voi stiti ce este aia acolo, sunteti prea 
inglodati in Miorita.


In privinta cunoasterii, depinde de unde vii, daca esti roman de vita 
veche sau vreun parlit care latra si el ca sa fie bagat in seama.
Mie mi-a fost usor sa ma asez , adaptez si sa ma simt bine in America 
pentru ca am abordat-o prin prisma si perspectiva romanilor vechi de 
care am fost crescut.
Hahaha! Ai gresit-o baiatu'! Inadaptabilii sunt cei care pleaca in alta 
tara cu idea ca oamenii de acolo sunt MAI PROSTI decat ei.

Asta este cauza principala pentru lipsa de adaptare a romanilor in America.
Dan G
On 6/5/2011 7:46 AM, Uplink wrote:


Ce zici tu acolo e adevarat pentru oricine vorbeste despre sau de duce 
in alta tara.



Eu vorbesc despre America folosind cuvintele americanilor: pe unii ii 
stiu personal (adica in carne si oase), dar majoritatea sunt 
comentatori pe Slashdot si alte site-uri. Cand apare o stire despre US 
of A, americanii sunt primii care vorbesc despre tara lor cum vorbesc 
romanii despre a lor: de rau - iarba e mai verde la altii decat la noi.


Inadaptabilii sunt cei care pleaca in alta tara cu ideea ca oamenii 
de-acolo-s la fel de prosti ca ei. In principiu aceiasi oameni sunt 
inadaptabili si in tara lor, cu diferenta ca acolo cunosc destul de 
multi oameni care le tolereaza apucaturile si de aia le e dor de 
locurile natale atunci cand pleaca printre straini - nu neaparat in 
tari straine, ca e suficient sa schimbe orasul si deja vor inapoi acasa.


Posibilitatile de a cunoaste orice tara sunt probabil limitate daca nu 
te duci sa traiesti acolo. Majoritatea cunoastem SUA sau alte tari 
straine doar pe baza PR-ului. Abia dupa ce incepi sa cunosti oameni 
care locuiesc pe-acolo sau cand te apuci de citit presa si 
comentariile din tara respectiva afli chestii care nu apar in brosuri. 
Oricum, din experienta curenta pot spune ca ala care isi lauda tara 
(natala sau adoptiva) nu isi cunoaste tara :) Inca n-am vazut Raiul pe 
Pamant(tm) inafara PR-ului nicaieri.


2011/6/5 dan G mailto:d...@ghiocel.com>>



Nu conteaza! Am folosit ocazia sa il mai  il zgamai  pa
arhitecturica. Ma distreaza tantalaul asta de arhitecturash care
se da arhitect mare  dar nu este in stare sa proiecteze  nimic.
(Hahaha! Poate ca am mentionat ca provin dintr-o familie veche  cu
traditie de arhitectura si am copilarit cu "Le Corbusier " pe masa !)
Sa nu ma intelegi gresit, nu incerc sa conving pe nimeni ca
America este frumoasa si buna, ba dimpotriva.
I-am vazut pe atatia pe aici simtandu-se prost,  si neadaptati, 
incat nu incurajez pe nimeni sa vina, dimpotriva, ii incurajez sa

stea mai bine fericiti in Romania decat nefericiti in America.
Pentru lamurirea ta personala, criticile pe care le auzi tu despre
America sunt o forma de "parat" si de justificare a nefericirii
lor si nepotrivirii lor in America.
Considerand prostiile europene si romanesti pe care le auzi zilnic
despre America, nu ma mira sa iti para "ciudata" cea in care
traiesc eu, si pe care ti-o descriu.
Cred ca am mai mentionat ca sunt o fire cam zburdalnica, cam
rebela si aventuroasa , asa ca m-am potrivit bine si in Romania de
pe vremuri, si in America.
Trebuie sa recunosc, posibilitatile de a cunoaste  America sunt
destul de limitate acolo.
Dan G

On 6/4/2011 7:24 AM, Uplink wrote:


Eu ti-am spus ca nu esti atent la nimic :) Tu ai crezut ca ma
refer la prostiile lu' Arhitectura, da' eu vorbeam la general.


E ciudata america asta a ta. Dintre toti americanii, tu pana acum
esti singurul care-mi spune ca e altfel decat am scris eu ieri.

2011/6/4 dan G mailto:d...@ghiocel.com>>



Hahaha! Cine stie la ce canale bagaboante te uiti crezand ca
asta este America.
In general, emisiunile sunt de 50 de minute , iar
comercialele sunt de 10 minute.
Hahaha! Dr Who? La rahatul ala va uitati voi acolo? Cred ca
nu m-am uitat niciodata la el. Presupun ca episoadele sunt de
50 de minute. Se dau si aici pe PBS.
Presupun ca este bun pentru voi acolo, mai ales daca este si
facut de BBC !  dupa cate stiu, pe acolo se cam cade pe spate
la auzul numelui BBC.
Sa inteleg ca televiziunea americana a facut o treaba buna
dezamagindu--te, ca sa nu mai balesti dupa America, Stai
acolo pe Dealul Popoului ca stai bine!
Hopa! Oi fi poponar si astepti cu nerabdare sa te caute
TSA-ul in fund? Imi pare rau ca trebuie sa te dezamagesc, nu
spera sa ti-o traga

Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-05 Fir de Conversatie Uplink
Ce zici tu acolo e adevarat pentru oricine vorbeste despre sau de duce in
alta tara.

Eu vorbesc despre America folosind cuvintele americanilor: pe unii ii stiu
personal (adica in carne si oase), dar majoritatea sunt comentatori pe
Slashdot si alte site-uri. Cand apare o stire despre US of A, americanii
sunt primii care vorbesc despre tara lor cum vorbesc romanii despre a lor:
de rau - iarba e mai verde la altii decat la noi.

Inadaptabilii sunt cei care pleaca in alta tara cu ideea ca oamenii
de-acolo-s la fel de prosti ca ei. In principiu aceiasi oameni sunt
inadaptabili si in tara lor, cu diferenta ca acolo cunosc destul de multi
oameni care le tolereaza apucaturile si de aia le e dor de locurile natale
atunci cand pleaca printre straini - nu neaparat in tari straine, ca e
suficient sa schimbe orasul si deja vor inapoi acasa.

Posibilitatile de a cunoaste orice tara sunt probabil limitate daca nu te
duci sa traiesti acolo. Majoritatea cunoastem SUA sau alte tari straine doar
pe baza PR-ului. Abia dupa ce incepi sa cunosti oameni care locuiesc
pe-acolo sau cand te apuci de citit presa si comentariile din tara
respectiva afli chestii care nu apar in brosuri. Oricum, din experienta
curenta pot spune ca ala care isi lauda tara (natala sau adoptiva) nu isi
cunoaste tara :) Inca n-am vazut Raiul pe Pamant(tm) inafara PR-ului
nicaieri.

2011/6/5 dan G 

>
>
> Nu conteaza! Am folosit ocazia sa il mai  il zgamai  pa arhitecturica. Ma
> distreaza tantalaul asta de arhitecturash care se da arhitect mare  dar nu
> este in stare sa proiecteze  nimic.
> (Hahaha! Poate ca am mentionat ca provin dintr-o familie veche  cu traditie
> de arhitectura si am copilarit cu "Le Corbusier " pe masa !)
> Sa nu ma intelegi gresit, nu incerc sa conving pe nimeni ca America este
> frumoasa si buna, ba dimpotriva.
> I-am vazut pe atatia pe aici simtandu-se prost,  si neadaptati,  incat nu
> incurajez pe nimeni sa vina, dimpotriva, ii incurajez sa stea mai bine
> fericiti in Romania decat nefericiti in America.
> Pentru lamurirea ta personala, criticile pe care le auzi tu despre America
> sunt o forma de "parat" si de justificare a nefericirii lor si nepotrivirii
> lor in America.
> Considerand prostiile europene si romanesti pe care le auzi zilnic despre
> America, nu ma mira sa iti para "ciudata" cea in care traiesc eu, si pe care
> ti-o descriu.
> Cred ca am mai mentionat ca sunt o fire cam zburdalnica, cam rebela si
> aventuroasa , asa ca m-am potrivit bine si in Romania de pe vremuri, si in
> America.
> Trebuie sa recunosc, posibilitatile de a cunoaste  America sunt destul de
> limitate acolo.
> Dan G
>
> On 6/4/2011 7:24 AM, Uplink wrote:
>
>
>
> Eu ti-am spus ca nu esti atent la nimic :) Tu ai crezut ca ma refer la
> prostiile lu' Arhitectura, da' eu vorbeam la general.
>
>  E ciudata america asta a ta. Dintre toti americanii, tu pana acum esti
> singurul care-mi spune ca e altfel decat am scris eu ieri.
>
> 2011/6/4 dan G 
>
>>
>>
>> Hahaha! Cine stie la ce canale bagaboante te uiti crezand ca asta este
>> America.
>> In general, emisiunile sunt de 50 de minute , iar comercialele sunt de 10
>> minute.
>> Hahaha! Dr Who? La rahatul ala va uitati voi acolo? Cred ca nu m-am uitat
>> niciodata la el. Presupun ca episoadele sunt de 50 de minute. Se dau si aici
>> pe PBS.
>> Presupun ca este bun pentru voi acolo, mai ales daca este si facut de BBC
>> !  dupa cate stiu, pe acolo se cam cade pe spate la auzul numelui BBC.
>> Sa inteleg ca televiziunea americana a facut o treaba buna
>> dezamagindu--te, ca sa nu mai balesti dupa America, Stai acolo pe Dealul
>> Popoului ca stai bine!
>> Hopa! Oi fi poponar si astepti cu nerabdare sa te caute TSA-ul in fund?
>> Imi pare rau ca trebuie sa te dezamagesc, nu spera sa ti-o traga atunci cand
>> ajungi aici pe v'un aeroport american.
>>  Dan G
>>
>> On 6/3/2011 6:31 AM, Uplink wrote:
>>
>>
>>
>> De fiecare data cand uit cum e America, dau drumul la TV si ma uit la un
>> post american de televiziune. La un Commercial TV Station (ultima data m-am
>> uitat pe CBS Action). Cu accent pe "Commercial". Pacat ca intrerup reclamele
>> cu bucati de film... Un episod de 20 de minute se face de-o ora. Daca ar da
>> Doctor Who la voi (un episod are 45 de minute neintrerupt si BBC n-are voie
>> sa dea reclame pe motiv ca ar trebui sa le ajunga taxa TV) cred c-ar dura o
>> zi intreaga (de fapt la un factor de 3x, ar dura 2 ore si 15 minute) -
>> efectiv te fac sa inchiriezi discuri, sa te duci la cinema sau sa-ti
>> platesti "taxa TV" la Netflix.
>>
>>  Asa ca nu balesc dupa America deloc. O fi misto, daca te duci acolo in
>> concediu si n-ai treaba cu statul (desi nu prea e posibil, ca TSA-ul sta la
>> granita sa te caute la propriu si in fund), nu sa locuiesti acolo.
>>
>> 2011/6/2 dan G 
>>
>>>
>>>
>>> Si tu esti ca arhitecturica, balind sa zbori in America de pe dealul
>>> popoului?
>>>  Dan G
>>>
>>> On 6/2/2011 10:40 AM, Uplink wrote:
>>>
>>>
>>>
>>> Cam asa ceva :)
>>>
>>>  2011/5/29 Arhitectura 
>>>

Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-04 Fir de Conversatie dan G
Nu conteaza! Am folosit ocazia sa il mai  il zgamai  pa arhitecturica. 
Ma distreaza tantalaul asta de arhitecturash care se da arhitect mare  
dar nu este in stare sa proiecteze  nimic.
(Hahaha! Poate ca am mentionat ca provin dintr-o familie veche  cu 
traditie de arhitectura si am copilarit cu "Le Corbusier " pe masa !)
Sa nu ma intelegi gresit, nu incerc sa conving pe nimeni ca America este 
frumoasa si buna, ba dimpotriva.
I-am vazut pe atatia pe aici simtandu-se prost,  si neadaptati,  incat 
nu incurajez pe nimeni sa vina, dimpotriva, ii incurajez sa stea mai 
bine fericiti in Romania decat nefericiti in America.
Pentru lamurirea ta personala, criticile pe care le auzi tu despre 
America sunt o forma de "parat" si de justificare a nefericirii lor si 
nepotrivirii lor in America.
Considerand prostiile europene si romanesti pe care le auzi zilnic 
despre America, nu ma mira sa iti para "ciudata" cea in care traiesc eu, 
si pe care ti-o descriu.
Cred ca am mai mentionat ca sunt o fire cam zburdalnica, cam rebela si 
aventuroasa , asa ca m-am potrivit bine si in Romania de pe vremuri, si 
in America.
Trebuie sa recunosc, posibilitatile de a cunoaste  America sunt destul 
de limitate acolo.

Dan G
On 6/4/2011 7:24 AM, Uplink wrote:


Eu ti-am spus ca nu esti atent la nimic :) Tu ai crezut ca ma refer la 
prostiile lu' Arhitectura, da' eu vorbeam la general.



E ciudata america asta a ta. Dintre toti americanii, tu pana acum esti 
singurul care-mi spune ca e altfel decat am scris eu ieri.


2011/6/4 dan G mailto:d...@ghiocel.com>>



Hahaha! Cine stie la ce canale bagaboante te uiti crezand ca asta
este America.
In general, emisiunile sunt de 50 de minute , iar comercialele
sunt de 10 minute.
Hahaha! Dr Who? La rahatul ala va uitati voi acolo? Cred ca nu
m-am uitat niciodata la el. Presupun ca episoadele sunt de 50 de
minute. Se dau si aici pe PBS.
Presupun ca este bun pentru voi acolo, mai ales daca este si facut
de BBC !  dupa cate stiu, pe acolo se cam cade pe spate la auzul
numelui BBC.
Sa inteleg ca televiziunea americana a facut o treaba buna
dezamagindu--te, ca sa nu mai balesti dupa America, Stai acolo pe
Dealul Popoului ca stai bine!
Hopa! Oi fi poponar si astepti cu nerabdare sa te caute TSA-ul in
fund? Imi pare rau ca trebuie sa te dezamagesc, nu spera sa ti-o
traga atunci cand ajungi aici pe v'un aeroport american.
Dan G

On 6/3/2011 6:31 AM, Uplink wrote:


De fiecare data cand uit cum e America, dau drumul la TV si ma
uit la un post american de televiziune. La un Commercial TV
Station (ultima data m-am uitat pe CBS Action). Cu accent pe
"Commercial". Pacat ca intrerup reclamele cu bucati de film... Un
episod de 20 de minute se face de-o ora. Daca ar da Doctor Who la
voi (un episod are 45 de minute neintrerupt si BBC n-are voie sa
dea reclame pe motiv ca ar trebui sa le ajunga taxa TV) cred c-ar
dura o zi intreaga (de fapt la un factor de 3x, ar dura 2 ore si
15 minute) - efectiv te fac sa inchiriezi discuri, sa te duci la
cinema sau sa-ti platesti "taxa TV" la Netflix.


Asa ca nu balesc dupa America deloc. O fi misto, daca te duci
acolo in concediu si n-ai treaba cu statul (desi nu prea e
posibil, ca TSA-ul sta la granita sa te caute la propriu si in
fund), nu sa locuiesti acolo.

2011/6/2 dan G mailto:d...@ghiocel.com>>



Si tu esti ca arhitecturica, balind sa zbori in America de pe
dealul popoului?
Dan G

On 6/2/2011 10:40 AM, Uplink wrote:


Cam asa ceva :)

2011/5/29 Arhitectura mailto:d...@dsclex.ro>>



Si acum iti dai doctoratul cu lucrarea:
" Alzheimer si Dementa senila la internautii americani" ? :)
Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro 
http://arid.wordpress.com
















Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-04 Fir de Conversatie Uplink
Eu ti-am spus ca nu esti atent la nimic :) Tu ai crezut ca ma refer la
prostiile lu' Arhitectura, da' eu vorbeam la general.

E ciudata america asta a ta. Dintre toti americanii, tu pana acum esti
singurul care-mi spune ca e altfel decat am scris eu ieri.

2011/6/4 dan G 

>
>
> Hahaha! Cine stie la ce canale bagaboante te uiti crezand ca asta este
> America.
> In general, emisiunile sunt de 50 de minute , iar comercialele sunt de 10
> minute.
> Hahaha! Dr Who? La rahatul ala va uitati voi acolo? Cred ca nu m-am uitat
> niciodata la el. Presupun ca episoadele sunt de 50 de minute. Se dau si aici
> pe PBS.
> Presupun ca este bun pentru voi acolo, mai ales daca este si facut de BBC
> !  dupa cate stiu, pe acolo se cam cade pe spate la auzul numelui BBC.
> Sa inteleg ca televiziunea americana a facut o treaba buna dezamagindu--te,
> ca sa nu mai balesti dupa America, Stai acolo pe Dealul Popoului ca stai
> bine!
> Hopa! Oi fi poponar si astepti cu nerabdare sa te caute TSA-ul in fund? Imi
> pare rau ca trebuie sa te dezamagesc, nu spera sa ti-o traga atunci cand
> ajungi aici pe v'un aeroport american.
> Dan G
>
> On 6/3/2011 6:31 AM, Uplink wrote:
>
>
>
> De fiecare data cand uit cum e America, dau drumul la TV si ma uit la un
> post american de televiziune. La un Commercial TV Station (ultima data m-am
> uitat pe CBS Action). Cu accent pe "Commercial". Pacat ca intrerup reclamele
> cu bucati de film... Un episod de 20 de minute se face de-o ora. Daca ar da
> Doctor Who la voi (un episod are 45 de minute neintrerupt si BBC n-are voie
> sa dea reclame pe motiv ca ar trebui sa le ajunga taxa TV) cred c-ar dura o
> zi intreaga (de fapt la un factor de 3x, ar dura 2 ore si 15 minute) -
> efectiv te fac sa inchiriezi discuri, sa te duci la cinema sau sa-ti
> platesti "taxa TV" la Netflix.
>
>  Asa ca nu balesc dupa America deloc. O fi misto, daca te duci acolo in
> concediu si n-ai treaba cu statul (desi nu prea e posibil, ca TSA-ul sta la
> granita sa te caute la propriu si in fund), nu sa locuiesti acolo.
>
> 2011/6/2 dan G 
>
>>
>>
>> Si tu esti ca arhitecturica, balind sa zbori in America de pe dealul
>> popoului?
>>  Dan G
>>
>> On 6/2/2011 10:40 AM, Uplink wrote:
>>
>>
>>
>> Cam asa ceva :)
>>
>>  2011/5/29 Arhitectura 
>>
>>>
>>>
>>> Si acum iti dai doctoratul cu lucrarea:
>>> " Alzheimer si Dementa senila la internautii americani" ? :)
>>>
>>> Cu stima,
>>> Dicu-Sava Cristian
>>> www.dsclex.ro
>>> http://arid.wordpress.com
>>>
>>>
>>>
>>
>>
>>
>>
>
>
>
> 
>


Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-04 Fir de Conversatie Arhitectura
:)

Spun de cel putin 10 ani ca noul fascism o sa vina din America !
Cand am vazut filmul "Green Soil", al anti-semitului Richard Fleischer :), mi-a 
picat fisa.
Dupa  au venit doar confirmarile.
Ultima a fost cu Bill Gares si Compania care vor sa puna monopolul pe productia 
de alimente in Afirca, implementand OMG-urile.

O sa fie bine si la vara cald :), pentru ca o sa jucam tontoroiul, nu comandati 
de cip ci de farfuria de mancare pentru care o sa stam la coada ca sa o primim.

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com



  - Original Message - 
  From: Uplink 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Friday, June 03, 2011 4:31 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?




  De fiecare data cand uit cum e America, dau drumul la TV si ma uit la un post 
american de televiziune. La un Commercial TV Station (ultima data m-am uitat pe 
CBS Action). Cu accent pe "Commercial". Pacat ca intrerup reclamele cu bucati 
de film... Un episod de 20 de minute se face de-o ora. Daca ar da Doctor Who la 
voi (un episod are 45 de minute neintrerupt si BBC n-are voie sa dea reclame pe 
motiv ca ar trebui sa le ajunga taxa TV) cred c-ar dura o zi intreaga (de fapt 
la un factor de 3x, ar dura 2 ore si 15 minute) - efectiv te fac sa inchiriezi 
discuri, sa te duci la cinema sau sa-ti platesti "taxa TV" la Netflix.


  Asa ca nu balesc dupa America deloc. O fi misto, daca te duci acolo in 
concediu si n-ai treaba cu statul (desi nu prea e posibil, ca TSA-ul sta la 
granita sa te caute la propriu si in fund), nu sa locuiesti acolo.


  2011/6/2 dan G 



Si tu esti ca arhitecturica, balind sa zbori in America de pe dealul 
popoului?
Dan G

On 6/2/2011 10:40 AM, Uplink wrote: 

  Cam asa ceva :)



  2011/5/29 Arhitectura 




Si acum iti dai doctoratul cu lucrarea:
" Alzheimer si Dementa senila la internautii americani" ? :)

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com












  

Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-04 Fir de Conversatie dan G
Hahaha! Cine stie la ce canale bagaboante te uiti crezand ca asta este 
America.
In general, emisiunile sunt de 50 de minute , iar comercialele sunt de 
10 minute.
Hahaha! Dr Who? La rahatul ala va uitati voi acolo? Cred ca nu m-am 
uitat niciodata la el. Presupun ca episoadele sunt de 50 de minute. Se 
dau si aici pe PBS.
Presupun ca este bun pentru voi acolo, mai ales daca este si facut de 
BBC !  dupa cate stiu, pe acolo se cam cade pe spate la auzul numelui BBC.
Sa inteleg ca televiziunea americana a facut o treaba buna 
dezamagindu--te, ca sa nu mai balesti dupa America, Stai acolo pe Dealul 
Popoului ca stai bine!
Hopa! Oi fi poponar si astepti cu nerabdare sa te caute TSA-ul in fund? 
Imi pare rau ca trebuie sa te dezamagesc, nu spera sa ti-o traga atunci 
cand ajungi aici pe v'un aeroport american.

Dan G
On 6/3/2011 6:31 AM, Uplink wrote:


De fiecare data cand uit cum e America, dau drumul la TV si ma uit la 
un post american de televiziune. La un Commercial TV Station (ultima 
data m-am uitat pe CBS Action). Cu accent pe "Commercial". Pacat ca 
intrerup reclamele cu bucati de film... Un episod de 20 de minute se 
face de-o ora. Daca ar da Doctor Who la voi (un episod are 45 de 
minute neintrerupt si BBC n-are voie sa dea reclame pe motiv ca ar 
trebui sa le ajunga taxa TV) cred c-ar dura o zi intreaga (de fapt la 
un factor de 3x, ar dura 2 ore si 15 minute) - efectiv te fac sa 
inchiriezi discuri, sa te duci la cinema sau sa-ti platesti "taxa TV" 
la Netflix.



Asa ca nu balesc dupa America deloc. O fi misto, daca te duci acolo in 
concediu si n-ai treaba cu statul (desi nu prea e posibil, ca TSA-ul 
sta la granita sa te caute la propriu si in fund), nu sa locuiesti acolo.


2011/6/2 dan G mailto:d...@ghiocel.com>>



Si tu esti ca arhitecturica, balind sa zbori in America de pe
dealul popoului?
Dan G

On 6/2/2011 10:40 AM, Uplink wrote:


Cam asa ceva :)

2011/5/29 Arhitectura mailto:d...@dsclex.ro>>



Si acum iti dai doctoratul cu lucrarea:
" Alzheimer si Dementa senila la internautii americani" ? :)
Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro 
http://arid.wordpress.com











Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-03 Fir de Conversatie Uplink
De fiecare data cand uit cum e America, dau drumul la TV si ma uit la un
post american de televiziune. La un Commercial TV Station (ultima data m-am
uitat pe CBS Action). Cu accent pe "Commercial". Pacat ca intrerup reclamele
cu bucati de film... Un episod de 20 de minute se face de-o ora. Daca ar da
Doctor Who la voi (un episod are 45 de minute neintrerupt si BBC n-are voie
sa dea reclame pe motiv ca ar trebui sa le ajunga taxa TV) cred c-ar dura o
zi intreaga (de fapt la un factor de 3x, ar dura 2 ore si 15 minute) -
efectiv te fac sa inchiriezi discuri, sa te duci la cinema sau sa-ti
platesti "taxa TV" la Netflix.

Asa ca nu balesc dupa America deloc. O fi misto, daca te duci acolo in
concediu si n-ai treaba cu statul (desi nu prea e posibil, ca TSA-ul sta la
granita sa te caute la propriu si in fund), nu sa locuiesti acolo.

2011/6/2 dan G 

>
>
> Si tu esti ca arhitecturica, balind sa zbori in America de pe dealul
> popoului?
> Dan G
>
> On 6/2/2011 10:40 AM, Uplink wrote:
>
>
>
> Cam asa ceva :)
>
>  2011/5/29 Arhitectura 
>
>>
>>
>> Si acum iti dai doctoratul cu lucrarea:
>> " Alzheimer si Dementa senila la internautii americani" ? :)
>>
>> Cu stima,
>> Dicu-Sava Cristian
>> www.dsclex.ro
>> http://arid.wordpress.com
>>
>>
>>
>
>
>
> 
>


Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-02 Fir de Conversatie dan G
Nu, nu prfea am auzit de "romgleza" , presupun ca asa ii ziceti voi pe 
acolo. In general se foloseste prefixul "Rom" pentru combinatii pe 
acolo, asa cum era de exemplu "Rom Control Data". Mai exista, probabil 
ca nu, presupin ca nici nu stii ce este aia. Whoopie Goldberg? Ati auzit 
si voi de ea? Nu este de mirare, este negresa, l-ati adus si pe Michael 
Jackson sa va cante! Cand l invitati si pe obama? Iubiti tare la negrii, 
nu-i asa?

Dan G
On 6/2/2011 10:49 AM, Uplink wrote:


Eu stiam de "romgleza", da' hai fie.


Cuvantul "Whoopie" de obicei vine urmat de "Goldberg" in capul meu.

Eu, cretinul pretios, pot spune ca azi un functionar dintr-o banca 
britanica mi-a laudat engleza (ca m-am dus acolo sa-mi deschid un 
cont, si nu mi-am luat traducator cu mine). Tu daca vii pe-aici, cu 
toti anii tai de engleza tot iti trebuie translator (cu exceptia 
cazului in care vorbesti cu regina, ca ea e cam singura din tara asta 
care vorbeste clar). Dar oamenii sunt intelegatori. De cum pronunti 
primul cuvant se prind ca esti american si vorbesc mai incet si clar, 
ca pentru tine :)


Stii unde ai putea sa te duci? Pe /b/ pe 4chan. Ai sa ai ocupatie 
pentru tot restul vietii, fara sa-ti mai bati capul cu cretini 
pretiosi ca mine.


2011/6/1 dan G mailto:d...@ghiocel.com>>




De ce as da atentie la toate prostiile de pe Internet
Din cate stiu romanii vorbesc romaneste deci  cuvantul "Whoopie"
(Hahaha! L-am scris bine? ) nu are nici o importanta sau
semnificatie pentru ei.
Poate doar pentru vreun cretin pretios care vrea sa se laude cu
engleza lui.
Apropos, majoritatea romanilor de pe aici vorbesc "rogleza"
Ce spurc? Poate imi explici si mie cum poate fi spurcata o
spurcaciune!
Nu stiu despre ce simtit bine vorbesti, Doar incerc din rasputeri
sa tin hangul cu cultura romaneasca. Ce zici , ma descurc?
Dan G

On 5/31/2011 10:08 AM, Uplink wrote:


Stiu. Ca tu nu prea acorzi atentie la nimic. Doar spurci la
intamplare ca sa te simti bine.

2011/5/31 dan G mailto:d...@ghiocel.com>>

Nu stiu ce vrei sa spui cu asta. Da, nu prea am acordat atentie!
Dan G

On 5/30/2011 4:49 PM, Uplink wrote:


This is like kicking a sick puppy :)


L-ai scris cu un singur o si doi de p. Adica ai scris alt
cuvant, care nici nu se pronunta precum cuvantul pe care
voiai sa-l scrii.











Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-02 Fir de Conversatie dan G
Si tu esti ca arhitecturica, balind sa zbori in America de pe dealul 
popoului?

Dan G
On 6/2/2011 10:40 AM, Uplink wrote:


Cam asa ceva :)

2011/5/29 Arhitectura mailto:d...@dsclex.ro>>



Si acum iti dai doctoratul cu lucrarea:
" Alzheimer si Dementa senila la internautii americani" ? :)
Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro 
http://arid.wordpress.com





Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-02 Fir de Conversatie dan G
Scuze, ai dreptate, "Lenea e cucoana mare!".Doar fac "Reply" si nu imi 
prea bat capul cu ce atarna de mesaj.
Cine se dau mari "specialisti" ? Putsulachii astia? Da, am observat si 
ma amuza, dar am inteles ca prin Romania "datul mare" este legea.

Dan G
On 6/2/2011 12:21 PM, ARIN wrote:


Frt!!! da' un pic de bun-simtz, sa stergeti continutul 
mesajelor mai vechi cand dati "reply" nu se poate? ca vãz ca unii din 
voi se dau "specialisti in calculatoare si Internet" - de "netiquette" 
n-ati auzit?
MUSAI sa lasati si pozele alea acolo? Uite, nu sterg nici eu ACUM, ca 
sa vedeti la ce ma refer!!!

Codruta

*From:* dan G 


In lumea noastra "whoppy"  se refera la sex obisnuit in general
Probabil ca la origine este onomatopeic.
De curiozitate, uita-te ce inseamna in "Ebonics" Asta fiind
dialectul negrilor.
Eu nu stiu, si nici nu am de-a face cu ei sau cu limba lor.
Apropos de asta, ai vazut cumva  filmul "Airplane"?
Dan G





Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-06-02 Fir de Conversatie Uplink
Eu stiam de "romgleza", da' hai fie.

Cuvantul "Whoopie" de obicei vine urmat de "Goldberg" in capul meu.

Eu, cretinul pretios, pot spune ca azi un functionar dintr-o banca britanica
mi-a laudat engleza (ca m-am dus acolo sa-mi deschid un cont, si nu mi-am
luat traducator cu mine). Tu daca vii pe-aici, cu toti anii tai de engleza
tot iti trebuie translator (cu exceptia cazului in care vorbesti cu regina,
ca ea e cam singura din tara asta care vorbeste clar). Dar oamenii sunt
intelegatori. De cum pronunti primul cuvant se prind ca esti american si
vorbesc mai incet si clar, ca pentru tine :)

Stii unde ai putea sa te duci? Pe /b/ pe 4chan. Ai sa ai ocupatie pentru tot
restul vietii, fara sa-ti mai bati capul cu cretini pretiosi ca mine.

2011/6/1 dan G 

>
>
>
> De ce as da atentie la toate prostiile de pe Internet
> Din cate stiu romanii vorbesc romaneste deci  cuvantul "Whoopie" (Hahaha!
> L-am scris bine? ) nu are nici o importanta sau semnificatie pentru ei.
> Poate doar pentru vreun cretin pretios care vrea sa se laude cu engleza
> lui.
> Apropos, majoritatea romanilor de pe aici vorbesc "rogleza"
> Ce spurc? Poate imi explici si mie cum poate fi spurcata o spurcaciune!
> Nu stiu despre ce simtit bine vorbesti, Doar incerc din rasputeri sa tin
> hangul cu cultura romaneasca. Ce zici , ma descurc?
> Dan G
>
> On 5/31/2011 10:08 AM, Uplink wrote:
>
>
>
> Stiu. Ca tu nu prea acorzi atentie la nimic. Doar spurci la intamplare ca
> sa te simti bine.
>
>  2011/5/31 dan G 
>
>>  Nu stiu ce vrei sa spui cu asta. Da, nu prea am acordat atentie!
>>  Dan G
>>
>> On 5/30/2011 4:49 PM, Uplink wrote:
>>
>>
>>
>> This is like kicking a sick puppy :)
>>
>>  L-ai scris cu un singur o si doi de p. Adica ai scris alt cuvant, care
>> nici nu se pronunta precum cuvantul pe care voiai sa-l scrii.
>>
>>
>
>
> 
>


Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-05-31 Fir de Conversatie dan G


De ce as da atentie la toate prostiile de pe Internet
Din cate stiu romanii vorbesc romaneste deci  cuvantul "Whoopie" 
(Hahaha! L-am scris bine? ) nu are nici o importanta sau semnificatie 
pentru ei.

Poate doar pentru vreun cretin pretios care vrea sa se laude cu engleza lui.
Apropos, majoritatea romanilor de pe aici vorbesc "rogleza"
Ce spurc? Poate imi explici si mie cum poate fi spurcata o spurcaciune!
Nu stiu despre ce simtit bine vorbesti, Doar incerc din rasputeri sa tin 
hangul cu cultura romaneasca. Ce zici , ma descurc?

Dan G
On 5/31/2011 10:08 AM, Uplink wrote:


Stiu. Ca tu nu prea acorzi atentie la nimic. Doar spurci la intamplare 
ca sa te simti bine.


2011/5/31 dan G mailto:d...@ghiocel.com>>

Nu stiu ce vrei sa spui cu asta. Da, nu prea am acordat atentie!
Dan G

On 5/30/2011 4:49 PM, Uplink wrote:


This is like kicking a sick puppy :)


L-ai scris cu un singur o si doi de p. Adica ai scris alt cuvant,
care nici nu se pronunta precum cuvantul pe care voiai sa-l scrii.





Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-05-28 Fir de Conversatie dan G
Sa iti spun sincer, dupa atatia ani petrecuti in mijlocul computerelor, 
nu prea ma atrage si  nici nu ma amuza sa ma joc cu ele dincolo de 
aspectul de utilizator.
Am primit odata un set de Linux de la o companie, posibil Oracle, nu mai 
stiu, (Inca il mai am)  dar mi-a fost prea lene sa imi bat capul cu el 
si sa incerc sa il instalez.
Perioda de stat peste noapte langa computere pentru instalatii sau 
reparatii, s-a dus demult. Trebuie sa realizezi ca eu am prins partea 
"frumoasa" de dezvoltare a computerelor cand erau cam la inceput, si 
totul era ca un fel de aventura.

Dan G
On 5/28/2011 10:09 PM, Uplink wrote:


Si uite o nebunie pe care ai putea-o incerca si tu: Ia un CD cu Linux, 
nu conteaza care, si instaleaza-l imediat ce te trezesti. Ca idee 
principala, vezi sa fii sigur ca alegi sa-ti formatezi tot hardul si 
sa dai raspuns afirmativ la toate warningurile, ca apoi, pe la jumatea 
instalarii, sa-ti dai seama ce ai facut si ca pe hardul ala aveai 
toate datele importante si ca nu le mai poti recupera :) Eu am facut 
asta cand eram mic :) Cu Ubuntu tre' sa alegi tu optiunile de 
obliterare, dar daca gasesti un CD vechi cu RedHat, s-ar putea sa faca 
asta automat pentru tine. :) Daca faci backup se cheama ca trisezi.


2011/5/29 dan G mailto:d...@ghiocel.com>>

Nebunii? What kind of nebunii ?
La computer ca un "nerd" or "geek" ? (Nu stiu care ar fi
echivalentul in romaneste) Hacking?
Ma refeream la "nebunii" in viata reala, facute de oameni reali
care si-au asumat riscurile la momentul respectiv.
Acum incep sa inteleg de ce te-au terorizat cateva gunoaie de la dcct.
Dan G





Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-05-23 Fir de Conversatie Uplink
Faza e ca si eu sunt orb, ca si mie-mi zice: "Nu exista nicio
imagine/videoclip cu id-ul specificat". :) Asa ca o sa presupun ca mesajul
asta e la misto, ca si altele.

2011/5/23 dan-calin 

>
>
> Domnule DSK,
>
>
> Poza este tot acolo. Acum aveti probleme si cu vederea? Seni? Vedi? Ciuciu!
> C2H6O!!!
>
>
>
>
> DC? T
>
> Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
> Cînd se suie scroafa în pom
> Cine tace nu e om.
>
>
> --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura"  wrote:
> >
> > La ce foloseste propaganda rosie ?
> >
> > La umbrirea animalelor si carpirea grajdurilor !
> >
> > Cum pesedereii au fost ofucati de imbecilitatea cetatenilor Romaniei, aia
> carora le-au dat ulei si zahar pentru un vot, poza a disparut ! :)))
> > http://www.hotnews.ro/hotreporter-2011-05-8649314-miorita-politichia.htm
> >
> > Noroc ca mai exista memoria "cashe" de la gogole, stimati imbecili
> politici, deci uite cum arata pagina in 20 Mai 2011 12:50:45 GMT. !
> >
> http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:lGAEGb8bPFkJ:www.hotnews.ro/hotreporter-2011-05-8649314-miorita-politichia.htm+http://www.hotnews.ro/hotreporter-2011-05-8649314-miorita-politichia.htm&cd=1&hl=ro&ct=clnk&gl=ro&source=www.google.ro
> >
> >
> > Cu stima,
> > Dicu-Sava Cristian
> > www.dsclex.ro
> > http://arid.wordpress.com
> >
>
>
> 
>


Re: [protest-ro] Re: La ce foloseste propaganda rosie ?

2011-05-23 Fir de Conversatie dan G

Lasa-l pe  saracu' dsk, nu te mai lua de el .
Este si el un arhitecturash prost acolo, nici un cotet nu a fost in 
stare sa faca in "cariera"  lui! Sa nu faci greseala sa ii ceri sa 
"proiecteze" ceva pentru Valea aia a ta, ca nu este in stare.

Dan G
On 5/23/2011 6:51 AM, dan-calin wrote:


Domnule DSK,

Poza este tot acolo. Acum aveti probleme si cu vederea? Seni? Vedi? 
Ciuciu!

C2H6O!!!



DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în pom
Cine tace nu e om.


--- In protest-ro@yahoogroups.com, "Arhitectura"  wrote:
>
> La ce foloseste propaganda rosie ?
>
> La umbrirea animalelor si carpirea grajdurilor !
>
> Cum pesedereii au fost ofucati de imbecilitatea cetatenilor 
Romaniei, aia carora le-au dat ulei si zahar pentru un vot, poza a 
disparut ! :)))

> http://www.hotnews.ro/hotreporter-2011-05-8649314-miorita-politichia.htm
>
> Noroc ca mai exista memoria "cashe" de la gogole, stimati imbecili 
politici, deci uite cum arata pagina in 20 Mai 2011 12:50:45 GMT. !
> 
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:lGAEGb8bPFkJ:www.hotnews.ro/hotreporter-2011-05-8649314-miorita-politichia.htm+http://www.hotnews.ro/hotreporter-2011-05-8649314-miorita-politichia.htm&cd=1&hl=ro&ct=clnk&gl=ro&source=www.google.ro

>
>
> Cu stima,
> Dicu-Sava Cristian
> www.dsclex.ro
> http://arid.wordpress.com
>