--
Catalin
ICQ#: 141412671
Wednesday, March 26, 2003, 10:26:54 AM, Valkai Elod wrote:
nu. raspunsul a fost unul cat se poate de corect: daca vrei poti sa
incerci. e scris in java si foloseste oracle. teoretic se poate, practic,
daca vreau pot sa incerc. mi-au dat chiar si un contact.
-BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-
Hash: SHA1
... în data de Mar 26, 2003 Valkai Elod a povestit:
In general pe lista rlug sunt expuse solutii si opinii ale persoanelor care
sunt membrii listei si nu a firmelor la care lucreaza acestia.
Absolut. Asa trebuie vazut, nu altfel
Forte Computers
On Wed, 26 Mar 2003, Doom wrote:
Presupun ca ai un rack T-racks, nu? Si in interior este eticheta de la
Genesys :) Acelasi fel de rack il am si eu, dar la mine sunt prinse
corect. Nu stiu ce au facut la tine.
nu e de la rack, e de la switch-ul smc. rack-ul e ok.
Iarasi, problema este
On Mon, 24 Mar 2003 11:49:12 +0200
Petru Paler [EMAIL PROTECTED] wrote:
On Mon, Mar 24, 2003 at 11:36:34AM +0200, John Smith wrote:
4-5. In loc de concluzie: (cam offtopic, dar cred ca pentru
promovarea linuxului ar trebui inceput de aici!!)
DE CE PESTE TOT MAI ALES IN INVATAMANTUL
On 24 Mar 2003 09:22:03 +0200
Mircea MITU [EMAIL PROTECTED] wrote:
- participarea universitatilor/liceelor in programe
educationale ale RedHat, SuSE, etc. De ex aici
http://www.redhat.com/apps/community/university/members/ cate
universitati s'ar mai incadra pe langa cele din Targul Mures,
On Fri, 21 Mar 2003 13:49:33 +0200
Dorin Lazar [EMAIL PROTECTED] wrote:
Si de ce vrei sa se faca programatori oameni care nu au o
minte progamoriceasca?
Hmm poate o au deja si nu stiu. Ete, am un coleg care acum e la
poli si in clasa a 9-a nici nu stia cu ce se papa un calculator,
cu atat
On Wednesday 26 March 2003 00:46, you wrote:
Hmm poate o au deja si nu stiu. Ete, am un coleg care acum e la
poli si in clasa a 9-a nici nu stia cu ce se papa un calculator,
cu atat mai putin programarea unuia. In clasa a XII-a a luat
premiul III pe tara la olimpiada de info si si-a asigurat
Si eu am facut totul cu patch cord-uri facute de mana si merg f. bine de
un an de zile. (Facute bine.)
Ave
Reteaua s-a facut cu patch cord-uri facute de mana (facute prost).
Elod VALKAI
Network Administrator
RC Team SA, Timisoara
--
Pentru dezabonare, trimiteti mail la
[EMAIL
salut
eram si eu curios de ce nu am mai primit nici un semn de viata de la voi ?
:)
dan
- Original Message -
From: Andrei Vlad Pascal [EMAIL PROTECTED]
To: [EMAIL PROTECTED]
Sent: Tuesday, March 25, 2003 1:17 PM
Subject: [rlug] Re: Linux in scoli
Si eu am facut totul cu patch cord-uri
sorry, ignorati
--
Pentru dezabonare, trimiteti mail la
[EMAIL PROTECTED] cu subiectul 'unsubscribe rlug'.
REGULI, arhive si alte informatii: http://www.lug.ro/mlist/
Revin la mail-ul trimis pe lista rlug in data de 24 Martie 2003, ora 10:48:55.
Mail-ul respectiv prezenta opinia mea personala, nu are nici o legatura
cu firma pentru care lucrez.
In general pe lista rlug sunt expuse solutii si opinii ale persoanelor care
sunt membrii listei si nu a firmelor la
On Mon, 2003-03-24 at 09:56, Doom wrote:
Da ... posibil, dar aceste lucruri dor. Rau de tot, pentru ca au toate
aplicatii de gestiune, etc. M$ oriented. Precum spuneam si mai sus ...
totul porneste de la educatie. Este foarte simplu pentru o firma care se
ocupa de soft sa treaca la Linux,
On Sun, 23 Mar 2003, Catalin wrote:
Friday, March 21, 2003, 9:56:36 AM, Valkai Elod wrote:
- sala cu 25 de compuri primite de la MEN vor rula linux (in || cu winxp).
Stii ce mi-a spus mie un reprezentant Siveco? Ca NU am voie sa
instalez Linux pe vreunul din cele 25 de la MEC. Eu ma
On Mon, 24 Mar 2003, Doom wrote:
Siveco... Tie MEC ti-a dat coampele alea pentru educatie, nu?
Atunci le folosesti pentru educatie exact in felul in care vrei!
Eu am cel putin in acest moment (o sa vina cei de la Forte sa puna XP
(bleah!)) Dos + Linux + NT + 2k ... iar dupamasa o sa am Dos +
sunt de acord cu majoritatea ideilor prezentate aici, insa am cateva obs.:
First of all:
in MS Win un incepator se descurca mult mai usor decat in linux.
Eu zic sa-i lasam sa invete MS, sa-si dea seama de neajunsurile acestuia
(propria experienta) si sa treaca de voie buna si nesiliti de
John Smith wrote:
4-5. In loc de concluzie: (cam offtopic, dar cred ca pentru promovarea
linuxului ar trebui inceput de aici!!)
DE CE PESTE TOT MAI ALES IN INVATAMANTUL SUPERIOR (!?!) ESTE PROMOVAT
LIMBISMUL, ESTE PROMOVATA SPAGA, IAR ELITEI (nu ma consider elita prin
skillsurile mele ci prin
On Mon, Mar 24, 2003 at 11:36:34AM +0200, John Smith wrote:
4-5. In loc de concluzie: (cam offtopic, dar cred ca pentru promovarea
linuxului ar trebui inceput de aici!!)
DE CE PESTE TOT MAI ALES IN INVATAMANTUL SUPERIOR (!?!) ESTE PROMOVAT
LIMBISMUL, ESTE PROMOVATA SPAGA,
Pentru ca, cel
Cam pe la 03/24/2003 09:36 AM, John Smith scrise:
4. RoEDU
RoEDU este providerul nostru (al studentilor + UPB) de internet (sincer
sa fiu nu prea stiu cu ce se ocupa). Oricum in camine avem internet cu o
rata de transfer apreciabila. M-am gadndit sa ofer (pentru a-mi imbunatati
skillsurile mele
On Mon, 24 Mar 2003 12:34:21 +, Costi [EMAIL PROTECTED] said:
Asta ar fi insemnat inca un lucru pe capul lor si le este mult mai usor
sa zica NU. Baietii aia au o atitudine BOFH fata de useri. Asa e
corporate culture acolo. Eu, obisnuit sa ma port cu manusi cu adminul,
m-am dus la un
John Smith wrote:
[snipped]
3. Linux la mine in facultate
Sunt student in anul 2 la UPB sectia Autom. Cum pot propune o solutie linux
cand la diferite materii avem nevoie de aplicatii gen MATLAB, OrCAD, etc.
Avem multi profesori batrani care s-au chinut sa invete aceste aplicati MS
compatibile.
On Mon, 2003-03-24 at 12:01, Valentin Cozma wrote:
John Smith wrote:
4-5. In loc de concluzie: (cam offtopic, dar cred ca pentru promovarea
linuxului ar trebui inceput de aici!!)
DE CE PESTE TOT MAI ALES IN INVATAMANTUL SUPERIOR (!?!) ESTE PROMOVAT
LIMBISMUL, ESTE PROMOVATA
Friday, March 21, 2003, 9:56:36 AM, Valkai Elod wrote:
- sala cu 25 de compuri primite de la MEN vor rula linux (in || cu winxp).
Stii ce mi-a spus mie un reprezentant Siveco? Ca NU am voie sa
instalez Linux pe vreunul din cele 25 de la MEC. Eu ma gandeam in
principiu la un Linux pe serverul de
-BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-
Hash: SHA1
... în data de Mar 23, 2003 Catalin a povestit:
- sala cu 25 de compuri primite de la MEN vor rula linux (in || cu winxp).
Stii ce mi-a spus mie un reprezentant Siveco? Ca NU am voie sa
instalez Linux pe vreunul din cele 25 de la MEC. Eu ma
On Mon, 2003-03-24 at 08:07, Doom wrote:
In momentul in care o sa vina cineva cu o bagheta magica si o sa le
schimbe metalitatea celor de sus si chiar si celor de mai jos si toturor
profesorilor si ... blah, blah ... o sa avem contracte din care o sa
castige invatamantul. Pana atunci insa
-BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-
Hash: SHA1
... în data de Mar 24, 2003 Mircea MITU a povestit:
In momentul in care o sa vina cineva cu o bagheta magica si o sa le
schimbe metalitatea celor de sus si chiar si celor de mai jos si toturor
profesorilor si ... blah, blah ... o sa avem
Bai, in sistemul de invatamant, nu prea cred ca mai are rost, dar va
spun care e situatia la noi in facultate (Facultatea de Matematica si
Informatica, Universitatea din Bucuresti): se foloseste Linux grupa
mare pentru orice e serios (bineinteles ca de cele mai multe ori). Par
igzamplu, doua
Nu mai este laboratoul ala numai cu linux? cu terminalele acelea legate de
skylab? Dupa ce l-au mutat de la parter la ultimul etaj micsorand numarul de
terminale acum l-au desfiintat de tot?
On Friday 21 March 2003 10:08 am, you wrote:
Bai, in sistemul de invatamant, nu prea cred ca
: Friday, March 21, 2003 10:14
Subject: [rlug] Re: Linux in scoli
Nu mai este laboratoul ala numai cu linux? cu terminalele acelea
legate de
skylab? Dupa ce l-au mutat de la parter la ultimul etaj micsorand
numarul de
terminale acum l-au desfiintat de tot?
On Friday 21 March 2003 10:08 am, you
-BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-
Hash: SHA1
... în data de Mar 21, 2003 Radu-Mihail Obada a povestit:
Bai, in sistemul de invatamant, nu prea cred ca mai are rost, dar va
spun care e situatia la noi in facultate (Facultatea de Matematica si
Informatica, Universitatea din Bucuresti): se
]
To: [EMAIL PROTECTED]
Sent: Friday, March 21, 2003 10:14
Subject: [rlug] Re: Linux in scoli
Nu mai este laboratoul ala numai cu linux? cu terminalele acelea
legate de
skylab? Dupa ce l-au mutat de la parter la ultimul etaj micsorand
numarul de
terminale acum l-au desfiintat de tot
)
- Original Message -
From: Ionut Radu [EMAIL PROTECTED]
To: [EMAIL PROTECTED]
Sent: Friday, March 21, 2003 10:25 AM
Subject: [rlug] Re: Linux in scoli
erau mai multe era si un sun daca e sa o luam asa, tatungul din cate stiu
eu
era linux toata ziua, sandwich-ul tot linux, iar pe skylab
On 2003.03.21 10:14 Ionut Radu wrote:
Nu mai este laboratoul ala numai cu linux? cu terminalele
acelea legate de
skylab? Dupa ce l-au mutat de la parter la ultimul etaj micsorand
numarul de
terminale acum l-au desfiintat de tot?
Ba, sincer, nu'jtu... ce.. a fost asa ceva?
--
Pentru
* Ionut Radu [EMAIL PROTECTED] [21-03-03 06:14]:
Nu mai este laboratoul ala numai cu linux? cu terminalele acelea legate de
skylab? Dupa ce l-au mutat de la parter la ultimul etaj micsorand numarul de
terminale acum l-au desfiintat de tot?
Nu mai e de mult, la un moment dat il
:25 AM
Subject: [rlug] Re: Linux in scoli
erau mai multe era si un sun daca e sa o luam asa, tatungul din cate stiu
eu
era linux toata ziua, sandwich-ul tot linux, iar pe skylab era unix, dar
nu-mi aduc aminte exact ce era, intrebarea mea era daca mai exista acel
laborator in care puteai
On Friday 21 March 2003 10:22, Doom wrote:
Hmm ... la Cluj (UBB) se face Sisteme de operare (2 semestre),
pornindu-se de la basic si bash, pana la programare C destul de
serios (am vazut ca au de facut la un laborator din semestrul 2 un
server ftp, server finger, etc ... cu diferite
pentru un programator matematica e buna, e adevarat nu dusa la extrem.
De ce sunt calculatoarele cu windows? Pentru simplu motiv ca cei care au
interesul sa dezvolte windows-ul in tara la noi sponsorieaza facultatile cu
calcultaore si evident ca vor ca pe acel calculator sistemul de operare sa
On Fri, 2003-03-21 at 11:40, Dorin Lazar wrote:
E clar, nu se doreste Linux in scoala cand profesorii sunt prea lenesi
ca sa invete ca lumea evolueaza.
daca ar mai si si platiti... poate ar avea si motivatie sa invete
lucruri noi.
--
Patrascu Eugeniu [EMAIL PROTECTED]
Any views or
On Fri, 2003-03-21 at 11:51, Patrascu Eugeniu wrote:
On Fri, 2003-03-21 at 11:40, Dorin Lazar wrote:
E clar, nu se doreste Linux in scoala cand profesorii sunt prea lenesi
ca sa invete ca lumea evolueaza.
daca ar mai si si platiti... poate ar avea si motivatie sa invete
On Friday 21 March 2003 11:49, Ionut Radu wrote:
pentru un programator matematica e buna, e adevarat nu dusa la
extrem. De ce sunt calculatoarele cu windows? Pentru simplu motiv ca
cei care au interesul sa dezvolte windows-ul in tara la noi
sponsorieaza facultatile cu calcultaore si evident ca
On Friday 21 March 2003 11:51, Patrascu Eugeniu wrote:
daca ar mai si si platiti... poate ar avea si motivatie sa invete
lucruri noi.
Ai vazut tu un profesor respectabil (incapabil) de universitate care
sa moara de foame? Eu inca nu. I-am vazut pe tinerii ashtia care se
chinuie, astia da.
Hai sa ma bag si eu in discutie:
nu am prea inteles la ce se refera proiectul de Linux in scoli.
Unii vorbesc despre Linux la desktop, alti in laborator, alti la server,
toate fiind parti total diferite, cu probleme si cerinte diferitesi cu
rezolvare diferita.
Acum sa bagi in programa scolara
On Friday 21 March 2003 12:56, Ciprian Niculescu wrote:
Ganditi-va ca sunt persoane care nu au o minte progamoriceasca si
le vine foarte greu sa inteleaga ca calculatorul nu gandeste el
executa comenzi, si daca nu ii le spui in ordine sau/si nu ii le spui
deloc, el nu are de unde sa stie.
Si
On Fri, 21 Mar 2003, Dorin Lazar wrote:
Sa fim serioshi. L-ai lasa pe ciobanul vasile din varful dealului sa
se ocupe de centrala de la Cernavoda?
nu. dar nici pe tine nu te-as lasa langa oi. :)
Dealtfel ai dreptate. Problema este urmatoarea:
In scoala in loc sa lucreze la un proiect se
Uhm,daca stiu eu bine,Colegiul National Carol I(fostul balcescu) din
craiova,are cateva linuxuri si acum,si au reactionat ok elevii.
Dan - useless comments every day:P
--
Pentru dezabonare, trimiteti mail la
[EMAIL PROTECTED] cu subiectul 'unsubscribe rlug'.
REGULI, arhive si alte informatii:
Normal, acolo sunt tipi destepti (am fost si eu acum 1000 de ani :) )
- Original Message -
From: Dan V [EMAIL PROTECTED]
To: [EMAIL PROTECTED]
Sent: Friday, March 21, 2003 2:23 PM
Subject: [rlug] Re: Linux in scoli
Uhm,daca stiu eu bine,Colegiul National Carol I(fostul balcescu) din
On Fri, 21 Mar 2003 13:49:33 +0200, Dorin Lazar [EMAIL PROTECTED]
said:
On Friday 21 March 2003 12:56, Ciprian Niculescu wrote:
Ganditi-va ca sunt persoane care nu au o minte progamoriceasca si
le vine foarte greu sa inteleaga ca calculatorul nu gandeste el
executa comenzi, si daca nu ii le
On Fri, 21 Mar 2003, Valkai Elod wrote:
In scoala in loc sa lucreze la un proiect se predau notiuni despre liste,
recursivitate, backtrack, grafuri si alte porcarii. Se face DOAR TEORIE
fara practica. Nu poti numi practica cateva ore de programare in care se
fac cateva programe clasice de
Subject: [rlug] Re: Linux in scoli
Normal, acolo sunt tipi destepti (am fost si eu acum 1000 de ani :) )
- Original Message -
From: Dan V [EMAIL PROTECTED]
To: [EMAIL PROTECTED]
Sent: Friday, March 21, 2003 2:23 PM
Subject: [rlug] Re: Linux in scoli
Uhm,daca stiu eu bine,Colegiul
On Friday 21 March 2003 14:32, Ciprian Niculescu wrote:
corect, so de ce sa bagi in scoala programare complexa??? a se citi
limbaje criptice
Limbaje criptice? Cum ar fi, sa zicem... C-ul? Eu de exemplu nu am
priceput ce e ala pointer de la profa de Pascal, asa ca in clasa a 9-a
am pus mana
Practica ar insemna proiect. Nu 50 de linii, ci cel putin 5000. Va invata
ce are nevoie si cand are nevoie nu cand ii vine profului sa predea
lectia.
Aia e software engineering, nu programare... si nu degeaba NU se
invata in primii ani in facultate.
Invata un copil de-ala sa scrie software
On Friday 21 March 2003 15:02, Mihai RUSU wrote:
Dar tu nu intri in amanunte. Daca un profesor ar avea 10 studenti ,
fiecare cu proiecte de 5000 linii, spune-mi sincer ce profesor ar
intelege ce scrie acolo ? (profesor angajat in acest moment).
1) se verifica daca indeplineste cerintele de
Dorin Lazar wrote:
Pascal e limbaj pentru ne-specialisti: este o jucarie simpatica, dar
atat.
Hmm. Nu cred ca subscriu complet la ce zici tu acolo.
Pina una alta cred ca multe din aplicatziile serioase
pentru Windows au fost scrise in Delphi. Daca stai si
te gandesti bine, Delphi a fost (si
On Friday 21 March 2003 15:00, Matei Conovici wrote:
Invata un copil de-ala sa scrie software de 5000 linii inainte ca el
sa stie programare, si i-ai nenorocit cariera (sau va fi un developer
foarte bun la Microsoft).
Lasa-l pe copil sa creada ca e bun programator cand in ultimul an un
On Fri, 21 Mar 2003, Dorin Lazar wrote:
1) se verifica daca indeplineste cerintele de functionalitate
Ok.
2) daca da, se arunca o privire pe cod. Daca ceea ce se vede
corespunde coding-guideline-urilor facultatilor... EXISTA ASA CEVA?
Aha. Eu speram ca totusi daca e proiect de
Tiberiu Atudorei a scris, in 3/21/03 3:26 PM:
Pina una alta cred ca multe din aplicatziile serioase
pentru Windows au fost scrise in Delphi. Daca stai si
daca tot e zi de flama, ce se intelege prin 'aplicatzii serioase' ?
--
/nicu
--
Pentru dezabonare, trimiteti mail la
[EMAIL PROTECTED] cu
Hello Nicu,
Friday, March 21, 2003, 3:30:11 PM, you wrote:
NB Tiberiu Atudorei a scris, in 3/21/03 3:26 PM:
Pina una alta cred ca multe din aplicatziile serioase
pentru Windows au fost scrise in Delphi. Daca stai si
NB daca tot e zi de flama, ce se intelege prin 'aplicatzii serioase' ?
On Friday 21 March 2003 15:26, Tiberiu Atudorei wrote:
Dorin Lazar wrote:
Pascal e limbaj pentru ne-specialisti: este o jucarie simpatica,
dar atat.
Hmm. Nu cred ca subscriu complet la ce zici tu acolo.
Pina una alta cred ca multe din aplicatziile serioase
pentru Windows au fost scrise
On Friday 21 March 2003 15:30, Nicu Buculei wrote:
daca tot e zi de flama, ce se intelege prin 'aplicatzii serioase' ?
Pentru ca e vineri, aplicatzii serioase sunt ce a scris el :)
--
Dorin sp00ky Lazar, programmer
Registered Linux user #162515
--
Pentru dezabonare, trimiteti mail la
[EMAIL
Hello Daniel,
Friday, March 21, 2003, 3:36:06 PM, you wrote:
snip
DI Probabil ceva mai complicat de o forma si doua butoane, cum sunt in
DI general aplicatiile delphi.
chiar crezi ce spui? unul care stie ce vrea de la un anumit soft,
fie ca-l scrie in MyCrowSoft Visual TZ sau in Dolphi
Cu profesoara mea care nu stie decat Foxpro si Pascal, invata pe de rost
lectiile C din ceva carte ca ii obligata cum ne-am ales C pt bac...
Cum tot sem I ne-o obligat sa invatam Foxpro, cum pt kkt ala te atestat imi
cere mie programare in Foxpro !?
Am preferat sa nu ma duc la ore decat sa fiu
On Fri, 21 Mar 2003 14:59:38 +0200, Dorin Lazar [EMAIL PROTECTED]
said:
On Friday 21 March 2003 14:32, Ciprian Niculescu wrote:
corect, so de ce sa bagi in scoala programare complexa??? a se citi
limbaje criptice
Limbaje criptice? Cum ar fi, sa zicem... C-ul? Eu de exemplu nu am
priceput
Hello Ovidiu,
Friday, March 21, 2003, 3:47:01 PM, you wrote:
OG Hello Daniel,
OG Friday, March 21, 2003, 3:36:06 PM, you wrote:
DI Probabil ceva mai complicat de o forma si doua butoane, cum sunt in
DI general aplicatiile delphi.
OG chiar crezi ce spui? unul care stie ce vrea de la un
Invata un copil de-ala sa scrie software de 5000 linii inainte ca el
sa stie programare, si i-ai nenorocit cariera (sau va fi un developer
foarte bun la Microsoft).
Lasa-l pe copil sa creada ca e bun programator cand in ultimul an un
program de 200 de linii e prea lung pentru el, cand
chiar crezi ce spui? unul care stie ce vrea de la un anumit soft,
fie ca-l scrie in MyCrowSoft Visual TZ sau in Dolphi / C-- Builder
nu cred ca se omoara prea mult cu one form and two do
everything buttons mentionate de tine mai sus... poti folosi
orice limbaj de programare,
On Fri, 2003-03-21 at 15:53, radus wrote:
Cu profesoara mea care nu stie decat Foxpro si Pascal, invata pe de rost
lectiile C din ceva carte ca ii obligata cum ne-am ales C pt bac...
Cum tot sem I ne-o obligat sa invatam Foxpro, cum pt kkt ala te atestat imi
cere mie programare in Foxpro !?
Ontopic= Discutie la subiect
Offtopic=batut aiurea
Lista asta este o lista de discutii asupra SO Linux. Atit timp cit
exista tz limbaje si medii de programare, vor exista de N ori cite tz
fani sau adversari pentru fiecare in parte. Cel mai bun limbaj de
programare este ala care iti permite sa
DS Si eu parca-mi-as bicicleta in fundul lui Branzan.
Subscriu...
--
Pentru dezabonare, trimiteti mail la
[EMAIL PROTECTED] cu subiectul 'unsubscribe rlug'.
REGULI, arhive si alte informatii: http://www.lug.ro/mlist/
Idee ii super faina, dar sa nu uitam ca unii nu doresc acest lucru...
Cel putin in actuala mea scoala, au preferat sa isi ia toate calculatoarele cu
licenta de windows pt ca profesorii sa poate preda Vord si Escel...
Eu nu am reusit sa ii conving nicicum
Radu
On Friday 21 March 2003
radus wrote:
Idee ii super faina, dar sa nu uitam ca unii nu doresc acest lucru...
Cel putin in actuala mea scoala, au preferat sa isi ia toate calculatoarele cu
licenta de windows pt ca profesorii sa poate preda Vord si Escel...
Eu nu am reusit sa ii conving nicicum
Ideea e ca poti sa le
-BEGIN PGP SIGNED MESSAGE-
Hash: SHA1
... în data de Mar 21, 2003 Manac F. Dragos a povestit:
Nu stiu care e statusul actual, din ce am vazut sunt doar cativa
profesori inimosi (Doom si Elod imi vin in minte instant) care fac tot
posibilul sa promoveze Linux in scoli/licee, cel putin
radus wrote:
Idee ii super faina, dar sa nu uitam ca unii nu doresc acest lucru...
Cel putin in actuala mea scoala, au preferat sa isi ia toate calculatoarele cu
licenta de windows pt ca profesorii sa poate preda Vord si Escel...
Eu nu am reusit sa ii conving nicicum
Domnilor! Va agitati
On 21 Mar 2003, Manac F. Dragos wrote:
On Thu, 2003-03-20 at 23:44, Sebastian Scarlat wrote:
Ca ati adus vorba de Knoppix... Era acum ceva timp un thread in care se
incerca introducerea sa in scoli/licee pt raspandirea linuxului. A iesit
ceva din asta pana la urma ?
Nu pentru ce eu l-am
72 matches
Mail list logo