Tot nu toe heb ik deze methode gebruikt.
1. Thuis gebouwen tekenen via Bing, een straat afdrukken en ter plaatse de
nummers gaan opschrijven. Daarna thuis de nummers inbrengen. Ik gebruik
Potlach 2 voor deze zaken.

Dit gaat heel vlot. Voor ontbrekende nummers en controle met iphone met
ILOE en ILOS.

In hopeloze gevallen ga ik in Bierbeek kijken op een dag dat de
vuilniscontainers buiten staan (met enig juist huisnummer en straat).

Op 18 februari 2013 12:52 schreef Wouter Hamelinck <
wouter.hameli...@gmail.com> het volgende: