De zin was zeker niet cynisch, ironisch of wat dan ook bedoeld. Ik
vind het wel leuk om te zoeken waarom een routeplanner een bepaalde
route kiest. Ik had dus gehoopt op een paar extra voorbeelden van
onlogische routes uit een routeplanner.
De lijst die je nu doorstuurt lijken me voor de rest wijzigingen op
het terrein te zijn die (nog) niet in de data aangepast zijn. Ik laat
dat liever over aan iemand met wat lokale kennis. Zelf ken ik de
streek daar totaal niet.

wouter

2013/10/2 Guy Vanvuchelen <guy.vanvuche...@gmail.com>:
> De zin 'Laat de andere vele voorbeelden gerust komen' is waarschijnlijk
> cynisch bedoeld.
> Spijtig genoeg heb ik geen foto's genomen van de gevallen waar ik een bord
> C3 tegenkwam om een weg waar officiële fietsroutes doorliepen. Onlangs heb
> ik nog enkele fouten op talk-be geplaatst maar daar kreeg ik weinig reactie
> op.
> Ik probeer eens opnieuw:
> •       Op de weg die in OSM tot de relatie 200-224 behoort staan borden die
> naar knooppunt 218 en 241 wijzen i.p.v.  224.   Het knooppunt 224 heb ik
> [...]

"Den som ikke tror på seg selv kommer ingen vei."
                                       - Thor Heyerdahl