Ik sluit me volledig aan bij Jakka. Ieder mapt wat hij/zij wil.

Het aantal parkeerplaatsen kan interessante info zijn, net zoals de
exacte ligging (misschien voor slechtzienden die over het terrein
moeten navigeren). Kleine bloemperken e.d. geven aan hoe groen een
stad is.

Zo zijn er misschien ook mensen die zich afvragen wat het nut is van
afzonderlijke fietspaden of landingsbanen op een vliegveld of om het
even welk topic dat jij wel belangrijk vindt.

Je hoort dit soort commentaren wel meer (en ik heb waarschijnlijk zelf
ook al wel die fout gemaakt, maar ik probeer ze niet terug te maken)
"ik vind dat X niet gemapped moet worden". OSM is een project met vele
gezichten en veel verschillend gebruik. Daar moet je mee leren leven.

Afhankelijk van wat Karel opkuisen noemt (verwijderen?), kan ik me
voorstellen de DWG hem op de vingers tikt. Mappen op een plek die je
niet kent brengt altijd gevaren met zich mee. Dit lijkt me een typisch
verhaal van wie zijn * verbrand, moet op de blaren zitten. Het is een
beetje raar dat hij eerst over opkuisen van bloemperken spreekt en dan
over technisch verkeerd.

mvg
& happy mapping van om het even wat je belangrijk vindt, (bij voorkeur
wel lokaal na survey ;-) )