Hola Jan,

El meu criteri per posar el track type a grade1 es que es pugui transitar
amb un turisme.
Respecte a si són pavimentades jo això ho representaria amb la propietat
surface.
Tot i que entenc que les pistes poden canviar ràpidament en qüestió de poc
temps i que per això és sigui conservador

Salutacions

El dl., 19 set. 2016, 14:24, Fermí Tanyà <ferm...@gmx.net> va escriure: