Bona tarda,

Em temo que sóc massa inexpert com per sentenciar sobre el tema, però
mirant les definicions que hi ha, per exemple, a
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:tracktype sembla que, efectivament,
el grade1 és força restrictiu (pavimentades o fortament compactades).

Sobre la "usabilitat" amb un tipus o altre de vehicle he vist que existeix
l'etiqueta Key=smoothness. La utilitzeu? Intueixo que és complicar-se molt
si a cada camí hem d'etiquetar sobre tracktype, smoothness, surface...

Finalment, com a "novato" m'agradaria saber si, a més d'aquesta llista, hi
ha algun espai (al wiki?) on es consensuïn aquests aspectes que estan
subjectes a interpretació (o bé us valeu de les definicions d'etiquetes de
la versió anglesa del wiki?)

Gràcies!!

El dia 19 de setembre de 2016, 15:39, Jaume Figueras i Jové <
jaume.figue...@upc.edu> ha escrit:

Josep Gesti
josepge...@gmail.com