On Thu 2009-11-05 15:13:00, MP wrote:

> Tohle by slo udelat treba tak, ze se z planet dumpu (pripadne z dumpu,
> kde je alespon cely stat, jako napriklad dumpy ceske republiky) udela
> vycuc jen hranic (cimz by pak ten soubor mel vcelku rozumnou velikost)
> a nekde se zpublikuje. Tenhle soubor s hranicemi by pak sel pouzit v
> navigaci pokud si tam chce slovek nacpat mensi kus nez jeden stat (v
> dumpech statu jsou i hranice kolem toho dotycneho statun a nic
> "vetsiho" uz v datech neexistuje - hranice kontinentu tam myslim
> nejsou a hranice zemekoule je jeden "ctverec", ktery si kazdy muze
> [...]

Tohle by fungovalo, ale znamena to  udrzovani novy infrastruktury.

Stale mi prijde jednodussi pridat tam is_in. Znamena to, ze klienti
maji informace pristupny  jako obvykle, a kazdy nemusi psat algoritmus
na vyhledavani 'v kterych polygonech ze je tenhle bod'?
                                                                Pavel
(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html