Tak abych se také vyjádřil.

Tagování zahrádek u rodinných domů jsem převzal z obdobně tagovaných zahrad v
Jihlavě, kde tyto zahrádky takto tagoval uživatel Alik. Angličtinu neovládám a
proto jsem nijak neřešil vámi odkazovanou stránku
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:leisure%3Dgarden

Pokud se týká plotů tak takto jsem tagoval pouze lokality rodinných domů a vil
v mém blízkém okolí. Podkladem byly katastrální mapy a ortofoto. Podle mne jsou
tyto ploty minimálně z 95% správně.

Pokud se týká přesnosti zakreslování, tak v současné době pro zakreslování
budov používám plugin tracer a ten je podle mne dostatečně přesný. Před vznikem
traceru jsem budovy kreslil dle ortofota a tam mohly být s přesností problémy.

Pražák