Dne 15.2.2012 23:52, LM_1 napsal(a):
> [...]
> hranici tvoří, to s tím dost silně souvisí (i když se to nemusí vždy
> hodit).
>

> Tagy vztahující se k oblasti by samozřejmě měly být jen na tom
> multipolygonu, na čárách jen servisní (source...) a označení hranice
> (silnice, plot)
>
> Protože jde o evropská data, budou pravděpodobně k dispozici ve více
> zemích, bylo by proto vhodné se podívat jestli už někdo něco
> neimportoval a pokud ano tak použít hotové nástroje a zachovat
> konzistentní tagování. Pokud ne tak oznámit import i zahraničně, aby
> to mohl udělat zahraniční importér stejně.

Problem je prave trebas to, pokud ty hranice nekdo bude casem chtit
automaticky ze zdroje aktualizovat = v pripade pouziti silnice, potoka
... nerealne. Navic, to tak nelze ani importovat, musel bys to nasledne
komplet rucne predelat, coz anuluje smysl importu. Nehlede na to, sem
nejaky to chko zakresloval a klickuje to ruzne podel silnic, okraju
lesa, hranic administrativnich celku ... a nekde to vede klido
prostredkem pole ... Kde to vedlo soubezne s admin hranicema, tak tam
sem je vyuzil, ale i to je dost sporny.