Ahoj!

> Ahoj,
>
> bohužel kvalita budov v RUIAN není nijak dobrá. Já jsem narazil na to,
> že některá (části) budov jsou označeny jen jako zastavěná plocha a
> naopak zastavěné plochy jsou označeny jako budova. Navíc se občas objeví
> docela hnusné artefakty přímo v geometriích.
>
> http://maps.fordfrog.com/?zoom=17&lat=50.02363&lon=15.77651&layers=B00FFF
> http://mapy.cz/#!x=15.774797&y=50.023553&z=15&l=15
>
> Pokud tedy bude opravdu nějaký import budov probíhat, tak rozhodně
> nemůže být automatický, spíš opravdu něco na styl traceru.

Par diagonalnich car... Pekny to neni ale zadna katastrofa taky
ne. Pokud v dany oblasti neni v mape nic, myslim, ze automaticky
import bude jen prinosem.

(Tech par diagonalnich car se stejne musi smazat rucne...)
                                                                        Pavel
(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html