Od: Petr Vejsada <o...@propsychology.cz>
Datum: 13. 1. 2014
Předmět: Re: [Talk-cz] RUIAN nad OSM

"Také všechny zdravím,

Dne Po 13. ledna 2014 07:53:55, JV napsal(a):

> Zdravím všechny,
> ad artefakty - to není chyba, ale zcela legální stav. Je potřeba si
> uvědomit, že katastrální mapa *není* technická mapa a že do 31.12.2013
> budova a pozemek pod ní byly dvě nemovitosti (a u nemovitostí,
existujících
> před 1.1.2014 to bude i nadále, pokud se vlastnické poměry liší - velice

rozumím, že katastrální mapa je mapa právní a že tedy neodráží realitu, ale
právní stav. Opakovaně narážím na stav (RUIAN), o kterém si myslím, že nikdy

nebyl stavem skutečným ani stavem právním. Je to v případech, kdy leží třeba
3
budovy na sobě

https://ruian.poloha.net/20/50.08934/14.46915 - rozsviťte si overlay budov a

je to dokonce vidět, jak ta překryvná vrstva má jinou barvu na budově
Biskupcova 347/12. Biskupcova 14 a 16 ovšem chybí. Tedy nechybí, ale leží na

Biskupcově 12. To není zdaleka jediný případ. Tento konkrétní případ vypadá
RUIAN takto:

kod | budova_id | cisla_domovni
----------+-----------+---------------
21695270 | 884184101 | {347}
21695547 | 884184101 | {382}
21696519 | 884184101 | {501}

Zrovna tyto případy není nutné složitě hledat; postačil by vhodně zvolený
dotaz do databáze.

Dalším ne zcela vzácným jevem je výskyt budovy na místě vnitrobloku:

https://ruian.poloha.net/20/50.08313/14.42040

přičemž v místě, kde budova má být, tak není. Vypadá to na nějakou
zavlečenou
chybu, nevím.

Mohu třeba tyto výskyty někam hlásit, pokud by to mělo skutečně smysl.

--
Petr