Ahoj,

Dne So 11. ledna 2014 18:15:15, Marián Kyral napsal(a):

> Já žil v domnění, že taky každý už o Tracer pluginu minimálně slyšel

;)

> marian@gool ~ $ wget
> "http://localhost:5050/trace/simple/49.6755837;18.3265737";

http://ruian.poloha.net/trace/49.6791578553784;18.3647662730052

oblíbená budova na Novodvorské.

ale je to tedy velmi velmi experimentální a moc to stejně nechápu.

Ten příklad, který jsi tu uváděl s tím wgetem,

> --2014-01-11 18:05:19--
> http://localhost:5050/trace/simple/49.6755837;18.3265737

 tak ten nefunguje, protože na tom místě není budova, ale parkoviště. Navíc mi
ta ukázka nepřijde jako polygon - nekončí tam, kde začíná.

Nebo to má vyhledat nejbližší budovu? A co když to bude multipolygon? Jak má
vypadat ta odpověď pak?

Jinak kousek vedle, co je ta Arma, tam už odpověď dostaneš:

http://ruian.poloha.net/trace/49.67583;18.32599

No radši budu dělat ten export v .osm, už díky těm tagům, co tam půjdou dát.
Koukám na howtos Ruby on Rails, ale narozdíl od těch článků mi to tedy super
snadné a jednoduché nepřijde, takže pokud mi někdo nepomůže, tak to asi jako
vrstvy k http://mapapi.poloha.net nebude.

--
Petr