Dne 22. října 2015 6:25 Petr Holub <ho...@ics.muni.cz> napsal(a):
> Bylo by dobré se ujistit, že máme jednotný postup, jak mapovat rozcestníky.
> Jestli striktně to co je na cedulce na daném rozcestníku (tak jsem to
> zatím dělal já), nebo "odvozovat". Pokud řekneme "odvozovat", tak co
> všechno:
> - jméno ze sousedního rozcestníku?

Za mne je jmeno specialni (zobrazuje se na mape), u toho s odvozovanim
souhlasim. Vse ostatni by podle mne melo byt presne jako na cedulce.
Pak je jeste varianta odvozovat kde co, ale pak je podle  mne klicove
aby bylo poznat co je odvozene a co je z cedule (resilo se jako
source:name chvili zpatky - jsou ale asi  i jine moznosti)

> Pokud chceš/cheme mít konzistetní metodiku, tak se budeme muset shodnout,
> do jaké hloubky půjdeme.

Jinak za mne je v aktualnim ukolu - vlastni trasa + rozcestniky. To ze
nekde jeden prehledneme bych klidne presel - i ve zbytku bude nejake %
chyb, nejsme dokonali, Trasy bych ted resil KCT turisticke jako
zaklad. Kdyz nekdo prida neco navic, je to jen bonus. Dalsi podobne
velky task pak muzou byt cyklo trasy + rozcestniky.

Toz tak nazor za mne. Jdu vydat dalsi weekly :-)