Ahoj,

Zkousel jsem prochazet dlazdice na taskmanu a myslim, ze by bylo dobre
trosku zmirnit pravidla pro validaci. Je jeste spousta oblasti, kde
turisticke stezky chybi uplne, takze prvnim vystupem by mela byt mapa,
kde jsou videt mista s velkymi chybami a ktera se da pouzit pro
planovani mapovaciho vyletu.

Navrhuju povolit oznaceni dlazdice jako hotove, kdyz na ni jsou
vsechny stezky a vsechny rozcestniky. Ze chybi nektery z atributu nebo
ze rozcestnik neni soucasti relace se da jednoduse strojove dohledat
pozdeji.

--
Jirka