Já jsem jako done zatím převážně označoval čtverce ve kterých dle
turistické mapy na seznamu nejsou turistické značky.
Ve čtvercích, kde turistické značky jsou ( v blízkém okolí nebo prošlá
uzemí v rámci dovolených či výletů) kontroluji průběh značky, zda jsou
zmapovány turistické rozcestníky a zda jsou vyfotografovány.
Nedoplňoval jsem do rozcestníků jejich ref a nekontroloval jsem jejich
názvy.
Pokud se týká tagu #ele, tak u většiny rozcestníků není uveden
Pražák