Podle mě se to už děje a to tak že v rozumné míře. Náměstí jsou typický příklad, kdy je točasto dobře namixováno - plochami je detailně zmapována zeleň a pedestrial zone a pak jsou tam ještě linkama silnice a nějaký hlavní pěší tahy (např pokud tam vede jasně vyznačená pěši stezka nebo turistická značka). Dokonce některé silniční křižovatky jsem tak viděl a někdo zmiňoval řeky - stejný řešení plocha + linka. Dělat to jenom plochou je chyba - ztratí se tím abstrakce která je pro lineární entity jako cesty v 99procentech ta abstrakce kterou potřebujeme.

A málem bych zapomněl parkoviště - znovu to samý - plocha a přes ní cesty. Je to prostě "postupné zpodrobnování" které je nutno dělat s rozvahou.