Renderování pruhů by bylo super, ale bude strašná práce k něčemu
takovému Mapnika dotlačit. Šířky silnic (což je téměř tak dobré, jako
pruhy) možná zvládnu dovymyslet. Trochu mi to rozbíjí aktuální značení
odbočovacích pruhů (tedy to, že cesta není nutně uprostřed silnice),
ale to se nějak vymyslí.

Jak se kreslí ty složité křižovatky? Plocha s highway=junction?

Samostatné chodníky mi přijdou jako správné řešení. Už oddělení
obrubníkem je dostatečné na to, aby se nedalo z jednoho přejet do
druhého, částečně to řeší některé problémy s tagováním přechodů a
hlavně to výrazně snižuje počet tagů na jedné cestě. Aktuální stav je
(minimálně v Praze) docela zmatek, ale snažím se to postupně uklízet.

Co s tím multipolygonem chodníčků u hlaváku?