Já bych považoval za nejpřirozenější mapovat ulice jako linky se zadanou
šířkou od osy (něco ve smyslu
Vlevo
JP:3,0; BUS
JP:3,0
ZP:0,5
CH:2,0
Vpravo
JP:3,0
CH:1,5)
= jeden jízdní pruh vpravo+ chodník, 2 jízdní pruhy vlevo, chodník za
zeleným pásem. Tím by se daly zmapovat mnohé případy, podrobnějším
tagováním jednotlivých pruhů by se daly vyznačit vyhrazené, koleje,
parkovací...
Přece jenom, silnice jsou liniové.
Ovšem u mne je to profesionální deformace.

Area by pak stačilo na náměstí, pěší zóny a složité křižovatky

JAnD

---
Ing. Jan Dudík
projekce dopravních staveb