Hej.

Jeg har under de seneste to dage oplevet problemer med at loade data i POT2.
Fejlmeddelse: couldn´t load map. Videre har jeg prøvet at downloade (en minimal
mængde) data i JOSM samt i Merkaartor men også det uden held.

Jeg har prøvet tidlig morgen og midt på dagen. Jeg har prøvet med forskellige
browsere, tømt min cacher, tjekket mine instillinger for javaskript,  prøvet
forskellige computers og log-ins. Stadig samme problem.
Er dette most likely et serverfelj, eller er der andre ting man kan gøre?

Tak på forhånd

Med venlig hilsen

Hedda Nilsson Orviste
Studentermedhjælper