Tõesti, ei tulnud selle peale et nii harva uuendatakse. Näib et
https://a.tile.openstreetmap.org/8/143/76.png/status
<https://a.tile.openstreetmap.org/8/143/76.png/status> annab staatuse et
1.aprill uuendati ja tile lõpus /dirty võiks ju taasgenereerimise algatada,
mille ka tegin.

Vihje sain googlest :)
https://help.openstreetmap.org/questions/1049/how-to-trigger-a-repaint-for-a-specific-osm-map-tile

<https://help.openstreetmap.org/questions/1049/how-to-trigger-a-repaint-for-a-specific-osm-map-tile>

Kui nüüd renderdaja queue numbreid uurida (ei tea kas on õige masin ikka):
https://munin.openstreetmap.org/openstreetmap/render.openstreetmap/index.html#renderd

<https://munin.openstreetmap.org/openstreetmap/render.openstreetmap/index.html#renderd>,
 siis dirty queue on enamus päevast oma piiri 4K peal, ja renderdatakse kuni 30
metatile/sekundis, seega ~133 sekundit peaks queue aeg olema , kui näppudel
õigesti arvutan. Aga võibolla see sõltub ka veel zoomist, sest mõne minuti
pärast näidatakse /status clean, aga renderduse kuupäev on ikka 1.aprill. Või
siis /dirty ei tööta üldse reaalselt. Tuleb kannatlik olla lihtsalt nii suurte
asjadega.

Jaak