:D mul just oli sama mõte, et võtaks teema uuesti üles. Just kammisin
EELISe lehte, et kust ma need andmed kunagi leidsin.

1) Märgenduse ettepanek on ok. Andmete päritolu tuleks ka lisada.
2) Piirjoonte ühtlustamise osas. Mina ei tea, on sel mõtet? Mis see reaalne
kasu on, et ei võiks lihtsalt importida nii nagu on? Ja edasi siis kui
keegi kuskil rannajoont õgvendab, siis juba viib soovi korral ise kokku.
Mina ei näpiks. Sama on ju ka haldusjaotusega, tihti järgib mingeid kraave
jne. Et mis siis õige on, kas jookseb mööda telge või tegelikult on piir
kraavi servas? Aga minu arvamus ainult.
3) Olemasolevad lk alad. Paar tükki on vahepeal juurde tulnud, Soomaa ja
Loodi. Seal peaks vaatama, kas olemasolev on üldse valiidne, kui ei ole,
siis asendama.

terv,
Mihkel