place=island rendrar som en ö utan coastline iaf i Mälaren:

Jag brukar bara tagga större båtklubbar med leisure=marina, bara för
att man har en man_made=pier/jetty så blir det inte en marina. IMHO.
Just i detta fall valde jag att sätta natural=bay; name=Fiskehamn, men
det är ju en naturhamn så jag gissar man borde tagga det på något vis.

/emj