Så är det, men man ska komma ihåg att OSM:s riktlinjer avråder från att
närma sig gråzoner (hittar ingen bra policytext på OSM-wikin nu dock). Man
ska tänka på att om alltför många gör detta, kan det till slut bli så pass
mycket data som förts in i OSM att det överskrider gränsen för när
katalogskydd gäller.

MVH Andreas