Hát nem tom....
Az itthoni gépemen nyomtam egy feladatkezelőt:
jelenleg 1,94 gb a foglalt. És a böngészőn kívül semmit nem futtatok
(persze a víruskergető és egy-két alapszolgáltatáson kívül).
Nekem az tűnt fel, hogy az utóbbi kb. félévben a flash-es oldalak valami
iszonyat ram-ot igényelnek.
Ha internetezek egy félórát, akkor a 0,7-ről induló ram-igényem pikk-pakk
felkúszik 2 fölé. Alapvetően érhetetlen és dühítő is egyben.