Ezzel teljesen egyetértek... tavalyelőtt mi is átálltunk a LibreOffice-ra.
És azt kell, hogy mondjam 95%-ban semmi gondot nem okozott.
A maradék 5% reménytelen volt vele. De kisebb kompromisszumokkal mindenütt
lehetett boldogulni.
Így ha tényleg praktikus szemmel nézzük, akkor bőven elég. Sőt, a google
drive alkalmazásai is kielégítőek. Persze mindegyiknek vannak előnyei,
hátrányai.... Mi mindet használjuk.

De ha láttátok volna azt az örömet, amikor mégis visszatérünk az MS
office-ra...  ;))