On Fri, 27 Feb 2015 14:07:54 +0100, Sütő Péter wrote
> Van 35 netbookunk, 1GHz-es Atom procival, 1Gb RAM-mal megáldva. Ezek
> most 3.5 éves gépek.

Nekünk is van 72 ilyen gépünk, de van, ahol 150.

> Szerintetek mennyire éri meg belefeccölni gépenként kb. 8000 Ft-ot,
>  hogy 2Gb memória legyen bennük (mennyire lehet elpasszolni a
> visszamaradó 1 gigás modulokat? )?

Te biztosan nem azért csinálod, mert úgy jobban mutat.
Nálunk is panaszkodtak rá már hosszú ideje, hogy lassú. Az is.

Pénz hiányában tettem fel linuxot (Lubuntu) és azon céloknak megfelel, amit
megjelöltek. (Webböngészés, youtube, filmlejátszás, pdf nézés) Ezt két asztali
gépen is megtettem, mert 1GB RAM ott is kevés.

Üdv: Fodor Zsolt