Feladó: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu meghatalmazó: vjadmin
Küldve: 15/02/28, Szo 14:39
Címzett: Techinfo
Tárgy: OFF: RE: Netbook memo megeri-e

Üdv!

Bocsánat, de ez kikívánkozik... "Ja, és nálunk
szövegszerkesztés is van bőven..."

Namármost, ha nem wördöt meg excelt
tanítanak valahol, hanem valóban szövegszerkesztést és táblázatkezelést,
akkor ez nem lehet probléma,

hogy másik típusú office csomagot kap a
delikvens.

 Csak egy példa (a való életből): olyan céghez kerültem,
ahol az M$ termékek az utolsó utáni szoftverek között vannak (szükséges
rosszként minimális win és 1db! office liszensz a partnerek miatt).

Fő
"ofisz" felületünk a google drive (ha már a srácok fejlesztik hozzá a
modulokat :-) ) és társai, mindent itt tárolunk, innen publikálunk. Ez a
felület nem éppen egy se**ki*yalós M$ ofisz 2013, de

szépen el lehet
készíteni a (termelékeny/hatékony) munkához szükséges dokumentumokat.

> Ezen én is
elgondolkodtam, de egységsugarú, Winhez szokott júzereket nehéz lenne
átszoktatni úgy Linuxra, hogy az egész házban mindenhol máshol Win van,
és nyilván a közös erőforrásokat is el kell érni. (Nyomtatás, közös
hálózati meghajtók stb..) Ja, és nálunk szövegszerkesztés is van
bőven...

> Sücy

_--_

_Sulek Szabolcs_